افزایش حقوق | خبر خوش درباره افزایش حقوق | از کی منتظر افزایش حقوق باشیم؟

خبر خوش درباره افزایش حقوق | از کی منتظر افزایش حقوق باشیم؟

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان گفت: من این نوید را می دهم که در حقوق مهرماه پرداخت صورت خواهد گرفت و بعد از اینکه در مجلس نهایی شد و رقم دقیق آن مشخص شد، مابه‌التفاوت آن در ماه‌های دیگر اعمال خواهد شد.

خبر خوش درباره افزایش حقوق | از کی منتظر افزایش حقوق باشیم؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 افزایش حقوق تایید شد. افزایش حقوق می تواند کمک اقتصادی مناسبی برای آنها باشد. افزایش حقوق با چالش های بسیاری همراه است. افزایش حقوق با افزایش 10 درصدی همراه است. افزایش حقوق به منظور افزایش قدرت خرید محقق می شود.

جزئیات نهایی افزایش حقوق

بابک افقهی با اشاره به موضوع افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان، اظهار داشت: دولت از آنجایی که مصمم است که این طرح را انجام دهد مبالغ علی الحساب مدنظر خودش را در حقوق مهرماه کارکنان و بازنشستگان خودش اعمال خواهد کرد.

وی افزود: من این نوید را می دهم که در حقوق مهرماه پرداخت صورت خواهد گرفت و بعد از اینکه در مجلس نهایی شد و رقم دقیق آن مشخص شد، مابه‌التفاوت آن در ماه‌های دیگر اعمال خواهد شد.

معاون سازمان برنامه یادآور شد: از مهرماه انشاالله علی‌الحساب برای کارکنان و بازنشستگان به دستور رییس سازمان برنامه و بودجه اعمال خواهد شد و متعاقب آن بعد از این‌که فرآیند قانونی طی شد و به تایید شورای نگهبان رسید محاسبه دقیق صورت خواهد گرفت و مابه.التفاوت انشاالله از آبان پرداخت خواهد شد.

گزارش نهایی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری منتشر شد. دوفوریت این لایحه در جلسه علنی مورخ 1401/7/17 به تصویب رسید که با تصمیم مورخ 24 مهرماه صحن علنی مجلس، ضمن تصویب کلیات آن، برای اعمال برخی تغییرات مجددا به کمیسیون برنامه و بودجه اعاده شد.

گفتنی است، در نهایت، عنوان این لایحه به «لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری» تغییر یافته است. بر اساس دستور صحن علنی مجلس، بررسی این لایحه در دومین دستور امروز چهارشنبه 27 مهرماه 1401 (بعد از بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی) قرار دارد.

در هر سه مرحله این مصوبات، تغییرات قابل توجهی به شرح جدول زیر وجود داشته است که برای درک بهتر به صورت جدول افزایش حقوق کارکنان (تطبیقی لایحه و مصوبات کمیسیون) ارائه شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید