قیمت مرغ | قیمت مرغ امروز | قیمت مرغ امروز به نرخ امروز 28 تیر | قیمت مرغ بالاتر می رود؟

قیمت مرغ امروز به نرخ امروز 28 تیر | قیمت مرغ بالاتر می رود؟

قیمت مرغ گرم بسته‌بندی کیسه‌ای امروز سه شنبه 28 تیرماه ۱۴۰۱ در بازار تهران ۵۷,۵۰۰ تومان اعلام شد

قیمت مرغ امروز به نرخ امروز 28 تیر | قیمت مرغ بالاتر می رود؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت مرغ طی چند ماه گذشته افزایشی بود. قیمت مرغ در بازار با نوسان همراه است. قیمت مرغ پس از بین بردن جوجه های یک روزه روند صعودی به خود گرفت. قیمت مرغ به دلیل نبود نظارت موثر گران شد. قیمت مرغ امروز را در ادامه می خوانیم.

قیمت مرغ گرم بسته‌بندی کیسه‌ای امروز سه شنبه 28 تیرماه ۱۴۰۱ در بازار تهران ۵۷,۵۰۰ تومان اعلام شد.

بر اساس گزارش میدانی، قیمت مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) امروز یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ در بازار تهران هر کیلو ۵۷,۵۰۰ تومان است.

عنوان قیمت به تومان

مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) ۵۷,۵۰۰

ران مرغ بدون پوست ۶۹,۰۰۰

کتف مرغ ۵۳,۵۰۰

ران مرغ با پوست ۵۰,۵۰۰

مغز ران مرغ ۸۴,۱۵۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق ۸۹,۱۰۰

سینه مرغ ۱۰۹,۰۰۰

سینه مرغ بدون استخوان با کتف ۹۹,۰۰۰

فیله مرغ ۱۱۶,۰۰۰

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: نرخ کنونی هر کیلو مرغ در بازار ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب آن است.

مهدی یوسف خانی گفت: نرخ کنونی هر کیلو مرغ گرم در عمده فروشی‌ها ۴۰ تا ۴۳ هزار تومان و در خرده فروشی ۴۵ تا ۴۶ هزار تومان است.

او نرخ هر کیلو ران مرغ را ۴۵ تا ۴۶ هزار تومان، سینه ۹۰ هزارتومان و فیله مرغ ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

با اصلاح نظام یارانه نرخ مصوب هر کیلو مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد که کمتر از این رقم در بازار به فروش می‌رسد و خرید حمایتی پشتیبانی امور دام هم نتوانسته بر بازار اثر بگذارد.

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که روز گذشته نرخ مرغ در بازار عمده فروشی به ۵۰ هزار تومان و خرده فروشی ۵۵ هزار تومان رسیده بود که امروز مجدد به دلیل نبود کشش بازار کاهش یافت.

در پی کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار طی روزهای اخیر، اخباری مبنی بر کاهش تقاضا و مصرف در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، در حالی که به گفته «حبیب اسدالله نژاد» مدیرعامل اتحادیه مرغ گوشتی در راستای اجرای این طرح فرایند افزایش ارسال گوشت مرغ زنده و گرم از استان‌های شمالی به استان تهران از همان ابتدا طبق روال گذشته صورت گرفته تا بازار دچار تنش نشود.

بررسی بازار کالاهای اساسی امروز (دوشنبه) نشان می‌دهد که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ به حدود ۳۷ تا ۴۰ هزار تومان رسیده، به طوری که نه‌تنها در بازار کمبودی نداریم، بلکه وفور کالا باعث تعدیل قیمت‌ها شده است. بر همین اساس قیمت گوشت مرغ روز گذشته نیز به قیمت ۴۲ هزار تومانی رسیده بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید