اخبار اربعین | اربعین 1401

خبر فوری: مراسم هیئت های عزاداری دانشجویی با حضور رهبر انقلاب

آخرین اخبار اربعین را بخوانید.

خبر فوری: مراسم هیئت های عزاداری دانشجویی با حضور رهبر انقلاب
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین حسینی با حضور رهبر انقلاب برگزار خواهد شد.

رهبر انقلاب

هم‌زمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان، مراسم عزاداری جمعی از هیئت‌های دانشجویی سراسر کشور، صبح شنبه ۲۶ شهریورماه در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی سخنرانی خواهد کرد و آقای میثم مطیعی به ذکر مصیبت  اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌پردازد.

همزمان با نزدیک شدن موعد زیارت اربعین، مقامات رسمی ایران نرخ مصوب سفر زمینی و هوایی به مقصد عراق را اعلام کردند.

محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی ایران، از تشکیل قرارگاه نظارت بر پروازهای عتبات از هفته آینده خبر داد و گفت که از هفته آینده حداکثر ظرفیت پروازهای نجف از ایران فعال خواهد شد و فرودگاه‌های بیشتری در کشور پرواز نجف را انجام خواهند داد.

وی افزود: «تلاش ما کاهش قیمت پرواز به عتبات است اما هزینه فرودگاهی در نجف همچنان هزینه بالا و حدود ۲،۵ میلیون تومان است ما به دنبال این هستیم قیمت متعادلی را برای پروازهای نجف طراحی کنیم. زائران باید دقت کنند از سایت‌ها یا آژانس‌های متفرقه بلیت تهیه نکنند. خرید بلیت بصورت مستقیم از ایرلاین‌ها توصیه ما به متقاضیان پروازهای عتبات است».

وی درخصوص تعیین قیمت بلیت گفت: «قیمت پروازهای رفت و برگشت به نجف برای فروش ایرلاین‌ها ۶ میلیون تومان تعیین شده است. اما چون برخی روزها پرواز در رفت یا برگشت تقاضای کمی دارد یا پر می‌رود و خالی برمی‌گردد، باید برای جبران هزینه شرکت‌ها برنامه دقیقی اجرا کنیم. اما در روزهایی که تقاضا در هر دو سر پرواز وجود دارد قیمت بلیت رفت و برگشت ۶ میلیون تومان خواهد بود».

دیدگاه خود را ارسال کنید