جواد خیابانی | حواشی جواد خیابانی

اشک های بی وقفه جواد خیابانی در آنتن زنده اشک یک ایران را درآورد! | جواد خیابانی مظلوم دل همه رو کباب کرد + فیلم

دلتنگی جواد خیابانی اشک های او را درآورد.

اشک های بی وقفه جواد خیابانی در آنتن زنده اشک یک ایران را درآورد! | جواد خیابانی مظلوم دل همه رو کباب کرد + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

جواد خیابانی 27 آبان 1345 در کرج متولد شد ، او تهیه‎ کننده، گزارشگر و مجری برنامه های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.همسر جواد خیابانی بهناز خیابانی است که در سال 1373 با یکدیگر ازدواج کرده اند . جواد خیابانی یک دختر به نام نگار دارد. صحبت های جواد خیابانی همیشه در فضای مجازی جنجالی می شود. جواد خیابانی از سال ۱۳۷۳ تا به حال در بیش از ۴۰ برنامه تلویزیونی مختلف، به عنوان تهیه‌کننده شرکت داشته است.

تحصیلات جواد خیابانی

در همین شهر تحصیلات مقدماتی و متوسطه را در هنرستان بهشتی به پایان رسانید. در سال 1364 در رشته مهندسی متالورژی – ریخته گری – از دانشکده تربیت، دبیر فنی تهران واقع در لویزان دانش‎آموخته شد. سپس در سال 1368 به عنوان مدرس هنرستان در دروس فنی به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمد. دو سال نیز در هنرستان رجایی بندر عباس به عنوان معاون آموزشی (ناظم هنرستان) مشغول به کار شد. از همان دوران نوجوانی به کسب درآمد پرداخت و در 13 سالگی به عنوان کارگر ساده در شرکت کنسرو سازی شمشاد به کار مشغول شد.

خودش در این باره می گوید:در آن سال ها در هر ماه 6000 ریال حقوق می گرفتم که نصف آن را به مادرم می دادم و با بقیه پول مجلات کیهان ورزشی و دنیای ورزش را می خریدم تا عشق و علاقه خودم را به ورزش سیراب کنم.

در سال 1360 بعد از طی دوران مدرسه راهنمایی در هنرستان شهید بهشتی کرج ثبت نام کرد و در طی 3 سال اول تحصیل در این هنرستان که در محله فرح دشت کرج قرار داشت به عنوان شاگرد اول هنرستان انتخاب شد اما در سال چهارم به خاطر حضور فراوان در مسابقات ورزشی مدارس کاملا از درس عقب افتاد و حتی معدل دیپلم خود را تا نمره 15 تنزل داد. او در سال 1364 در کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک شرکت کرد اما نتیجه خوبی نگرفت و در رشته فوق دیپلم ریخته گری در آموزشکده انقلاب اسلامی لویزان پذیرفته شد. وقتی نتایج کنکور اعلام شد او از تهران دور بود زیرا برای کار به بندر عباس رفته بود و به عنوان باربر در اسکله بندر عباس و مدتی هم در منطقه چابهار کار می کرد.

جواد خیابانی

داستان کارگری جواد خیابانی

خودش در این باره می گوید: من از کودکی و نوجوانی کار کردن را دوست داشتم و در استادیوم ها بستنی و ساندویچ می فروختم حتی مقواهای اضافی را جمع آوری می کردم و با آنها نوعی کلاه یا آفتاب گیر می ساختم و در استادیوم ها به تماشاگران می فروختم تا هزینه تحصیل خودم را تامین کنم و بعدها در دوران جوانی به دوختن پرچم های قرمز و آبی و نارنجی (برای تیم آرارات) اقدام کردم و همزمان در انبار بوجاری اداره اصلاح بذر کرج به کارگری مشغول شدم زیرا احساس می کرم کار کردن جوهره مرد است و این را افتخار خودم می دانم که همیشه روی پای خودم ایستاده ام.

فعالیت‎های ورزش جواد خیابانی

او به خاطر بیماری فلج اطفال که در سال 1348 به آن دچار شده بود مشکلات حرکتی زیادی داشت که هنوز هم از آن رنج می برد اما با این وجود در مسابقات دوچرخه سواری آموزشگاه های ایران در سال 1362 قهرمان جاده شد. در سال های 62 – 63 و 64 بک چپ و دروازه بان تیم هنرستان و تیم منخب آموزشگاههای کرج بود. در سال 1366 در المپیک دانشجویان ایران در شیراز شرکت کرد. در آن مسابقات او هم عضو تیم بسکتبال و هم تیم فوتبال منتخب دانشکده های فنی و مهندسی تهران بود که به مقام پنجم ایران در رشته فوتبال دست یافت و در همان سال به اردوی تیم ملی دانشجویان ایران دعوت شد. این اردو هرگز تشکیل نشد زیرا در آن زمان ورزش دانشگاهی چندان فعالیت مهمی نداشت.

آغاز فعالیت گزارشگری جواد خیابانی

در سال 1373 در آزمون جذب گزارشگر و مجری ورزشی تلویزیون ایران IRIB پذیرفته شد. از آن زمان تا به حال به عنوان تهیه‎کننده، گزارشگر و مجری برنامه های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کار می کند.

جواد خیابانی

سوتی های جواد خیابانی

جواد خیابانی را تقریبا تمام ایران می شناسند. گزارش به یادماندنی او در بازی ایران و استرالیا را هیچکس فراموش نخواهد کرد و غزال تیزپایی که روی نام خداداد عزیزی به یادگار گذاشته شد. اما همواره گزارش های این مجری خوش قلب و مهربان همراه با جملاتی است که در ذهن بینندگان تلویزیونی می ماند. در ادامه بخشی از این جملات جالب و خاطره انگیز را مرور خواهیم کرد.

هر تیمی که ببازه یعنی اینکه بازی رو باخته!

گگللللللللللل ... نه ... نه ... نهههههه! گل نبوووووووود! ... کریم عصبانی نشو... کریم نباید این کارا رو بکنی! .... داور می خواد کارت بده... نه داور کارت نده!/ «ابتدای بازی ایران و کره شمالی»

همه چیز به بازی آخر می چسبه!

تشنه اش شده داره آب می خوره، نوش جان!

کاسیاس از توپی که داره بازی می شه انتقاد کرده بود!

ساندویچی از بازیکن در اونجا به وجود میاد

هنوز هم مزه مزه می کنن تا توپو بزنن!

دومنک بازیگر آماتور و حرفه ای تئاتر!

حالا یک فرصت تلخ برای چلسی!

داور در سوت خودش می زنه!

بذارید به صراحت بگم که دو دقیقه وقت به پایان مسابقه باقی مونده!

شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب، آفریقای جنوبی باشه!

باران هم به شدت می وزه!

وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه می زنه، انگار یه درخت تنه می زنه!

اسپانیا یه گل زده، داوید ویا هم زده، خیلی قشنگم زده، 5 دقیقه پیشم زده!

نود ثانیه، از الان بشمارید تا مسابقه تموم شه!

با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید!

دقیقه 15 بازی هستیم ... اگر تبریزی ها این بازی رو واگذار کنند چیزی از ارزش های این تیم کم نمی شه!

داور هند پنالتی رو دیده و می گه نه!

اسپانیایی ها «v» وسط رو «b» می خونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده می شه.

تورس می فرسته روی دروازه ... جای خود تورس اونجا خالی بود!

خوب الان دو تیم باید هر کدوم 5 تا پنالتی بزنن. باید بگم که هر تیمی که پنالتی ها رو ببره یعنی این که بازی رو برده و هر تیمی هم که ببازه یعنی اینکه بازی رو باخته!

هلند تنها رقیب جدیش برزیله، البته اسلواکی هم تیم ناجدی نیست!

واقعا عجیبه که در تهران ما الان هوا گرمه، ولی در افریقا الان هوا سرده!

کریم انصاری فرد هیچ نسبتی با برادران انصاری فر نداره! به خصوص با محمد حسن!

آفرین علیرضا محمد، آفرین. واقعا یک بار دیگه با صراحت می گم:آفرین علیرضا محمد!

یک سانتر بی هدف ... و گل!

واکنش جواد خیابانی به شایعه مرگش

در شرایطی که جواد خیابانی گزارشگر و مجری صدا و سیما که در بیمارستان بستری است به شایعه تلخ و جنجالی درگذشتش واکنش نشان داد.

فضای مسموم و مشمئز کننده شایعه سازی این بار گریبان جواد خیابانی را گرفت و اکانت های فضای مجازی برای بالا بردن تعداد کاربران خود به این شایعات دامن می زنند. در این ارتباط روز گذشته با انتشار عکسی از جواد خیابانی که در بیمارستان بستری است شایعه فوت او را منتشر کردند. شایعه ای که اکنون با واکنش او همراه شده است.

و البته که زنده ام و به امید پروردگار ، جمعه جراحی دوم است. دعا کنید. اگرچه مرا کشتند و دفن هم کردند.

این عکس را از جراحی اول برداشته اند... بعد از ریکاوری در ICU است. الان بهترم و منتظر برای عمل اصلی...

برای اینکه کسی اذیت نشود کاملا محتاط بوده ام زیرا هم راه دور است و هم محیط بیمارستان برای آرامش و آسایش بیماران است نه برای ازدحام و هیاهو . به همین دلیل است که کسی نمی داند کجا هستم تا مردم مهربان ایران به سوی بیمارستان روانه نشوند ... دست و پای آنها را می بوسم که با مهر خود به من قوت قلب داده اند ...

جوایز جواد خیابانی

جایزه ها بهترین گزارشگر صدا سیما در سال 77 - محبوب ترین چهره تلویزیون از سوی مجله سروش سال 78

برنامه های تلویزیونی

جواد خیابانی از سال 1373 تا به حال در بیش از 40 برنامه مختلف، به عنوان تهیه کننده شرکت داشته که برخی از آن ها فهرست شده است

معرفی ورزش ها، سال 1373- شبکه سه

ایران در جام جهانی، 1375 - شبکه یک

جام ملت های آسیا، 1376 - شبکه سه

دیدار، شبکه پنج

ما، شما، ورزش - شبکه سه

در جستجوی ورزش - شبکه دو

آموزش فوتبال - شبکه آموزش

یار دوازدهم - شبکه سه

سفر به مسابقات پارالمپیک 2008 پکن

دیدگاه خود را ارسال کنید