اخبار حوادث | حادثه آتش سوزی | حادثه تلخ آتش سوزی

حادثه عجیب آتش سوزی جان چند هموطنمان را به خطر انداخت | ویدئو

امروز سه شنبه 14 تیر در یکی از پاساژ ها بزرگ رشت آتش سوزی ترسناکی رخ داد. در این ویدئو جزئیات خبرنگار اعزامی درباره حادثه را می بینید.

حادثه عجیب آتش سوزی جان چند هموطنمان را به خطر انداخت | ویدئو
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

این حادثه در ساعت 11و5 دقیقه سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ به مرکز کنترل فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. سریعا ۱۸ خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان هیدرولیک و پشتیبان دستگاه تنفسی بهمراه ۵۳ آتش نشان و افسر ارشد در حالت وضعیت فوق العاده به محل حادثه واقع در حاجی آباد جنب پاساژ گوهر اعزام شدند.

گفتنی است: این آتش سوزی که از چندین طرف احتمال گسترش داشت که تیم های عملیاتی نسبت به مهار آتش اقدام کردند. گزارش تکمیلی این حادثه ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه ۲۱ خودروی اطفا، آبرسان و پشتیبان دستگاه تنفسی به همراه ۶۸  آتش نشان  و افسر ارشد به محل آتش سوزی اعزام شدند، افزود: آتش سوزی در راسته مسجد کاسه فروشان رشت رخ داده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینکه در این حادثه چندین باب مغازه بهم چسبیده دچار آتش سوزی شده بود، ادامه داد: بواسطه گستردگی و حجم بالای آتش تیم‌های عملیاتی از چندین طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی اقدام کردند. وی با بیان اینکه علت حادثه را در دست بررسی دانست و گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید

مؤمنی اضافه کرد: با توجه به پایان عملیات مهار آتش سوزی دو تیم عملیاتی تا پایان لکه گیری کامل در محل حادثه حضور دارند.

دیدگاه خود را ارسال کنید