بهترین فروشگاه‌های اینترنتی محصولات ارگانیک

اگر شما قصد خرید محصولات ارگانیک را از فروشگاه های اینترنتی دارید باید به کیفیت محصولات آن فروشگاه و خدماتی که به شما ارائه می‌دهد توجه کنید.

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی محصولات ارگانیک
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

به گزارش خرید باحال، شیوه ارائه محصول و نوع بسته بندی محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردارند. در این میان باید به روش ارسال محصول، هزینه ارسال محصولات و مدت زمان رسیدن محصول به مشتری نیز توجه کرد. ما در این مقاله شما را با ۵ تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی محصولات ارگانیک در ایران آشنا می کنیم و به صورت خلاصه ویژگی ها و خدمات آن ها را بیان خواهیم کرد تا شما بتوانید با استفاده از این لیست، فروشگاه مناسب خود را جهت خرید محصولات مورد نظرتان انتخاب کنید.

1. زی‌ارگانیک

فروشگاه زی‌ارگانیک یکی از بزرگترین عرضه کنندگان اینترنتی محصولات ارگانیک می باشد. شما می توانید انواع محصولات طبیعی را از این فروشگاه خریداری کنید.  قیمت هر محصول بسته به حجمی که دارد در سایت قابل مشاهده است. هدف اصلی این فروشگاه برطرف کردن نیاز مشتریان و خدمت رسانی به آنها در کوتاه ترین زمان است.

این سایت برای ساکنین استان تهران ارسال با پیک موتوری در همان روز را دارد. علاوه بر این  برای خریداران دیگر شهرها در کوتاه ترین زمان به کمک پست محصولات را ارسال می کند.

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی محصولات ارگانیک

2.خرید باحال

فروشگاه اینترنتی خرید باحال از سایت های بسیار عالی برای خرید محصولات عطاری و ارگانیک می باشد.  شما می توانید انواع محصولات ارگانیک شامل دمنوش‌ها،‌ روغن‌ها، ادویه‌جات، عرقیجات و خشکبار طبیعی را از این فروشگاه آنلاین خریداری  کنید. آدرس حضوری این فروشگاه در تهران، میدان فاطمی می باشد. این مجموعه نسبت به محصولات خود تضمین و اطمینان کامل دارد.

هدف «خرید باحال» ارائه خدماتی بسیار مطلوب در تمامی زمینه ها از  خرید تا محصول نهایی به مشتریان می باشد. محصولات ارگانیک و بسیار با کیفیت، قیمت مناسب و ارسال رایگان از جمله ویژگی‌های برجسته این مجموعه است.

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی محصولات ارگانیک

3. خشکبار کشاورزی

فروشگاه اینترنتی خشکبار کشاورزی در سال 1386 فعالیت خود را به صورت فروش حضوری در خراسان آغاز کرد. در سال 1391 یعنی بعد از گذشت ۵ سال از آغاز کار خود ، همکاری با تعاونی گیاه پزشکی واقع در ولنجک تهران را شروع کرد. از طرف دیگر همزمان همکاری با کشاورزان نمونه کشوری را هم آغاز نمود و بدین صورت کار خود را گسترش داد. امروز محصولات عرضه شده در این فروشگاه از تنوع و گستردگی بالایی برخوردار هستند و شامل انواع آجیل ، انواع خشکبار، زعفران، انواع شکلات، انواع تنقلات، کالاهای اساسی و خواربار و ... است.

بعد از دو سال اولین محموله صادراتی به مقصد روسیه و سپس ایتالیا و اسپانیا شامل خرما ، کشمش ، زعفران و پسته را صادر کرد. در سال ۹۸ اولین توزیع ، پخش و فروش خورده را در شهر عمان آغاز نمود. همچنین تامین کننده فروشگاه های مارس و لولو در حوزه خلیج فارس می باشد. این فروشگاه کار فروش آنلاین و اینترنتی خود را در سال ۱۴۰۰ آغاز نمود و توانست رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند و فعالیت های خود را در زمینه فروش آنلاین به وسیله ارائه محصولات با کیفیت و ارگانیک گسترش دهد.

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی محصولات ارگانیک

4. عطار مارت

مجموعه عطار مارت یکی از فروشگاه های بسیار کامل در زمینه عطاری آنلاین است.  این سایت اینترنتی دارای تمامی محصولات مورد نیاز عطاری برای پوست و مو، چاقی، لاغری، چربی خون، مواد مخصوص خانم ها، مواد عطاری برای درد، دیابت، سرماخوردگی، فشار خون ،مشکلات گوارشی، محصولات آرام بخش و….می باشند.

شما می توانید انواع برندهای معروف تولید کننده محصولات عطاری ها در این سایت اینترنتی مشاهده کرده و از هر کدام که مد نظرتان است خرید کنید. مجموعه عطار مارت بستری را فراهم آورد تمامی افراد از هر نقطه ایران دسترسی به بهترین محصولات عطاری ارگانیک داشته باشند. این مجموعه محصولات گیاهی و دارویی خود را همانند کیفیت نوشته شده برای توضیحات و مشابه عکس های موجود در سایت به دست مشتریان می رساند و درب منزل آن ها تحویل می دهد.  تمامی محصولات این فروشگاه کاملاً بهداشتی و با بهترین بسته بندی ارسال می شود. همچنین  تا هفت روز تضمین برگشت کالا را می توانید برای این سایت داشته باشید.

 

5. اوناتس

اوناتس یک فروشگاه اینترنتی نوپا است که توانسته با داشتن تنها ۲ سال تجربه به بزرگترین فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار ایران تبدیل شود.شما با ورود به سایت این فروشگاه با بسیاری از محصولات متنوع و با کیفیت روبه رو می شوید، به صورتی که هرچه نیاز داشته باشید از پسته ، بادام ، گردو و تخمه گرفته تا بسته های لوکس کادویی، خشکبار و دمنوش ها و گیاهان دارویی را در این سایت می‌توانید پیدا کنید.

این فروشگاه در سال ۹۵ فعالیت خود را با فروش عمده آغاز نموده و بعد از آن به فروش آنلاین و اینترنتی روی آورده و در ابتدا در زمینه تولید و فروش پسته و زعفران کار می کرده که در حال حاضر بیش از هزار محصول خوراکی اساسی را در سراسر ایران ارسال می کند. ۷ روز ضمانت بازگشت محصولات، تضمین اصالت، کیفیت محصولات، تحویل سریع محصولات از جمله خدمات این فروشگاه اینترنتی است.

توجه به کیفیت محصول نشان از حسن توجه شما به سلامت خود و خانواده‌ محترمتان است.

دیدگاه خود را ارسال کنید