دروازه بان تیم ملی دستگیر شد | جرم پرویز برومند در اعتراضات چه بود؟

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال پرویز برومند دستگیر شد ؛ این گلر سابق فوتبال گویا در جریان اعتراضات دیروز در غرب تهران بازداشت شده است.

دروازه بان تیم ملی دستگیر شد | جرم پرویز برومند در اعتراضات چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

به گزارش انصاف ورزشی، پرویز برومند گلر بازنشسته ۴۰ ساله ایرانی است که اگر اتفاقات دربی جنجالی ۹ دی ۷۹ نبود احتمالا سالها پیراهن شماره یک تیم ملی را در اختیار خود میدید؛ اما با این وجود روزهای نسبتا خوبی را در استقلال به جا گذاشته است و از محبوبیت مناسبی میان هواداران آبی برخوردار است.

از صبح امروز اما رسانه‌ها از بازداشت یک فوتبالیست سابق خبر میدهند که حالا تقریبا قطعی شده این شخص پرویز برومند گلر سابق باشگاه استقلال تهران و دروازه‌بان سوم تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه است که در جریان ناآرامی و اعتراضات شب گذشته تهران آنطور که رسانه ها ادعا میکنند در غرب تهران دستگیر شده.

پرویز برومند

«طرفداری» در خصوص بازداشت پرویز برومند نوشت:

«در حالی که مراجع قضایی و انتظامی هنوز دستگیری دروازه بان اسبق تیم ملی را به صورت رسمی تایید نکرده اند، کدهای داده شده در فضای مجازی همه نگاه ها را به سمت پرویز برومند معطوف می کند.

به گزارش طرفداری، خبر بازداشت دروازه اسبق تیم ملی اولین بار صبح امروز در خبرگزاری وزارت ورزش و جوانان منتشر شد. برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان ساعت ۹ صبح خبر داد دروازه بان تیم تهرانی هنگام آسیب زدن به اموال عمومی بازداشت شده است.

این خبرگزاری به نام دروازه بان بازداشت شده اشاره ای نکرد اما ساعتی بعد پایگاه خبری مشرق دروازه بان بازداشت شده را پ.ب نامید و دقایقی پیش خبرگزاری دانشجو علائم اختصاری و مخفف را کنار گذاشت و نوشت پرویز برومند حین پرتاب سنگ به ماموران بازداشت شده است.

در شبکه های اجتماعی تصاویری از پرویز برومند منتشر شده که گفته می شود مربوط به اتفاقات شب گذشته در شهرک غرب است»

با این تفاسیر باید دید در ادامه واکنش مراجع قضایی به شکل رسمی به این خبر چیست و همچنین نزدیکان برومند چه واکنشی به آن خواهند داشت؛ هرچند امیرحسین صادقی همبازی سابق برومند در استقلال این خبر را تایید کرده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید