اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

حادثه ی وحشتناک گروگانگیری در کرمان | این افراد سرشناش 48 ساعت در انباری زندانی بودند!

فرد ۳۰ ساله گروگان گرفته شده طی ۲۴ ساعت از چنگ آدم ربایان در روستای «رهاو» به آغوش گرم خانواده بازگشت.

حادثه ی وحشتناک گروگانگیری در کرمان | این افراد سرشناش 48 ساعت در انباری زندانی بودند!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ منصور رمضان نژاد فرمانده انتظامی بردسیر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فرد ۳۰ ساله گروگان گرفته شده طی ۲۴ ساعت از چنگ آدم ربایان در روستای «رهاو» به آغوش گرم خانواده بازگشت.

 فرمانده انتظامی بردسیر روز شنبه افزود: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در دوم شهریور ماه جاری در شهرستان کرمان و ربایش فردی ۳۰ ساله توسط چند نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی اظهارات خانواده‌ فرد ربوده شده مشخص شد متهمان به خاطر اختلافات مالی اقدام به چنین کاری کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی بردسیر با اقدامات فنی، تخصصی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند و مطلع شدند فرد گروگان گرفته شده توسط یک فرد به شهرستان بردسیر منتقل و در اطراف روستاهای آن منطقه نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماموران سریع به محل اعزام و فرد گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند و به پلیس آگاهی انتقال و تحویل خانواده‌ وی دادند، اظهارداشت: همچنین متهم و عامل گروگانگیری در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید