اخبار سلبریتی | اخبار روز هنرمندان | جدید ترین خبر هنرمندان

پر حاشیه ترین سکانس سینما ایران | پانته آ پناهی ها برای خودش دردسر ساخت + فیلم

اولین رقص کامل یک زن در سینما با آهنگ دلکش در فیلم جاده خاکی را ببیند.

پر حاشیه ترین سکانس سینما ایران | پانته آ پناهی ها برای خودش دردسر ساخت + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

پانته‌آ پناهی‌ها (زاده ۱۳۵۶ - تهران) بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه و انتخاب بازیگر اهل ایران است. وی در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته‌است.

پانته‌آ پناهی‌ها بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه ایرانی متولد ۹ آذر ۱۳۵۶ در تهران است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز نمود. وی همچنین در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته‌است.

پانته آ پناهی

او نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم درخونگاه در سال ۱۳۹۷ شد. وی در بسیاری از فیلم و سریال‌های متعدد به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به دوئت، حکایت دریا، من دیه‌گو مارادونا هستم، واقعیت اینه که خورشید دور ما میگرده، جمشیدیه، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، جشن دلتنگی، اروند، نفش، عادت نمی‌کنیم و کرگدن اشاره کرد.

پانته آ پناهی

پانته‌آ پناهی‌ها یکی از بهترین‌های سینمای ایران در چندساله اخیر است. او با بازی در فیلم سینمایی «خانوم» توانایی خود را به رخ همگان کشید. بعدازآن هم آن‌قدر خوب از پس نقش‌های متفاوت و جذاب درآمد که اسمش بیش‌ازپیش بر سر زبان‌ها افتاد. حتماً ننه آقای «نفس» یا شربت را در مجموعه «شهرزاد» به یاد دارید.

پانته آ پناهی

پانته‌آ پناهی‌ها ازجمله کسانی بود که فعالیت هنری‌اش را از سینما شروع کرد و بعد به تئاتر کشانیده شد. اولین بار حسین کیانی از او برای بازی در یک نمایش استفاده کرد. تجربه و مهارتی که در تئاتر به دست آورد باعث شد در سال 1392 با قدرت به سینما برگردد. پانته‌آ پناهی‌ها ازجمله بازیگران دغدغه‌مند سینمای ایران است که در انتخاب نقش‌ها حساسیت بالایی به خرج می‌دهد و کیفیت فیلم‌نامه برایش حرف اول را میزند.در ادامه بیشتر با بیوگرافی پانته‌آ پناهی‌ها آشنا خواهیم شد.

در بیوگرافی پانته‌آ پناهی‌ها آمده است: او متولد 9 آذر 1356 در تهران ، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه و انتخاب بازیگر است

دیدگاه خود را ارسال کنید