ریحانه پارسا | ریحانه پارسا بیوگرافی | ریحانه پارسا مهاجرت

ریحانه پارسا ضربه مغزی شد

ویدئویی از ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی بدنبال داشته است

ریحانه پارسا ضربه مغزی شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه ایرانی متولد 1377 است. ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر به شهرت رسید و پس از آن با انتشار عکس‌های غیر معمولی از خودش یک سلسله حواشی بی پایان را آغاز کرد. ریحانه پارسا خبر ازدواجش با یک کارگردان و هنرپیشه ایرانی را هم منتشر کرد که قبل از او سه بار ازدواج کرده بود و فاصله سنی زیادی با هم داشتند و این یک خبر عجیب دیگر درباره او بود. ریحانه پارسا بعد از جدا شدن از مهدی کوشکی از ایران خارج شد و به ترکیه رفت و در آن جا با بروز رفتارهایی و انتشار عکس‌های عجیب و غیر اخلاقی راه را برای بازگشتش به ایران برای همیشه سد کرد. ریحانه پارسا از کتک خوردن وحشتناک از پدرش در خیابان پرده برداشت؛ این حرف او حاشیه‌ها و انتقادهای زیادی را به همراه داشت به نظر می رسد پدرش بالاخره از او به خاطر کارهای اخیرش انتقام گرفته باشد. در ادامه بیشتر بخوانید.

فیلم گشت‌ارشاد ۳ درحالی بدون هیچ مشکلی با بازی ریحانه پارسا اکران شده و مثل باقلوا می‌فروشد که به‌تازگی بازی او در فیلمی به‌نام آخرین نگاه در ترکیه و با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌است.

گشت‌ارشاد ۳ از این بحران کرونا و احتیاج سینما به فیلم‌های پرفروش و البته نیاز مردم غمگین و خسته از روزگار کرونایی، نهایت استفاده یا بهتر بگوییم سوءاستفاده را کرد و برای خنده گرفتن از تماشاگر، به چه خط قرمزهایی که متوسل نشد؛ از بهره‌گیری از اسم و تصاویر کیم کارداشیان در شروع قصه و ماجرای مراسم ازدواج جنجالی اش با عباس‌آقا بزرگی و روبوسی جورج کلونی با کیم که موجبات فوران غیرت عباس و به هم خوردن مراسم عروسی و زندان‌رفتن عباس را فراهم می‌کند.

 البته همه این تاخت و تاز و قصه‌گویی پرزرق و برق و فانتزی اولیه، صرفا توجیهی برای حضور نداشتن حمید فرخ‌نژاد در قسمت سوم گشت‌ارشاد است و بس و ارزش کاربردی در قصه ندارد.

اما فکر نکنید که عبور گشت‌ارشاد ۳ صرفا به خیالپردازی با کیم کارداشیان محدود می‌شود، نه. اینجا حتی صحبت از چهره سرشناس فیلم‌های غیراخلاقی هم به میان می‌آید...  بماند بقیه‌اش!

از حضور نقش فرشته بهشتی، همان زن بدنساز راننده تاکسی اینترنتی که بگذریم، بازی ریحانه پارسا جنجالی‌ترین مورد گشت‌ارشاد ۳ است؛ بازیگری پرحاشیه که چند وقتی است از ایران مهاجرت کرده و در این چند وقت بیشتر با پست‌ها و عکس‌ها و شرح نوشت‌ها و ویدئوهای نامتعارف شناخته می‌شود.

به همین علت، انتظار می‌رفت فیلم به دلیل حضور این بازیگر برای اکران با مشکل مواجه شود اما با نرمش عجیب مسؤولان ارشاد و در کمال تعجب، گشت‌ارشاد ۳ روی پرده رفت، آن هم با کرشمه‌های ریحانه پارسا به نقش مهوش که دل از پیکان (بهنام بانی) می‌رباید.

فیلم گشت‌ارشاد ۳ درحالی بدون هیچ مشکلی با بازی ریحانه پارسا اکران شده و مثل باقلوا می‌فروشد که به‌تازگی بازی او در فیلمی به‌نام آخرین نگاه در ترکیه و با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌است که حتی پوستر آن هم که پارسا مردی سن و سال دار را در آغوش گرفته، اشاراتی به صحنه‌های نامتعارف و جنجالی احتمالی دارد!

ریحانه پارساجدیدترین ساخته سعید سهیلی فروش خوبی داشته، اما کیفیت فیلم نمی‌تواند مخاطب را راضی کند

 فیلم کمدی «گشت ۳» اثر سعید سهیلی پس از حواشی فراوان، از چهارشنبه به جمع فیلم‌های روی پرده اضافه شد و در شروع اکران به فروش خوبی دست یافت.

گشت ریحانه پارسا و رفقا جذاب از آب درنیامد

پر از شوخی‌های دوپهلو

 مائده کاشیان  در روزنامه خراسان نوشت: «گشت ۳» مشابه قسمت دوم فیلم است و با «گشت ارشاد» فاصله زیادی دارد. علت غیبت حمید فرخ‌نژاد در فیلم با یک سناریوی غیرمنطقی و تخیلی روایت می‌شود و سپس شاهد آغاز ماجرا‌های مختلف برای «حسن» با بازی ساعد سهیلی، «عطا» با بازی پولاد کیمیایی و آشنایی آن‌ها با یک خواننده هستیم. ماجرا‌هایی که نباید خودتان را درگیر جزئیات و منطق آن کنید! فیلم تلاش می‌کند به واسطه شوخی‌های کلامی دوپهلو و تکراری، مخاطب را بخنداند، اما این تلاش چندان نتیجه نمی‌دهد و توقع مخاطب را برآورده نمی‌کند.

هرچند شخصیتی که امیر جعفری در فیلم نقش آن را بازی کرده، با شخصیت «عباس» با بازی حمید فرخ‌نژاد متفاوت است، اما برای پر کردن خلأ حضور فرخ‌نژاد از آن استفاده شده. بهنام بانی هم حضور پررنگی در قصه دارد و فیلم برایش سنگ تمام می‌گذارد. او ابتدا با گریم متفاوتی ظاهر می‌شود، اما به تناسب قصه خیلی زود با همان ظاهر همیشگی «بهنام بانی» دیده می‌شود. شخصیت بانی به عنوان یک خواننده، از جهاتی به خود واقعی‌اش شباهت دارد و کار او برای ایفای نقش اش چندان سخت نبوده است.

شوخی انتقادی فیلم و مهاجرت بازیگر

پس از تاخیر در اکران «گشت ۳»، گمانه‌زنی‌ها درباره اکران نشدن فیلم به دلیل مهاجرت ریحانه پارسا شدت گرفت، اما فیلم بدون حذف سکانس‌های پارسا به نمایش درآمد.

روز چهارشنبه نیز اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اعضای شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما بدون نام بردن از «گشت ۳» اعلام کرد سرمایه یک کارگردان و تهیه‌کننده نباید به دلیل رفتار یک بازیگر به خطر بیفتد. بر همین اساس بود که با وجود حذف نام و تصویر پارسا از پوستر فیلم، سکانس‌های حضور او از فیلم حذف نشد.

در حال «ده نمکی شدن» هستید، آقای سهیلی

علی بحرینی نوشت: «گشت ۳» اصلا ادامه «گشت ۲» نیست؛ یک کپی ضعیف از محتوای آن است که هدف از تولیدش را استفاده از یک برند موفق میدانم. شک ندارم که این برند حتی اگر «گشت ۳» به فیلم پرفروشی تبدیل شود، قدرتش را از دست می‌دهد.

سعید سهیلی که با ساخت «مردی شبیه باران» یک فیلمساز خاص و طعم دار به نظر می‌رسید، در مسیر حرفه‌ای‌اش به مرز «ده نمکی شدن» رسیده است! او هم مثل ده نمکی، یک خروار شعار را در قالب دیالوگ به خورد مخاطب میدهد و شاید اعتقاد دارد که فیلم می‌سازد! ده نمکی و سهیلی شاید دو پیراهن متفاوت به تن دارند، اما سلوکشان به شدت «یکی» است.

امیر جعفری و بهنام بانی؛ دو بازی خوب

«گشت ۳» دو برگ برنده دارد؛ پس از چند سال با یک بازی خوب از امیر جعفری طرفیم؛ نقش را خوب شناخته و از خودش به ان اضافه کرده و به آن «حال تئاتری» داده است.

گشت ریحانه پارسا و رفقا جذاب از آب درنیامد

بهنام بانی هم فراتر از خواننده‌ای که به خاطر جایگاهش مقابل دوربین آمده ظاهر شده است. در خلق لحظه‌های بانمک «گشت ۳» هیچ کدام از بازیگران این فیلم به اندازه بانی موثر و مفید نیستند؛ رها و خوش موج و مسلط روی اندام و بیانش.

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اول اسفند ۱۳۷۷  در تهران متولد شد. او در رشتهٔ نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی هم‌خانه، و کمتر از یک سال بعد از وی جدا شد.

ریحانه پارسا (زادهٔ ١ اسفند ۱۳۷۷) بازیگر ایرانی است. او نخستین فعالیت حرفه‌ای خود را با نقش‌آفرینی در مجموعه پدر (۱۳۹۷) آغاز کرد. ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است.

