پژمان جمشیدی | حواشی پژمان جمشیدی

خانوم جذاب و خوش استایل پژمان جمشیدی را دیده اید؟ | خانوم خوشگل پژمان جمشیدی زبانزد شد + عکس

خانوم جذاب و خوش استایل پژمان جمشیدی را دیده اید؟ | خانوم خوشگل پژمان جمشیدی زبانزد شد + عکس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال که از سال 1390 وارد عرصه بازیگری شده؛ در سریال «زیرخاکی» ایفای نقش می کند، به تازگی در حال بازی در سری سوم این سریال است که به زودی در ایام عید این سریال از تلویزیون پخش خواهد شد، پژمان جمشیدی در بامداد بیستم اسفندماه میهمان تلفنی برنامه «سریالیست» بود، پژمان جمشیدی در این گفت و گوی تلفنی کمی صدایش گرفته بود و اظهار داشت که صدای گرفته اون به خاطر یکی از سکانس های هیجان انگیز در این سریال است. پژمان جمشیدی این گونه عنوان کرد که سریال «زیرخاکی 3» یک سریال 14 قسمتی بوده و در ایام عید و ماه رمضان پخش خواهد شد. پژمان جمشیدی در سینما نیز فعالیت های مختلفی داشته است.پژمان جمشیدی اخیرا در فیلم سینمایی دینامیت نقش آفرینی کرده است. او در این فیلم نقش متفاوت و گریم عجیبی را دارد که توانسته مخاطبان را به حیرت درآورد. همچنین او توانسته به خوبی از ایفای نقش آن برآید. در ادامه کلیپی از هنرنمایی پژمان جمشیدی در قسمت های مختلف این فیلم را ببینید.

پژمان جمشیدی

پژمان فوتبال را از باشگاه کشاورز تهران شروع کرد و در تیم های سایپا، پاس، پرسپولیس، استیل آذین، فولاد و ابومسلم بازی کرد. در سال 2011 در زمان مربیگری بلاژویچ در تیم ملی ایران در مقابل ژاپن و کره بازی کرد و جایگزین فرهاد مجیدی شد.

پژمان در سال 1381 در طی یک مراسم با بهاره رهنما آشنا شد و همین باعث شد همسر سابق ایشان یعنی پیمان قاسم خانی را هم ملاقات کند. همسر سابق بهاره رهنما پرسپولیسی است  به همین دلیل پژمان را برای شام دعوت کرد و این دو رفیق شدند.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی چند وقتی است که به جای بازی در مستطیل سبز در قاب تلویزیون ظاهر می شود و با بازی در سریال پژمان معروف شد. موضوع سریال پژمان در مورد زندگی فوتبالیست ها می باشد و او در مورد این سریال گفت:

من چهار ماه تمام زندگی ام را روی این کار معطوف کردم و امیدوارم کار خوبی شده باشد.

پژمان قصه فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی اش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی که نقش مدیر برنامه های پژمان را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی میکند.

خواهر و برادر او ازدواج کرده اند ولی پژمان هنوز مجرد است و می گوید شرایط زندگی ام به گونه ای نبوده است که ازدواج کنم. او در مورد ازدواج می گوید:

ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی. طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

در ادامه در مورد مجرد ماندن گفت:

یه چیزه دیگه که خیلی مهمه باید حرفی برای گفتن با همسرتون داشته باشید و باید به روزها و شب هایی که قراره با همسرتون زیر یه سقف زندگی کنید فکر هم بکنید البته من خیلی دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی اش با هیجان همراه باشد و شاغل هم باشه یعنی زندگی اش طوری باشه که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه

او دوره خلبانی را گذرانده است. او در یک استوری که از خودش منتشر کرده است سوار بر هواپیما شده است و با اینکه خلبان اصرار میکنه که پژمان این کارو نکن و او گوش نمیده و پرواز میکنه و بعد از چند دقیقه سقوط می کند و خلبان با گفتن یا ابوالفضل یا ابوالفضل  به سمت هواپیمای سقوط کرده می دود.

پژمان جمشیدی در سلامت کامل هست و این فیلم فقط یه شوخی بود که پژمان جمشیدی با خلبانش ترتیب داده بود طی خبرهایی که منتشر شده خلبان ممنوع پرواز شده است و پژمان جمشیدی در سلامت کامل است.

پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی

 

دیدگاه خود را ارسال کنید