ابوالفضل پور‌عرب درگذشت؟

ابوالفضل پور‌عرب هنرمند سینما تلویزیون گفت: خداراشکر حال خوبی دارم و تنها پای من ضرب دیده است.

ابوالفضل پور‌عرب درگذشت؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ابوالفضل پور‌عرب هنرمند سینما تلویزیون گفت: خداراشکر حال خوبی دارم و تنها پای من ضرب دیده است.

تست

 ابوالفضل پور‌عرب هنرپیشه سینما تئاتر و تلویزیون در خصوص بستری شدنش در بیمارستان گفت: پای من ناراحت هست و خداراشکر درحال حاضر حال مساعدی دارم.

تست

او در خصوص مکان آسیب دیدگی و نحوه آسیب دیدگی صحبتی نکرد و گفت: فرقی ندارد کجا آسیب دیدم و درحال حاضر تنها پای من ضرب دیده است.

پور عرب افزود: اکنون در بیمارستان بستری هستم و با شرایط حالی کنونی‌ام فکر می‌کنم در دو سه روز آینده مرخص شوم.

ابوالفضل پور عرب متولد یکم تیر ماه ۱۳۴۰ است که نخستین کار حرفه‌ای خود در سینما را با عنوان دستیار کارگردانی فیلم دزد و نویسنده در سال ۱۳۶۴ شروع کرد.

او در عرصع بازیگری نخستین بار در نقش کوتاهی در فیلم «زخمه» ظاهر شد، اما ورود حرفه‌ای او به عرصه بازیگری در سینما از سال ۱۳۶۹ و با بازی در فیلم عروس است. همچنین پور‌عرب به عنوان جوان اول در فیلم‌های دهه ۷۰ نقش‌های زیادی را بازی کرده‌است.

تست

ابوالفضل پورعرب برای درمان یک مشکل عفونتی در بیمارستان بستری شده است. علی تقی‌پور تهیه کننده گفت: آقای پورعرب مدتی قبل مشغول کارگردانی یک مستند داستانی به نام سگ بودند که از ناحیه پا دچار مشکلی شدند و در ادامه همان عفونتی ایجاد شده است که باید درمان شود.

این بازیگر قدیمی سینما با تایید این خبر بیان کرد: سر ساخت مستندی به نام «سگ» دچار مشکلی شدم که برای درمان آن فعلا در بیمارستان هستم.

علی تقی‌پور -تهیه کننده این مستند-  گفت: آقای پورعرب مدتی قبل مشغول کارگردانی یک مستند داستانی به نام سگ بودند که از ناحیه‌ پا دچار مشکلی شدند و در ادامه همان عفونتی ایجاد شده است که باید درمان شود.

او افزود: چند روزی است که ایشان در بیمارستان بستری هستند تا شورای پزشکی برای روند معالجه تصمیم‌گیری کند.

ابوالفضل پورعرب بازیگر ۶۱ ساله سینما بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فیلمهای ماندگاری همچون عروس، نرگس،‌چهره، دستهای آلوده ، غریبانه و مردی شبیه باران را در کارنامه خود دارد.

تست

او در فیلم توقیفی "کاناپه " به کارگردانی کیانوش عیاری نیز بازی کرده است.

ابوالفضل پورعرب به دلیل سرطان ۳۰ دی‌ماه ۱۳۸۹ در بیمارستان بهمن تهران بستری شد و تحت درمان قرار گرفت و پس مدت‌ها خانه‌نشینی در مراسم تجمع هنرمندان برای محکومیت اهانت به پیامبر اسلام در برابر دوربین رسانه‌ها قرار گرفت.

تست

وی از این‌که در دوران بیمارش هیچ‌کدام از مسئولین به عیادت وی نرفته بودند شاکی است و می‌گوید: اگر واقعاً وب بودیم چرا زمانی که سرطان داشتم و در بیمارستان بودم هیچ‌کس سراغم نیامد؟ چرا گفتند معتاد شده؟ چرا گفتند ایدز گرفته؟ چرا همین آقای ضرغامی حالی از ما نپرسید؟ همان موقع وضعیت سفید را کار می‌کردم اما یک نفر از همین سریال سراغ ما نیامد. البته مردم لطف داشتند و پشت در بیمارستان بودند اما همکاران من چه سینمایی چه تلویزیونی هیچ‌کدام نیامدند!

تست

دیدگاه خود را ارسال کنید