اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

مرگ هولناک این موتور سوار در بزرگراه شهید محلاتی | موتور سواران مراقب باشید

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار طی امروز و دیروز در دو نقطه از پایتخت خبر داد.

مرگ هولناک این موتور سوار در بزرگراه شهید محلاتی | موتور سواران مراقب باشید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ علی همه‌خانی به تشریخ برخی از حوادث رانندگی رخ داده در معابر پایتخت در شبانه‌روز گذشته پرداخت و گفت: صبح روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری در حال حرکت در مسیر غرب به شرق لاین کندروی بزرگراه آزادگان بعد از بزرگراه آیت الله سعیدی بود که ناگهان با یک عابر پیاده برخورد کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه راننده خودروی سواری پس از دیدن این صحنه از محل حادثه متواری شد، گفت: با حضور عوامل امدادی در محل مشخص شد که عابر پیاده در دم جان خود را از دست داده است. اقدامات پلیس برای یافتن راننده متواری در حال انجام است.

همه خانی همچنین  از واژگونی مرگبار یک دستگاه موتور سیکلت در محدوده بزرگراه شهید محلاتی خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز، یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت در  مسیر غرب به شرق  بزرگراه شهید محلاتی بود که در محدوده رمپ بزرگراه امام علی (ع) واژگون شد.

وی با بیان اینکه بنابر اعلام عوامل امدادی این راکب این موتور در دم جان خود را از دست داد، گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی حاکی از آن است که  عدم توانایی راکب در کنترل وسیله نقلیه سبب وقوع این حادثه مرگبار شده است. 

دیدگاه خود را ارسال کنید