قتل | فوری: قتل عام وحشیانه خانواده در کرج | بخوانید

فوری: قتل عام وحشیانه خانواده در کرج | بخوانید

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری قاتل یک خانواده ۵ نفره فردیسی، گفت: این درگیری به دلیل اختلافات همسایگی رخ داده است.

فوری: قتل عام وحشیانه خانواده در کرج | بخوانید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: ساعت حوالی ۲۲ روز ۲۱ مهر ماه سال جاری خبری مبنی بر وقوع یک درگیری مسلحانه در فلکه چهارم شهر فردیس به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد که بر اثر اختلاف چندین ماهه ۲ همسایه این درگیری رخ داده که قاتل ۵۴ ساله در یک اقدام جنون آمیز با سلاح گرمی که از قبل در اختیار داشته اقدام به تیراندازی به سمت ۶ نفر از اعضای خانواده مقتولان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه ۴ نفر از اعضای این خانواده در دم فوت، یکی از آن ها در بیمارستان و دیگری همچنان در بیمارستان در حال مداوا است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی بلافاصله ماموران تحقیقات ویژه خود را برای دستگیری قاتل آغاز و با انجام اقدامات پلیسی- اطلاعاتی در کمتر ۴۸ ساعت قاتل را در استان تهران دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف متهم به انجام قتل همسایگان خود، گفت: قاتل علت وقوع این حادثه را درگیری های طولانی مدت بین ۲ همسایه و عصبانیت شدید وی در روز حادثه اعلام کرده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: عدم توانایی افراد در کنترل خشم و عصبانیت می تواند نتایج غیرقابل جبران این چنین را پدید آورد.

دیدگاه خود را ارسال کنید