اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

کینه خواستگار پیگیر کار دست دختر ترک داد | این دختر آبرو یش در کل شهر رفت!

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری خواستگاری خبر داد که به علت شنیدن جواب منفی، شاکیه را تهدید می‌کرد.

کینه خواستگار پیگیر کار دست دختر ترک داد | این دختر آبرو یش در کل شهر رفت!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رئیس پلیس فتا استان اردبیل افزود: کارشناسان پرونده بلافاصله با اخذ مستندات دیجیتال و انجام تحقیقات فنی و پلیسی با کشف سرنخ‌های مختلف پیرامون موضوع، هویت واقعی متهم را شناسایی و مشخص شد که نامبرده خواستگار قبلی خانم بوده که پس از شنیدن پاسخ منفی اقدام به انتشار عکس‌های شاکیه در فضای مجازی کرده که پس از شناسایی محل متهم، نامبرده دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

اعتراف متهم  به تصویر برداری مخفیانه

او ادامه داد: متهم در بازجوئی خود اعتراف کرد که پس از برقراری ارتباط با شاکیه در فضای مجازی و طرح دوستی و همچنین ملاقات حضوری اقدام به تصویر برداری مخفیانه کرده و پس از پیشنهاد ازدواج با شنیدن جواب منفی عصبانی و شروع به تهدید و انتشار تصاویر شاکیه در فضای مجازی کرده است.

سرهنگ قهرمان طالع گفت: با توجه به گسترش ارتباطات در فضای مجازی و بخصوص شبکه‌های اجتماعی، برخی افراد پس از برقراری دوستی‌های اینترنتی، ارتباطشان را با انگیزه ازدواج و عشق ورزی کور کورانه و یکطرفه پیش برده و در زمان مواجهه با هر مسئله از جمله شنیدن جواب منفی ناراحت شده و با انگیزه انتقام نسبت به سوء استفاده از اطلاعات شخصی طرف مقابل اقدام می‌کنند. کابران باید نسبت به روابط و انتشار عکس و فیلم‌های شخصی خود هوشیاری و احتیاط کامل را داشته باشند.

دیدگاه خود را ارسال کنید