ماجرای قتل ریحانه پارسا

مهدی کوشکی، همسر سابق ریحانه پارسا درباره مرگ این خانم بازیگر در استانبول پاسخی نداد و از دادن اطلاعات در این باره امتناع کرد.

بی بی سی ادعا کرده ریحانه پارسا ساعت 11 صبح امروز به قتل رسیده است .

رکنا نیز به نقل از یکی از دوستان ریحانه پارسا مدعی شده که جنازه او در خانه اش کشف شده است.

ریحانه پارساهنوز صحت اتفاق معلوم نیست اما شایعات زیادی در مورد او در فضای مجازی منتشر می شود . پایگاه خبری اخباررسمس صحت این اخبار را تایید یا تکذیب نمی کند . برخی دیگر نیز گمان می کنند که این اخبار جهت جلب توجه توسط ریحانه پارسا مدیریت می شود تا بار دیگر به جذب مخاطب بپردازد اتفاقی که چند هفته گذشته در مورد ندا یاسی دیگر شاخ اینستاگرامی افتاد.

فعالیت‌های ریحانه پارسا

فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد. بهمن ۱۳۹۷ هم در برنامهٔ خیابان جام جم حضور یافت و پس از پخش صحنه‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه زد. اولین حضور پارسا در گفتگوهای تلویزیونی در برنامهٔ ایرانیوم در مرداد ۱۳۹۷ صورت گرفت. دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم.

ریحانه پارساخانواده ریحانه پارسا

پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است و تنها دو خواهر کوچکتر از خود دارد. علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت.

اولین بار سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید. او در ای مجموعه کنار مهدی سلطانی بازی کرد و با سینا مهراد بسیار دیده شد. برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد و برای این نقش انتخاب شدم. تجربه اول و بازی درخشانی که داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود. همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود و دیر یا زود به این موقعیت می رسیدم. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه ، تصمیم گرفتم کار تئاتر را به صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌ افتد.

ریحانه پارسادروغ 13 ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در 13 فروردین 98 در 21 سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه کرد اما کمتر از 24 ساعت مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود . حتی بسیار از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند که بعدا متوجه سرکار رفتن خود شدند. ریحانه پارسا در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کردند

ماجرای آشنایی با مهدی کوشکی

ماجرای آشنایی این دو از دعوت مهدی کوشکی بعنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در نمایش «اولئانا» در دی ماه 1398 شروع شد. ریحانه پارسا متولد سال 1377 با آقای مهدی کوشکی متولد 1359 یه اختلاف سنی 18 ساله دارند ، همچنین آقای کوشکی دو ازدواج نیز سابقه داشته است. از همسر اول صاحب یک فرزند پسر نوجوان بوده و همسرش دومشان نیز خانم صحرا فتحی از بازیگران عرصه تئاتر می باشد. بشدت تو زندگی عادی ام آدم تنها و خونه نشینی هستم و در طول روز کار خواصی ام نمی کنم و سعی می کنم دورم خلوت باشه تا توی آرامش باشم. بیشتر اوقات می نویسم و امیدوارم روزی اتفاقی در نوشتن هم برایم بیفتد.

ریحانه پارسالیلا بوشهری از بازیگران کم کار چند سال اخیر در مورد ریحانه پارسا می گوید: او بازیگر خوبی نیست من خیلی چیزها را می دانم ولی نمی خواهم بگویم. اما این خانم پیش از این در کافه کار می کرد و از طریق یکی از عوامل سریال که به این کافه رفت و آمد داشته به سریال پدر معرفی شده است.

انتشار عکس های جنجالی ریحانه پارسا

مدت کوتاهی بعد از پایان سریال پدر، خانم پارسا با انتشار عکس هایی با آرایش و استایل نامتعارف به شدن جنجالی و حاشیه های جدی ایجاد کرد. حامد عنقا تهیه کننده می گوید : بعد از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود. جهت اطلاع بگم همه مراسم های تقدیر که از طرف سازمان و نهادهای مختلف قرار بود انجام شود و حتی تاریخ و ساعتشان هم معین شده بود، کنسل شد. ریحانه بچه بود و بچگی کرد، دختر 18 ساله و شهرتی که ظرف کمتر از یک‌ ماه برایش به وجود آمد، هر کسی این ظرفیت را ندارد.

کمتر از هفت ماه زندگی مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دوام آورد و این دو شهریور 99 با حذف عکس های مشترکشان تلویحا طلاق خود را رسانه ای کردند. در نهایت 28 مهر ماه 1399 ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد ، این خبر توسط سام درخشانی از  همکاران وی تایید شده است. او بعد از سکونت در ترکیه تهدید کرد اگر امنیت جسمی و روانی اش همچنان تهدید شود افشاگری می کند. ریحانه پارسا بعد از مهاجرت در یک گفتگوی اینترنتی با مسیح علینژاد برای اولین بار افشا کرد که با مهدی کوشکی اصلا عقد هم نکرده است. او ادامه می دهد مجبور شدیم برای این رابطه از لیبل ازدواج استفاده کنیم و شناسنامه ام پاکه پاک است.

ریحانه پارسااز شادمهر تا پویان مختاری

ریحانه بعد خروج از ایران اولین بار در ویدیو موزیک «شادمهر» بنام (بارون دلم خواست) ایفای نقش کرد که مورد توجه بسیاری از طرفداران شادمهر قرار گرفت. او سپس عکس و فیلم های مشترکی از حضورش در خانه «پویان مختاری» که یکی از مهره های اصلی تبلیغ سایت های قمار می باشد ، منتشر داد.

افشای تجاوز به ریحانه پارسا

خانم پارسا در ادامه افشاگری هایش مدعی شد سال 1394 در 16 سالگی در فیلم «سال تحویل» توسط کارگردان مورد تجاوز قرار گرفته است که چندان جدی گرفته نشد.

حاشیه های ریحانه پارسا در فجر 98

طی نشت خبری فیلم «خوب، بد جلف» ریحانه پارسا با رفتاری اغواگرانه سعی در جلب توجه داشت که واکنش های زیادی به این نوع رفتار او در فضای مجازی به راه افتاد.

ریحانه پارساریحانه پارسا مورد حمایت مافیا

گفته می شود ریحانه پارسا از جمله هنرمندانیست که با حمایت مافیای سایت های شرطبندی از ایران خارج شده و در حال عملی کرده خواسته های این گروه است.

کار سینمایی ریحانه پارسا

● خوب ، بد جلف:ارتش سری – 1399

● کوسه – 1399

● گشت ارشاد – 1399

● رقصنده – 1399

کار تلویزیونی

● پدر – 1397

کار تئاتری

● کروکی

● فردریک

● اولئانا

● لیگ قهرمانان مرحله گروهی

● هفت شهر عشق

ریحانه پارسانقد به ریحانه پارسا

حامد عنقا و بهرنگ توفیقی به خاطر انتخاب پارسا برای ایفای نقش لیلا در سریال پدر که آن زمان فردی ناشناخته بود تحسین شده و کارشان «ستاره‌سازی» خوانده شده‌است.

به عقیدهٔ آرش خوشخو، منتقد فیلم، نقش‌آفرینی پارسا در خوب، بد، جلف ۲ «نقطهٔ ضعف فیلم» بوده و او «به کلیت فیلم ضربه زده‌است».

حواشی ریحانه پارسا

پارسا در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرد که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحهٔ اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد. او نوشت: «من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطهٔ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره!» او به علت انتقادهای فراوان، صفحهٔ اینستاگرامش را از حالت عمومی خارج کرد و امکان نظردهی را سلب کرد. روزنامهٔ کیهان رفتارهای او را «سوءاستفاده از صداوسیما»، «نامتعارف»، و «هنجارشکنی» خواند  و او به گفتهٔ خود شش ماه ممنوع‌الکار شد. پس از انتشار خبر ازدواجش با مهدی کوشکی، توئیتی منتشر کرد که از مردان می‌خواست حق طلاق را به زنانشان ندهند. پارسا در توئیتر نوشت: «حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد ؟»

حرکات ریحانه پارسا پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸ واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند و برخی در دفاع از پارسا، انتقادها را ناشی از جنسیت‌زدگی دانستند.

او در یک لایو اینستاگرامی حجاب خود را که یک کلاه بود از سر برداشت و مدعی شد چون طول موهایش کمتر از دو سانتیمتر است، «هنوز» قوانین جمهوری اسلامی ایران را نقض نکرده‌است.

فیلم‌شناسی ریحانه پارسا

سینما

سال نام کارگردان نقش

۱۳۹۹ رقصنده  بهمن گودرزی

گشت ارشاد ۳ سعید سهیلی

کوسه علی عطشانی صنم

۱۳۹۸ خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری پیمان قاسم‌خانی آناهیتا

تلویزیون

سال نام کارگردان نقش شبکه

۱۳۹۷ پدر بهرنگ توفیقی لیلا شبکه دو

تئاتر

کروکی

فردریک

اولئانا

لیگ قهرمانان مرحله گروهی

هفت شهر عشق

موزیک ویدئو

سال عنوان هنرمند نقش منا.

۲۰۲۰ «بارون دلم خواست» شادمهر عقیلیجوایز و افتخارات

جشن/جایزه سال رشته اثر نتیجه

نوزدهمین جشن حافظ ۱۳۹۸ بهترین بازیگر زن درام پدر نامزدشد

دیدگاه خود را ارسال کنید