این زن با پوست شکم خودش چرم انسانی ساخت!

یک زن بریتانیایی پس از کاهش وزن تکه ای از پوست شکم خود را تبدیل به چرم کرده که تداعی کننده یک پروتز ترسناک از فیلم ترسناک «کشتار با اره برقی تگزاس» است.

این زن با پوست شکم خودش چرم انسانی ساخت!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 یک زن بریتانیایی حدود دو کیلوگرم پوست حاصل از جراحی کاهش وزن خود را به چرم انسان تبدیل کرده است.

کیتی تیلور، هنرمند ۵۲ ساله، در مورد یادگاری هولناک خود گفت: برای دیگران این ایده دلخراش است و واقعاً عجیب به نظر می‌رسد، اما به طور طبیعی برای من پیش آمد.

مادر دو فرزند پس از تولد دومین فرزندش به دیابت نوع ۲ مبتلا شد و تصمیم به کاهش وزن با رژیم کتوژنیک و ورزش گرفت تا اینکه ۳۸ کیلوگرم لاغر شد.

این هنرمند پس از رسیدن به وزن مورد نظر خود در مارس سال گذشته، تصمیم گرفت تا تحت عمل جراحی قرار گیرد تا پوست شل اطراف شکم خود را بردارد، یک عارضه جانبی رایج کاهش وزن سریع.

با این حال، به جای اینکه پوست اضافی خود را در زباله‌ها قرار دهد، تصمیم گرفت آن را در هنر خود بگنجاند و اصطلاح "هنر بدن" را دوباره تعریف کند!

در حالی که این ایده شبیه چیزی به نظر می‌رسد که اد گین قاتل سریالی ممکن است در رویا‌های خود دیده باشد، اما تیلور اغلب انسان شناسی قانونی و جنبه‌های بدنی را در کار خود به کار گرفته است.

او گفت: من از موادی استفاده می‌کنم که کار‌هایی را که می‌توان و نمی‌توان انجام داد در هنرم به چالش می‌کشد و قطعاً جنبه‌ی بدنی در کارم دارم.

کیتی تیلور به قانون بافت انسانی سال ۲۰۰۴ و همچنین نمونه‌هایی از بیماران دیگر که قسمت‌های بدن را پس از عمل نگه می‌دارند، مانند چربی‌های استخراج‌شده لیپوساکشن، اشاره کرد.

بیمارستان با این شرط موافقت کرد که او پس از عمل آن را بردارد. تیلور گفت: دوست من کاتالینا در راه بازگشت از سر کار پوستش را برداشت. او با دوچرخه به خانه من برگشت و پوست من در سبد جلوی دوچرخه اش بود.

تیلور تکه چهار و نیم پوندی (دو کیلوگرم) پوستش را در محلول نمکی قرار داد و نه ماه در آنجا ماند تا آن را به فریزر منتقل کند.

این هنرمند که پس از آن تلاش کرد تا بفهمد چگونه آن را به هنر تبدیل کند، چیزی که بدون شک در جستجوی گوگل عجیب به نظر می‌رسد، گفت: فریزر آنقدر بزرگ نبود، بنابراین درست در کنار توت‌های یخ زده قرار گرفت.

تلاش‌های اولیه تیلور برای افزایش طول عمر پوستش با شکست مواجه شد. او در نهایت تصمیم گرفت با دکتر ترزا امریش کامپر که با بیش از ۳۰ سال تجربه در دباغی پوست تخصص دارد تماس گرفت.

تیلور در ژانویه به اکستر سفر کرد و در آنجا به مدت یک هفته در هتلی در نزدیکی خانه ترزا اقامت کرد. ترزا با تراشیدن چربی از پشت و جدا کردن غشاء شروع کرد. سپس پوست را در محلول برنزه کننده گیاهی خیس کرد و در حالی که هر روز آن را هم زد و آن را بررسی کرد.

در نهایت، آن دو پویا فیله خود را دراز کردند و آن را با روغن کف کردند - به معنای واقعی کلمه لوسیون را روی پوست قرار دادند - قبل از اینکه نمونه را در خشک کن ترزا خشک کنند. سرانجام با افزودن لوسیون پوست را خشک کرد.

عکس‌های منتشر شده، تکه‌ای از پوست حفظ شده را نشان می‌دهند که تداعی کننده یک پروتز ترسناک از فیلم ترسناک «کشتار با اره برقی تگزاس» است.

تا این لحظه، تیلور مطمئن نیست که با پوست شکم خود چه کند - شاید یک کمربند ارگانیک، کت و شلوار پوستی یا به معنای واقعی کلمه کیف کمری بسازد، اگرچه او می‌گوید ممکن است در آینده نزدیک این قطعه از خود را به نمایش بگذارد.

او می‌گوید که تمایلی به دستکاری پوست خود ندارد، زیرا این نماد سفر متحرک کاهش وزن او است. پوست بدن او حتی جای زخم سزارین، علائم کشش و فولیکول‌های مو دارد.

تیلور اظهار تاسف کرد: فکر می‌کردم با پوست کاری انجام دهم، اما فکر نمی‌کنم اکنون بتوانم آن را قطع کنم. فکر می‌کنم می‌خواهم به شکل خود باقی بماند، زیرا زمانی که از من بیرون آمد این شکلی بود.

او افزود: این یادآوری است که از کجا آمده ام، چگونه به جایی که امروز هستم رسیده ام و بدن انسان چقدر باورنکردنی و انعطاف پذیر است.

دیدگاه خود را ارسال کنید