وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه 50 میلیونی | وام قرض الحسنه جدید

وام قرض الحسنه فوری برای همه | شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی چیست؟

خرید انواع کالا بادوام در شرایط کنونی به نقدینگی زیادی احتیاج دارد و افراد مایل هستند برای این مورد وام‌های بدون بهره یا کم سود بگیرند. طرح «کالا کارت» بانک قرض الحسنه مهر ایران به آن دسته از خریداران کالا که کمبود نقدینگی دارند وام ۱۰۰ میلیونی پرداخت می کند.

وام قرض الحسنه فوری برای همه |  شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

افرادی که مایل به دریافت وام کالای بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات سودی ندارد و فقط به آن کارمزد ۴ درصد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۲۴ ماه اعلام شده است. افراد با این مبلغ تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۹۲ تومان است. کل سود تسهیلات ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۰۵ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۸۱۳ تومان خواهد بود.ا توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۹۲ تومان است. کل سود تسهیلات ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۰۵ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۸۱۳ تومان خواهد بود.

شرکت

 

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
 
سود
۴ %

این وام قرض‌الحسنه است و فقط ۴٪ کارمزد وام کسر می‌شود

سقف وام
۱۰۰ میلیون تومان
 
نوع ضمانت
ضامن رسمی
 
نیاز به سپرده
 
 
 
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
 
مسدودی سپرده
 
 
 
حداکثر زمان بازپرداخت
۲۴ ماه

بازپرداخت این وام ۶، ۹، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماه به انتخاب وام‌گیرنده است

قسط وام
۴,۳۴۲,۴۹۲ تومان
 
کل سود وام
۴,۲۱۹,۸۱۳ تومان
 
مجموع رقم وام و سود
۱۰۵,۲۷۹,۸۱۳ تومان
 
سپرده جداگانه
-
 
هزینه‌های جانبی

۱میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه

 
شرایط و مقررات
  • وام‌گیرنده فقط می‌تواند از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید کند
  • وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار و یا دارای چک برگشتی باشد

صاحبان کسب و کاری که قصد بهره گیری از این وام را دارند باید در یکی از شعب بانک توسعه تعاون سپرده جاری داشته باشند. ضمنا این افراد باید میانگین حساب حداقل ۲ ماه ایجاد کرده باشند. ضمانت اصلی برای این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی است. سود این تسهیلات نیز به ۱۵ درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است. کارخانه‌ها و سازمان‌هایی که از این طرح بهره برده‌اند باید به کارمندان خود معرفی نامه ارائه دهند تا آن‌ها امکان دریافت تسهیلات را داشته باشند.

وام قرض الحسنه

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ تومان است. کل سود این تسهیلات ۷ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۷ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی، شرایط دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی را اعلام کرد.

 احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان تأمین اجتماعی جهت پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: در سال جاری قرار است به ۴۰۰ هزار بازنشسته وام قرض‌الحسنه (وام ضروری) پرداخت شود که از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به فرایند پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی توسط کانون‌های بازنشستگی و به صورت کاملاً غیرحضوری انجام می‌شود و در ادامه وام به حساب فرد بازنشسته واریز می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با شرایط پرداخت وام ۱۲ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی افزود: عضویت بازنشسته در کانون بازنشستگان، دریافت حقوق بازنشسته از شعب بانک رفاه و با توجه به قوانین بانک مرکزی سن بازنشسته متقاضی وام باید کمتر از ۷۷ سال تمام باشد. همچنین بازنشسته باید فاقد بدهی بانکی،‌ چک برگشتی و اقساط معوقه وام از سایر بانک‌های کشور باشد و بازنشسته نباید در ۳ سال گذشته از تسهیلات وام بانک رفاه استفاده کرده باشد، علاوه بر اینکه سیم کارت بازنشسته درخواست‌کننده باید به نام خودش باشد.

وام قرض الحسنه

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با اقساط تهسیلات ۱۲ میلیون تومانی به بازنشستگان خاطرنشان کرد: اقساط در نظر گرفته شده ۲۴ ماهه و با کارمزد ۴ درصد خواهد بود.

وی اضافه کرد: قطعا در ۶ ماه دوم سال جاری فرایند پرداخت وام ۱۲ میلیون تومانی تسریع می‌شود و تا پایان سال ۴۰۰ هزار نفر از این تسهیلات بهره‌ خواهند بود.

اسفندیاری در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد تعداد بیشتری از بازنشستگان از وام قرض الحسنه ۱۲ میلیون تومانی در سال جاری استفاده کنند یا خیر گفت: اعتباری که امسال برای این مسئله پیش‌بینی شده خاص ۴۰۰ هزار بازنشسته است و امکان افزایش تعداد وام‌گیرندگان وجود ندارد.

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند و کمبود نقدینگی دارند، امکان درخواست وام 50 میلیونی طرح «نیکان» این مجموعه را خواهند داشت. این وام مختص مشتریانی است که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

افرادی امکان دریافت وام 50 میلیونی بانک تجارت را دارند که یک میانگین حساب مناسب در ایجاد کرده باشند. حداقل میانگین حساب برای دریافت این تسهیلات سه ماه و حداکثر 12 ماه اعلام شده است. متقاضیان این وام نیاز به ضامن رسمی دارند. سپرده افراد هنگام پرداخت اقساط وام مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان هرگونه واریز و برداشت از حساب خود را خواهند داشت. این وام قرض الحسنه بوده و سودی ندارد. تنها 4 درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک نیز وجود دارد.

وام قرض الحسنه

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 171 هزار و 246 تومان است. کل سود این تسهیلات 2 میلیون و 109 هزار و 907 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 159 هزار و 907 تومان خواهد بود.

با توجه به میزان وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۴۵۱ هزار و ۵۸۱ تومان است. کل سود تسهیلات ۱ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۸۹۲ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۱ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۳۳۳ تومان خواهد بود.

در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود. 

در حال حاضر ۳ شعبه این صندوق قرض الحسنه در سطح استان تهران به مشتریان خدمات ارائه می دهند؛ همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان تهران نیز خدمات قرض الحسنه به مشتریان ارائه می شود.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

وام قرض الحسنه

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۲۹ تومان است. کل سود این وام ۱ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۶۴۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۵۲ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۶۶۶ تومان خواهد بود.

افرادی که مشتری بانک توسعه تعاون هستند می‌توانند از طریق طرح «مفید» علاوه بر دریافت سود سپرده خود، وام ۵۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

افرادی که مایل به دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند باید در یکی از شعب این بانک سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند. سود این وام ۲ درصد و سودی که به سپرده مشتریان تعلق می‌گیرد، ۳ درصد اعلام شده است. افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند، سپرده آن‌ها تا پایان پرداخت اقساط مسدود خواهد شد. در واقع سپرده مشتریان، ضمانت اصلی برای دریافت این وام خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه اعلام شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید