عکس سام درخشانی و همسرش

عکس سام درخشانی و همسرش
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سام درخشانی

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 31 تیر سال 1354 در خیابان ولیعصر تهران متولد شد و بزرگ شده همان منطقه است.این هنرمند کشورمان در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام پانته آ و یک برادر به نام شهریار دارد.پرویز درخشانی پدر سام درخشانی یازدهم مردادماه سال 92 بر اثر سکته مغزی درگذشت و این ماجرا یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی این هنرمند کشورمان بود.

سام درخشانی دیپلم رشته تجربی دارد و با وجود قبولی در دانشگاه در رشته تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد.سام درخشانی رابطه بسیار خوبی با بسیاری از هنرمندان دارد اما رفاقت دیرینه او با کامبیز دیرباز و پژمان بازغی زبانزد همه اهالی دنیای هنر و طرفداران او است.

سام درخشانی علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارد و از طرفداران دوآتیشه تیم فوتبال استقلال تهران است.

مادر سام درخشانی هنرمند پرطرفدار کشورمان در یک مصاحبه از آرزویش برای ازدواج پسرش سام صحبت کرده بود و این خواسته بالاخره در مهرماه سال 94 به ثمر نشست.

سام درخشانی

ازدواج سام درخشانی

سام درخشانی 26 خرداد ماه سال 1394 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است.ماجرای آشنایی سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور از یک میهمانی خانوادگی آغاز شد که بعد از مدتی رفت و آمد منجر به شناخته بیشتر و در نهایت ازدواج آقای بازیگر گردید.

عسل امیرپور همسر سام درخشانی لیسانس بازیگری دارد و یا یک مراسم ساده زندگی مشترکش را در کنار سام درخشانی آغاز کرد و در اغلب مراسم های ویژه هنری در کنار همسرش حضور دارد و این زوج زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند.

[کلیک و کشیدن برای جابجایی] سام درخشانی دو سال بعد از ازدواجش برای اولین بار در 22 آذرماه سال 1396 پدر شد و دخترش برکه به دنیا آمد.

برسام پسر سام درخشانی است که 1 مهر 1399 متولد شد و آقای بازیگر برای دومین بار پدر شدن را تجربه کرد.

سام درخشانی حضور در دنیای هنر را از با گذراندن یک دوره بازیگری در کلاس های استاد سمندریان آغاز کرد و اولین بار با مجموعه تلویزیونی شب زدگان در سال 1378 به دنیای بازیگری قدم نهاد و بعد از آن در سریال هایی چون بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، سالهای برف و بنفشه، ما چند نفر، روزهای زیبا، نابرده رنج و... به ایفای نقش پرداخت.

سام درخشانی را اغلب مخاطبان دنیای هنر با سریال های تلویزیونی و نقش های ماندگارش در تلویزیون می شناسند که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید