وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری بلاعوض بدون سپرده و ضامن برای این افراد | وام فوری 300 میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

شرایط پرداخت 2 وام دولتی با سود کم به خانوارها اعلام شد.

وام فوری بلاعوض بدون سپرده و ضامن برای این افراد | وام فوری 300 میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

وام فوری

مدیر تسهیلات و خدمات اهرمی صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به جزئیات بسته حمایت از شرکت‌های مبتنی بر کسب‌وکارهای اینترنتی در دو ماه اخیر، گفت: شرکت‌ها بعد از ثبت‌نام در سامانه غزال ظرف یک هفته به بانک‌ها و یا به صندوق‌های پژوهش و فناوری برای دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.

مهرداد خلیلی گفت: در صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و استارت‌آپ‌های آسیب دیده از شرایط فعلی، بسته حمایتی تعریف شده است و جامعه هدف این بسته حمایتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاقی هستند که کسب و کارهای اینترنتی و پلتفرمی راه‌اندازی کردند و در ماه‌های اخیر دچار آسیب شده‌اند.

وی بازی‌های اینترنتی، آموزش مجازی و نرم‌افزارهای محتوامحور را از نمونه‌ کسب‌وکارهای پلتفرمی عنوان کرد و ادامه داد: شرکت‌های متضرر از شرایط اخیر، شرکت‌هایی هستند که تعداد کاربران آنها افت کرده، یا حجم ترافیک آنها کاهش یافته است و یا میزان و تعداد نصب آنها افت نشان می‌دهد.

خلیلی یادآور شد: ما بر اساس معیارهایی، افت ایجاد شده در زمینه‌های تعداد کاربران، حجم ترافیک و حجم نصب را تعیین می‌کنیم.

مدیر تسهیلات و خدمات اهرمی صندوق نوآوری و شکوفایی روش درخواست این بسته حمایتی از سوی شرکت‌ها را مراجعه به سایت غزال صندوق نوآوری و شکوفایی ذکر کرد و افزود: جامعه هدف ما دو دسته شرکت‌های دانش‌بنیان و یا خلاق هستند. تسهیلات حمایتی اعطاشده به شرکت‌های دانش‌بنیان از منابع داخلی صندوق نوآوری و منابع اهرمی بانکی خواهد بود.

وی اضافه کرد: تسهیلات مربوط به شرکت‌های خلاق از سوی دو صندوق پژوهش و فناوری اعطا خواهد شد.

خلیلی، روش محاسبه اعطای تسهیلات به شرکت‌های آسیب دیده را معادل ۶ برابر مجموع هزینه‌های حقوق و دستمزد شرکت‌ها بر اساس لیست بیمه مهرماه سال ۱۴۰۱ شرکت‌ها عنوان کرد.

مدیر تسهیلات و خدمات اهرمی صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین سقف تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را ۱۰ میلیارد تومان و برای شرکت‌های خلاق را ۳۰۰ میلیون تومان دانست.

وی ادامه داد: پرداخت‌های حمایتی یک مرحله‌ای و مجموعه تنفس و بازپرداخت ۱۲ ماه و نرخ سود تسهیلات بانکی اعطا شده به شرکت‌ها ۱۲ درصد و نرخ سود تسهیلات صندوق‌های پژوهش و فناوری ۹ درصد تعیین شده است.

خلیلی تاکید کرد: همه شرکت‌های فعال در کسب و کارهای اینترنتی آسیب دیده در ۲ ماه اخیر که بتوانند آسیب دیدگی خود را اثبات کنند، مشمول این حمایت خواهند شد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: زمانی که شرکت‌ها درخواست خود را در سامانه به ثبت رساندند، یکسری شواهد از آنها درخواست می‌شود که شامل تعداد نصب، حجم ترافیک و میزان کاربران در قبل و بعد از آسیب می‌شود و ما این داده‌ها را راستی‌آزمایی می‌کنیم.

وی در خصوص تضامین این تسهیلات، توضیح داد: ما سعی کردیم تضامین این تسهیلات تا جایی که ممکن باشد، راحت و آسان شود؛ از این رو در خصوص تضامین، رایزنی‌های کافی انجام شده است.

مدیر تسهیلات و خدمات اهرمی صندوق نوآوری و شکوفایی، اظهار کرد: تضامین صندوق‌های پژوهش و فناوری تنها یک چک و سفته است و تضامین تسهیلات بانکی، از سوی بانک‌ها تعیین می‌شود، ولی ما رایزنی کرده‌ایم که تا جایی که ممکن باشد، بانک‌ها با شرکت‌ها مساعدت داشته باشند.

خلیلی خاطر نشان کرد: از زمان ثبت نام شرکت‌ها در سامانه غزال تا اعطای تسهیلات حداکثر یک هفته خواهد بود و شرکت‌ها بعد از ثبت نام حداقل یک هفته بعد یا به بانک‌ها و یا به صندوق‌های پژوهش و فناوری معرفی خواهند شد.

مدیر تسهیلات و خدمات اهرمی صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد: برای اعطای این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری شرکت‌ها به صندوق نیست، بلکه همه درخواست‌ها در سامانه ثبت می‌شود و ما از طریق پیامک به شرکت‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

به گفته وی به محض آنکه درخواست‌های شرکت‌ها ارسال شد، از طریق پیامک به صاحبان شرکت‌ها اعلام می‌شود که درخواست آنها دریافت شده است.

ایسنا

شرایط وام 300 میلیون تومانی بانک ملت

پزشکان، بازاری‌ها و دیگر مشاغلی که مشتری بانک ملت هستند با استفاده از طرح «ویژه متخصصان» امکان دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی را دارند. مبلغ این وام برای هر یک از مشاغل، با توجه به توان بازپرداخت آن‌ها، متفاوت خواهد بود.

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک ملت  حساب جاری داشته باشند یا افتتاح کنند. این تسهیلات ویژه متخصصان است و با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. داشتن سند ملکی برای دریافت این وام ضروری است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبری را به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است که سپرده وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان بهره برداری از سپرده‌هایشان را دارند. حداکثر مدت زمان برای پرداخت اقساط وام متخصصان ۶۰ ماه اعلام شده است.

در صورتی که بانک همین مبلغ وام ۳۰۰ میلیون تومانی را با نرخ سود و مدت زمان ذکر شده به مشتریان بپردازد، مبلغ هر قسط ۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۸ تومان خواهد بود. کل سود این وام ۱۵۷ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۹۴ تومان و جمع رقم تسهیلات و سودش ۴۴۵ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان است.

 زوج‌هایی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام ۳۰ میلیونی طرح «زوج مهر» بانک تجارت استفاده کنند. این وام برای کمک هزینه خرید کالاهای بادوام عروس‌ و دامادها تدارک دیده شده است.

متقاضیان استفاده از وام ۳۰ میلیونی بانک تجارت هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد با این تسهیلات امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت را دارند.

اشخاص واجد شرایط برای دریافت این وام ابتدا باید رسید خرید کالا را به شعبه مورد نظر خود تحویل دهند. فروشگاه‌های طرف قرارداد با این طرح، پاکشوما و انتخاب الکترونیک هستند. ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است. سود این وام ۱۵ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به این مبلغ وام، مبلغ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ تومان است. همه ی سود این وام ۷ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۳۷ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان خواهد بود.

افرادی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک آینده هستند، می‌توانند از تسهیلات طرح «طراوت» استفاده کنند. این وام ۵۰ میلیون تومانی به دارندگان سپرده بلندمدت بانک آینده تعلق می‌گیرد.

سود وام طرح طراوت بانک آینده بر اساس دوره بازپرداخت متفاوت بوده و حداقل به ۱۲ ماه و حداکثر به ۳۶ ماه می‌رسد. دو نوع ضمانت مسدودی سپرده و ضامن رسمی برای دریافت این وام وجود دارد. زمان لازم برای برای پرداخت اقساط این تسهیلات هم حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این وام هستند تنها از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده امکان خرید کالای مورد نظر خود را دارند. ضمنا پرداخت هزینه جانبی تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هم برعهده خود متقاضیان است.

در صورت پرداخت حداکر مبلغ وام، با نرخ سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۱۲ ماهه، مبلغ هر قسط ۴ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۴۳۹ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام با شرایط مذکور، ۳ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۲۷۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم ۵۰ میلیون و ۵۸ هزار تومان است.

افرادی که برای تامین نیازهای مالی یا تعمیر مسکن خود به وام احتیاج دارند و مشتری بانک گردشگری هستند، می‌توانند از تسهیلات ۵۰۰ میلیونی تومانی طرح «۶ در ۴» این مجموعه بهره ببرند.

دارندگان حساب بلندمدت در یکی از شعب بانک گردشگری امکان تقاضای تسهیلات طرح ۶ در ۴ را دارند. میزان سود این وام ۴ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن هم ۶۰ ماه اعلام شده است. مبلغ این وام براساس گردش حساب و مبلغ سپرده مشتری، تعیین می‌شود. ضمنانت اصلی برای پرداخت این وام، مسدودی سپرده است. بنابراین تا پایان زمان پرداخت اقساط این تسهیلات، سپرده مشتری در بانک مسدود خواهد شد. البته در مدت مسدودی سپرده، ۶ درصد سود به آن تعلق می‌گیرد.

در صورتی که بانک گردشگری حداکثر مبلغ تسهیلات را با میزان سود و مدت زمان بازپرداخت ذکر شده به متقاضیان بپردازد، مبلغ اقساط برای وی ۹ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۶۱ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۵۲ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۶۶۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم ۵۵۱ میلیون و ۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان است.

وام کارگشایی به دو شکل قرض الحسنه و در قالب قرارداد جعاله اعطا می‌شود. تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۲ میلیون تومان بوده و نرخ کارمزد آن ۲ درصد است. مشتریان برای دریافت وام قرض الحسنه لازم است ۳۰ گرم طلای تزئینی در بانک کارگشایی به رهن بگذارند. حداکثر زمان پرداخت وام قرض الحسنه کارگشایی در یک سال و تنها یک قسط است.

دیدگاه خود را ارسال کنید