نازنین بیاتی | نازنین بیاتی اینستاگرام | نازنین بیاتی بیوگرافی

استایل پسرانه نازنین بیاتی دردسرساز شد

عکسی از نازنین بیاتی با استایل عجیب در فضای مجازی منتشر شده است که همه را شوکه کرد

 استایل پسرانه نازنین بیاتی دردسرساز شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

نازنین بیاتی متولد 1367 است. نازنین بیاتی متولد شهر تنکابن است. نازنین بیاتی بازیگر جوان ایرانی است. نازنین بیاتی در کنار جواد عزتی فیلم ها متعددی بازی کرده است. بیوگرافی نازنین بیاتی را در ادامه می خوانیم.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتیبیوگرافی نازنین بیاتی

         نام :نازنین بیاتی

        زمینه فعالیت : سینما و تئاتر

        تولد : 15 دی 1368

        محل زندگی : تهران

       ملیت : ایران

        پیشه : بازیگر

        سال های فعالیت : 1391 تاکنون

زندگی شخصی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر توامند کشورمان که در سریال خانگی گلشیفته خوش درخشیده متولد 15 دی 1368 در تهران، است او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است  وعلاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است.

نازنین بیاتیخانواده نازنین بیاتی

مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است.

از علاقه تا ورود به بازیگری

نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته استبنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است.اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

اولین فیلم نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد

او در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی هم بازی بازیگران مطرحی شد اما رمز موفقیت خود را دوست شدن با خانم آهنگرانی و کمک های او اعلام نموده است .همچنین عوامل گروه آقای بهمنش، خانم عرفی نژاد کمک های فراوانی به نازنین بیاتی در ایفای نقشش کرده اند.نازنین بیاتی دراولین نقشش بدون دریافت فیلمنامه به ایفای نقش پرداخت.

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی

امسال در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره (تصویر پایین) را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی را به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند.

علاقه مندی های نازنین بیاتی

تماشای فیلم در سینما ازعلاقه مندی های شخصی نازنین بیاتی است ، او دیدن همه ژانرفیلمی را دوست دارد اما طنزرا کمتر دوست دارد.

 نازنین بیاتی، بازیگر ایرانی، متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران است. وی دانش ‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است. نازنین بیاتی، در اولین حضور سینمایی خود، در فیلم دربند درخشید و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. وی در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. او همچنین برای نقش آفرینی در سریال نمایش خانگی گلشیفته، موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشن حافظ شد.

نازنین بیاتی، در سریال عروسکی شکرستان به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های رویا و پیشگو با آقای حسن رادفر حضور یافت. وی سابقه نقش آفرینی در آثار دیگری همچون دینامیت، ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه، طعم شیرین خیال، زعفرانیه ۱۴ تیر، عروسی مردم، مردن به وقت شهریور، رخ دیوانه، مانکن، آینه بغل، ژن خوک، مغزهای کوچک زنگ زده، رفتن، مادری، فرشته‌ ها با هم می‌آیند، مجوز خروج، جوجه تیغی و شادروان را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

نازنین بیاتیبیوگرافی شکیب شجره ، همسر نازنین بیاتی

شکیب شجره متولد 1 شهریور 1368 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس فیزیک نظری از دانشگاه علوم و تحقیقات و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه wollongong استرالیا می باشد که از تئاتر شروع کرده است. شکیب شجره بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرد و با بازی در نقش داوود بیزاکودیل در سریال نمایش خانگی هیولا به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

شکیب شجره یکی از بازیگرانی است که سالهاست در عرصه تئاتر حضور فعال دارد و در این زمینه بسیار موفق بوده است.

شکیب شجره در ۱۰ اردیبهشت سال ۹۹ مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شد و از زندگی و فعالیت های هنریش صحبت کرد.  وی علاوه بر بازیگری در سینما و تئاتر در زمینه تدریس بازیگری نیز فعالیت می کند و یک پیانیست موفق نیز به شمار می آید.

نازنین بیاتی علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده واز همان زمان آرزو بازی با ایشان را داشته است .نازنین بیاتی بازی با مرحوم شکیبایی را یکی از حسرت های زندگی اش می داند.

نازنین بیاتینازنین بیاتی آرزو دارد که هیچ آدمی حسرت به دل از دنیا نرود. او در برنامه خندوانه گفت :مادربزرگ من یک روز صبح به منزل ما زنگ زد و میخواست با من صحبت کند اما من به مادرم گفتم که من کار دارم و نمیتوانم و همان شب مادربزرگم از دنیا رفت و حسرت شنیدن صدایش برای همیشه به دل من ماند.

دیدگاه خود را ارسال کنید