اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

خودکشی تلخ این تازه داماد بخاطر همسر خائنش | تکه تکه شدن بدن این مرد بدبخت

مرد جوانی که با همسرش به دلیل شک به وی، اختلاف پیدا کرده بود، از یک ساختمان نیمه کاره در منطقه دربند سقوط کرد و جان داد.

خودکشی تلخ این تازه داماد بخاطر همسر خائنش | تکه تکه شدن بدن این مرد بدبخت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

نیمه شب یکشنبه دوم مرداد ماه سال جاری، سقوط مرد جوانی از یک ساختمان نیمه کاره در محله دربند توسط مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 122 دربند با دستور تلفنی بازپرس کشیک قتل برای تحقیقات میدانی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ ماموران کلانتری به محض حضور در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که به طرز مشکوکی از ساختمان نیمه کاره سقوط کرده بود.

تحقیقات میدانی ماموران کلانتری نشان داد، متوفی که در ساختمان مشغول به کارگری بوده، چند روز قبل به دلیل شک کردن به همسرش با وی مشاجره لفظی داشته و این موضوع را به پسر عموی خود اطلاع داده است.

بدین ترتیب جسد مرد جوان برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و بررسی‌های گسترده از دوستان و اعضای خانواده متوفی، توسط محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی کلید زده شد.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز دوشنبه دوم مرداد ماه، پسر عموی متوفی توسط بازپرس پرونده هدف تحقیق گرفت؛ وی گفت: سه روز قبل، مرحوم در حالی که ناراحت و عصبانی بود، با من تماس گرفت و ادعا کرد با همسرش به دلیل شکی که به وی داشته، مشاجره لفظی داشته است.

پسر عموی متوفی ادامه داد: از اختلافات آنها اطلاع دقیقی ندارم؛ متوفی در ادامه تماس تلفنی ادعا کرد قصد دارد برای برطرف کردن شک خود به دیدن یک مرد جوان برود اما وی را با حرف زدن پشیمان کردم. این ماجرا ادامه داشت تا اینکه شب گذشته متوجه شدم پسرعمویم از ساختمان نیمه‌ کاره‌ای که در آن مشغول به کار بوده سقوط کرده است.

همین سرنخ کافی بود تا بازپرس ویژه قتل، دستور تحقیقات میدانی و  بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را برای مشاهده رفت و آمد‌ افراد به ساختمان نیمه کاره در منطقه دربند صادر کند.

تحقیقات درخصوص کشف ابعاد پنهان این پرونده توسط محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جرائم‌ جنایی ادامه دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید