چطور یک پسر را دیوانه‌وار عاشق خود کنیم؟ | برای عاشق کردن پسر ها از این ترفند ها استفاده کنید

تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد.

چطور یک پسر را دیوانه‌وار عاشق خود کنیم؟ | برای عاشق کردن پسر ها از این ترفند ها استفاده کنید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد.

به گزارش عرشه آنلاین، مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید.

برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

۱ـ اگر خود واقعیتان باشید، او شیفته‌تان می‌شود.

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

2.مردان زنان بااعتماد به نفس را جذاب می‌دانند

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

۳ـ قاطعانه روی استانداردها و ارزش‌هایتان پافشاری کنید

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

۴ـ مقتدر بودن به نظر مردان بسیار جذاب است

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

۵ـ مهربان باشید

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

۶ـ از خودتان مراقبت کنید

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

۷ـ رابطه را متعادل کنید

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

۸ـ دربارۀ علائقتان پرشور و شوق باشید

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

۹ـ قدری تودار باشید تا مردتان را شیفتۀ خودتان کنید

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

۱۰ـ هر از گاه از دسترس خارج شوید

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر ۲۴ ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر این توصیه‌ها را رعایت کنید، متوجه می‌شوید که برای عاشق و دیوانه کردن مرد مورد علاقه‌تان لازم نیست که فداکاری کنید، از زندگیتان دست بکشید یا تغییر سرنوشت‌سازی را در خودتان ایجاد کنید. هدف اکثر این توصیه‌ها این است که به خاطر به دست آوردن عشقتان و صد البته به خاطر خودتان به انسان بهتری تبدیل بشوید. رمز عاشق کردن دیگری این است که اول خودتان به خودتان عشق بورزید. وقتی دیگران ببینند که چقدر به خودتان احترام می‌گذارید، مجبور نمی‌شوید که توجه آنها را گدایی کنید، چون آنها خود، عشق و توجهشان را به شما پیشکش خواهند کرد. این قاعده دربارۀ مردان نیز صادق است. وقتی مردی بداند که زن مورد علاقه‌اش آن‌قدر اعتماد به نفس دارد که خودش را در سختی‌ها بالا بکشد، تصمیم می‌گیرد که شما را برای همیشه در کنار خود نگه دارد.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست.

در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید.

ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید