اخبار روز | جدید ترین اخبار | اخبار امروز 23 شهریور

از متولدین این ماه ها دوری کنید؛ حسابی کینه ای هستند!!

متولدین این ماه ها همه کینه شتری اند.

از متولدین این ماه ها دوری کنید؛ حسابی کینه ای هستند!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

در این جا قصد داریم به این موضوع بپردازیم که متولدین کدام ماه کینه ای هستند و اینکه بهتر است چه رفتاری با آنها داشته باشید. با ما همراه باشید.

متولدین کدوم ماه کینه ای تر هستند؟

نگه داشتن کینه می تواند حس خوشایندی نباشد، به همین دلیل است که بسیاری از ما به جای کینه جویی، به دنبال بخشش و فراموشی هستیم.

شاید شما تا کنون در آن سوی دعوا با یک فرد کینه توز بوده‌اید، یا شاید خودتان فردی هستید که به هر قیمتی به دنبال انتقام گرفتن هستید. در هر صورت، کینه ای بودن نتیجه خوبی به دنبال ندارد.

این ویژگی شخصیتی می تواند با طالع بینی ماه تولد مرتبط باشد. با خواندن ادامه مطلب درمی‌یابید که اخترشناسان می‌گویند متولدین کدام ها کینه ای هستند.

متولدین مرداد

متولدین مرداد در صدر لیست خطرناک‌ترین افراد کینه ای قرار دارند! حتی پا گذاشتن ناخواسته روی انگشتان پا، آنها را به حملات کینه توزانه و حمله سوق می‌دهد. اگر متولد مرداد را عصبانی یا آزار دهید، او بی‌رحمانه شما را نیش می‌زند. متأسفانه، آنها اغلب آن را بر سر کسانی که برایشان عزیزتر هستند، خالی می‌کنند.

مردادی ها انتقام‌جوترین و کینه ای‌ترین ماه در بین سایر ماه ها هستند. آنها همچنین در رفتار دوگانه عالی هستند و فقط “روی خوش” خود را به شما نشان می دهند. این دوگانگی که به دلیل پنهان کاری آنها شناخته شده است، انتقام گرفتن را برای مردادی‌ها آسان تر می کند، بدون اینکه شما حتی متوجه شوید.

متولدین فروردین

فروردینی ها دومین ماه کینه‌ ای هستند. اگر به دنبال کسی هستید که در دعوا به جای شما صحبت کند، ممکن است بخواهید به یک فروردینی مراجعه کنید. اما شما مطمئناً نمی خواهید کسی باشید که با آنها در می افتد.

متولدین فروردین نمی‌گذارد مورد سوء استفاده قرار گیرد یا با هر سطحی از بی احترامی با او رفتار شود. متولدین این ماه به عنوان “سازش ناپذیر و تهاجمی” توصیف شده است. اگر یک فروردینی احساس کند شخصا مورد حمله قرار گرفته است حالت تدافعی پیدا می‌کند و سپس انتقام‌جو می‌شود، و هیچ چیز مانع از گرفتن انتقام آنها نمی‌شود. در این مورد آنها هر کاری می‌کنند تا به شما آسیب برسانند.

متولدین مرداد

متولدین مرداد برای ماندن در مرکز توجه، تمام تلاش خود را می کنند و در صورتیکه به آن نرسند شروع به انتقام جویی از مسببین می‌کنند.

مردادی ها که در رتبه سوم ماه کینه ای هستند افرادی سر سخت به نظر می‌رسند، اما اگر احساس کنند مورد حمله قرار گرفته اند، به راحتی عصبانی می‌شوند. آن‌ها که به نابالغ بودن و عصبانیت‌هایشان شناخته می‌شوند، از هر ابزاری که برای تلافی استفاده می‌کنند، حتی اعمال کینه جویانه.

متولدین اردیبهشت

اردیبهشتی ها به افراد سخت کوش و قابل اعتماد شناخته می‌شوند. با این وجود، آنها همچنین می‌توانند به راحتی عصبانی شوند و اگر به آنها توهین شود تلافی خواهند کرد. از آنجایی که آنها “صبور و قدرتمند” هستند، یک متولد اردیبهشت ممکن است قبل از تصمیم گیری در مورد حرکت خود منتظر یک اشتباه دیگر از طرف شما باشد.

برای عصبانی کردن یک اردیبهشتی به اعصاب فولادی نیاز دارید، اما حتی در این صورت، در پایان، تنها شما خواهید بود که صدمه خواهید دید. در حالی که او با تمام خلق و خوی و خویشتنداری در آنجا نشسته است و به سادگی نمایشنامه شما را تماشا می کند. اما اگر آنقدر بی پروا هستید که می توانید احساسات یک اردیبهشتی را جریحه دار کنید، بیچاره اید! شخصی که به او توهین کرده است می تواند انتظار روزهای بسیار بدی را داشته باشد. بزرگترین انتقام آنها نادیده گرفتن و اخراج کامل فرد خیانکار از دایره دوستان است.

با این حال، بر خلاف دیگر ماه های کینه ای، متولدین اردیبهشت ممکن است به شما فرصتی دوباره بدهند. در واقع اگر صادق باشید، شخص اردیبهشتی شما را خواهد بخشید، بالاخره آنها افراد حساسی هستند.

شهریور

متولدین شهریور ماه کینه ای دیگر بین سایر ماه ها است. شهریوری ها همه چیز را تجزیه و تحلیل می‌کنند و وقتی احساس انتقام می‌کنند، قبل از صحبت کردن فکر می‌کنند، که باعث می‌شود بیشتر آسیب ببینند. خوشبختانه، هنگامی که به آنها کمک کنید احساس کنند که دوباره قدرت را در دست دارند، دیگر دنبال کینه جویی نمی‌روند.

متولدین تیر

شاید انتظار نداشته باشید که تیر ماهی حساس و عاطفی را در لیست متولدین ماه کینه ای ببینید. اما متولدین تیر ماه عطش شگفت‌انگیزی برای کینه جویی و انتقام دارد، به‌ویژه وقتی صحبت از نزدیک‌ترین افراد به آنها باشد. یک تیر ماهی وقتی از طرف کسی که دوستش دارند صدمه می بینند، اغلب کینه توزی می‌کنند .

باید بدانید که یک تیر ماهی کینه ای فوراً وارد عمل نمی‌شود، و می‌نشیند تا فرصت مناسبی برای تلافی پیدا کند. هنگامی که آنها فرصتی پیدا کنند، به شما صدمه خواهند زد.

سخن آخر

متولدین هر ماه زمانی که به آنها توهین می‌شود یا صدمه می‌بیند واکنش متفاوتی نشان می‌دهد. بعضی از آنها خونسردی خود را حفظ می‌کنند و سریع می بخشند و فراموش می کنند اما کینه جویی و انتقام برخی دیگر آنقدر مخرب است که می‌تواند شما را در چند ثانیه از بین ببرد. با در نظر گرفتن این موضوع، در این متن گفتیم که متولدین کدام ماه کینه ای هستند و بهتر است از عصبانی کردن آنها پرهیز کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید