اخبار سلبریتی | لیلا اوتادی | حواشی لیلا اوتادی | بیوگرافی لیلا اوتادی

لاکچری بازی لیلا اوتادی در ماشین | رقص و قر دادن لیلا اوتادی سوژه شد + فیلم

لیلا اوتادی اخیرا دابسمشی را در ماشین خود اجرا کرده و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرد. این حرکت خانم بازیگر بسیاری از مردم را متعجب کرد.

لاکچری بازی لیلا اوتادی در ماشین | رقص و قر دادن لیلا اوتادی سوژه شد + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 362 می باشد. لیلا اوتادی دانش آموخته رشته معماری داخلی از دانشگاه تهران است. لیلا اوتادی همچنان مجرد است. لیلا اوتادی در سال 1395 به عنوان زیباترین بازیگر زن ایرانی شناخته شد. بیوگرافی لیلا اوتادی را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. 

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا اوتادی

فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد. لیلا اوتادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی کرد.

لیلا اوتادی

زندگی شخصی لیلا اوتادی

اوتادی در خصوص کشف استعداد بازیگری در خود گفت: حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می‌ایستادم و بازی می‌کردم؛ و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم. وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی‌شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

حواشی لیلا اوتادی

در آبان ۱۳۸۹ خورشیدی، خبر بازی اوتادی در نقش ندا آقاسلطان در فیلم پایان‌نامه در برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مستقل و دولتی ایران منتشر شد. ساعتی پس از انتشار ساخت این فیلم، اعتراض مخالفان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و بالاترین آغاز شد. صفحهٔ مخالفان اوتادی در شبکهٔ اجتماعی فیس‌بوک تنها در کمتر از هفت ساعت به ۳۰۰۰ عضو رسید و همچنین گروهی با نام موج آزادی وبگاه او را برای مدتی هک کرد.

لیلا اوتادی

در نهایت، اعلام خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان توسط روابط عمومی پایان‌نامه تکذیب شد. همچنین اوتادی در واکنش گفت «دلم می‌خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح این‌گونه خبر مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید.

در سال ۱۳۸۱ با فیلم سینمایی چشمان سیاه مرحوم ایرج قادری حرفه ای کارش را شروع کرد، حضورش در سال ۱۳۸۳ در سریال مهر و ماه شروعی هیجان انگیز برایش در این حوزه با معرفی عوامل فیلم اولش بود.تئاتر مورد علاقه ا ش نمایش هملت است  از نظر او کار خوب همه جا خوب است چه در تلویزیون چه در سینما و چه در تئاتر و بازی در یک کار خوب تلویزیونی را به حضور در یک فیلم بد سینمایی ترجیح می دهد.وی خود را انسان کمال گرایی میداند و می گوید  اگر روزی از هالیود پیشنهاد بازی داشته باشم حتما قبول می کنم و این موضوع را یک موفقیت می دانم. 

لیلا اوتادی درمورد بالا بودن دستمزد کاری اش اینگونه گفت: «مردم بهتر از همه دستمزد من را می‌دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلاً این‌طور نیست و فکر می‌کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می‌تواند این مسئله را تأیید کند.

لیلا اوتادی درمورد علاقه اشش به ازدواج می گوید: ازدواج یعنی خودم و طرف مقابلم خوشبخت شویم. هر وقت شعور و توانایی این مسئله را داشتم، باید ازدواج کنم. صرفا عاشق زندگی کردنم.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی اصالتا ترک است

لیلا اوتادی از هفده سالگی سرودن شعر را آغاز کرده است. وی دانش آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. نقاشی رو هم به شدت پیگیری میکند و جالب است که بدانید مدتی بعنوان مربی بدنساز ! فعالیت میکرد. او اصالتا ترک قشقایی است.

دیدگاه خود را ارسال کنید