اخبار حوادث | حادثه تلخ | حادثه عجیب

تصادف زنجیره ای در سمنان | 4 کشته از حادثه تصادف زنجیره ای در جاده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع ۱۱ حادثه رانندگی طی ۴۸ ساعت گذشته در محورهای استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حوادث چهار نفر در دم جان باختند.

تصادف زنجیره ای در سمنان | 4 کشته از حادثه تصادف زنجیره ای در جاده
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مظفر محمدخانی ضمن بیان اینکه از تاریخ ۳۱ تیر لغایت دوم مرداد ماه سال جاری ۱۱ نوع حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به هلال احمر گزارش شده است، ابراز داشت: از این تعداد چهار مورد برخورد دو خودرو با یکدیگر و هفت مورد دیگر واژگونی و انحراف خودرو از جاده بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع این حوادث ۴۹ نفر مصدوم شده و چهار نفر جان خود را از دست دادند، افزود: این مصدومان توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و برای فوتی‌ها نیز عملیات رها سازی به انجام رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه امروز دوم تیرماه حوالی ساعت هفت بامداد تصادف برلیانس و پراید کیلومتر ۱۷ محور دامغان به جندق منجر به فوت در دم یکی از سرنشینان شد، ابراز داشت: واژگونی ون ساعت شش بامداد کیلومتر ۶۲ محور آرادان به سرخه ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.

محمد خانی با بیان اینکه روز گذشته یکم مردادماه تصادف پژو ۴۰۵ با پژو ۴۰۵ کیلومتر ۲۴ محور شاهرود – گرگان هشت مصدوم و سه فوتی بر جای گذاشت، تصریح کرد: تصادف زانتیا با سمند کیلومتر هفت محور میامی – جاجرم به مصدومیت پنج نفر منتهی شد.

وی با بیان اینکه پنج مورد واژگونی با ۱۵ مصدوم روز ۳۱ تیرماه گزارش شد، افزود: واژگونی MVM در کیلومتر ۵۰ محور سمنان – دامغان، واژگونی پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۴ محور ایوانکی – گرمسار، واژگونی تیبا در کیلومتر ۱۴ جاده سمنان – فیروزکوه، واژگونی پراید در کیلومتر ۴۱ محور شاهرود – دامغان و واژگونی تیبا در کیلومتر ۶۷ محور دامغان – سمنان مهمترین حوادث رانندگی را رقم زدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: در روز ۳۱ تیرماه نیز تصادف پراید و تریلی در کیلومتر ۷۷ جاده دامغان - سمنان پنج نفر مصدوم انحراف از جاده دنا و برخورد آن با تپه در کیلومتر ۴۲ جاده فولاد محله - دامغان یک نفر مصدوم شدند.

دیدگاه خود را ارسال کنید