مهران مدیری | مهران مدیری بیوگرافی | مهران مدیری اینستاگرام

مهران مدیری از ایران رفت

عکسی از مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است که شایعه رفتن این بازیگر را از ایران به راه انداخته است

مهران مدیری از ایران رفت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهران مدیری هنرمند توانای ایرانی است. مهران مدیری اخیرا به دلیل اعتراف جالبش در جشن حافظ بسیار خبرساز شد. مهران مدیری اخیرا برنامه دورهمی در تلویزیون را اجرا کرده است. مهران مدیری مدتی قبل در غم از دست دادن مادرش داغدار شد. به تازگی فیلمی از دختر مهران مدیری در فضای مجازی پخش شده است که نشان دهنده عشق فرزند به پدر است که با هم می بینیم.

مهران مدیری

پیمان جبلی پس از نشست مشترک خود با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص تحولات اخیر کشور به اتفاق های اخیر رسانه ملی هم پرداخت و در خصوص برخی از مجریان صدا و سیما که در پی تحولات اخیر کشور از رسانه ملی خداحافظی کردند، گفت: کار با صدا و سیما افتخاری برای همکاران ماست و همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می دانند، با ما کار می کنند. اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، ما مانع آنها نخواهیم شد.

جلبی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص ادامه پخش برنامه‌ «دورهمی» که سازمان هزینه آنها را پرداخت کرده است، گفت: «برنامه‌هایی که برای آنها هزینه می‌کنیم باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبین باشد، هرگاه برنامه‌ای از این شکل و زاویه خارج شود، طبیعتا مورد استقبال و علاقه مخاطبین ما واقع نمی‌شود و ماهم از آنها استفاده نمی‌کنیم.»

کتایون امیر ابراهیمی گفت: می خواستم به آقای مهران مدیری که خیلی دوستش دارم و بعد از انقلاب سریال های مهران مدیری را ببینم اگر حرفی زدم ایشون ناراحت شدم معذرت می خوام من خیلی دوستش دارم و دلم نمیخواد مردم دنبالش حرف بزنن دلم میخواد همیشه ازش تعریف کنن اما برنامه هاش یکنواخت نباشه.

کتایون امیر ابراهیمی در حمایت از سحر زکریا گفته بود: حیف تو نیست درباره مهران مدیری صحبت می‌کنی. مهران مدیری با برنامه دورهمی منزوی شده و برنامه بسیار مسخره ای را ساخته است و اینکه از مهمانان برنامه خود می پرسد آیا عاشق شده و درباره زندگی شخصی آنها در مقابل دوربین تلویزیون سوال می کند نشان می دهد که او چه شخصیتی دارد.

مهران مدیریبیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است. او تاکنون ۹ بار برنده جایزه حافظ شده است. ساعت خوش، پاورچین، شب‌های برره، قهوه تلخ، مرد هزارچهره و دورهمی از جمله برنامه‌ها و سریال‌های طنزی است که مهران مدیری در سه دهه اخیر کارگردانی کرده و با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است.

در این بخش بیوگرافی مهران مدیری را مرور می کنیم. مهران مدیری کارگردان، بازیگر و مجری نامدار و محبوب کمدی کشورمان می باشد. او از دهه 70 فعالیت های حرفه ای خود را شروع کرد و در دهه 80 و دهه 90 به اوج شهرت خود رسید. او در این سال ها با برنامه پربیننده دورهمی مهمان خانه های ما بوده است. در ادامه با مهران مدیری بیشتر آشنا می شویم.مهران مدیری متولد: 18 / 1 / 1346 می باشد.

مهران مدیریمهران مدیری متولد سال 1346 می باشد، او زاده اولین ماه سال است و در شهر تهران چشم به جهان گشوده، مهران مدیری اصالتا اهل اراک است و در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، فرزند آخر خانواده است و 3 برادر بزرگ تر از خودش دارد.

او از سن 16 سالگی وارد تئاتر می شود و در سال 1368 وارد رادیو شده و به مدت 6 سال در داستان شب به گویندگی می پردازد. او تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

مهران مدیریاو در آن 6 سال که در تئاتر و رادیو فعالیت داشت با افراد زیادی در عرصه رادیو و تلویزیون آشنا می شود و سرانجام در سال 1372 به همکاری داریوش کاردان برنامه طنز 72 را تهیه می کنند. این برنامه نقطه اوج شهرت مهران مدیری بود و بعد از آن آقای مدیری تبدیل به یک برند در دنیای کمدی شد.

مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد، پسرش موزیسین است و دخترش طراح لباس می باشد. هر دو فرزند او شباهتی زیادی به پدرشان دارند.

مهران مدیری یک ستاره ساز است، او بازیگران زیادی را به دنیای سینمایی ایران معرفی کرده که هرکدام از آنها در حال حاضر جزو سوپراستارهای گران قیمت محسوب می شوند. از جمله آنها می توانیم: نصرالله رادش، جواد عزتی، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی و شایان احدی فر را نام ببریم.

پس از سال 1388 مهران مدیری ساخت مجموعه ای به نام قهوه تلخ را استارت زد. این سریال قرار بود از تلویزیون پخش شود اما به دلیل مسائل مالی و محتوایی، مهران مدیری مجموعه قهوه تلخ را از طریق شبکه نمایش خانگی به پخش رساند که با استقبال بینندگان رو به رو شد.

مهران مدیریاو مدت ها با تلویزیون کار نکرد تا اینکه با ساخت سریال در حاشیه 1 و 2 دوباره به تلویزیون ملی بازگشت اما در حین پخش این سریال هم انتقادات و اعتراضات فراوانی از طرف جامعه پزشکی به او وارد شد و آقای مدیری مجبور شد فیلم نامه این مجموعه را تغییر دهد. به هر حال این سریال مورد تحسین بینندگان قرار گرفت.

مهران مدیری در آخرین مصاحبه های خود درمورد ساخت سریال های تلویزیونی گفته بود: حوصله ندارم و مدت زیادی است که حالم خوب نیست، دیگر نمی توانم سریال بسازم چون اشباع شده ام. به جای آن فیلم سینمایی تولید می کنم، سریال ساختن دیگر مرا ارضا نمی کند.

 

از سال 1395 مهران مدیری با ساخت برنامه دورهمی که محبوب ترین تاک شو ایرانی است، آخر هفته ها مهمان خانه های مردم بوده، برنامه او نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای فارسی زبان بینندگان زیادی دارد. ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز برنامه دورهمی را دنبال می کنند. این برنامه یکی از محبوب ترین ها بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

مهران مدیری از سال 1379 حرفه خوانندگی را هم دنبال می کند. او خود تیتراژ برخی فیلم هایش را خوانده و صدای خوبی هم دارد. مهران مدیری در سال 1397 کنسرتی در برج میلاد تهران اجرا کرد که باوجود حواشی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. او در این کنسرت آهنگ سوغاتی اردلان سرافراز که زنده یاد هایده خوانده بود را اجرا کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید