مهتاب کرامتی | حواشی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی را با حجاب و چادر مشکی دیده اید؟ | مهتاب کرامتی توبه کرد + عکس

عکسی جالب و غیرقابل باور از مهتاب کرامتی بازیگر خوش چهره و بی حاشیه ایرانی با گریم مربوط به فیلم ماجان منتشر شد.

مهتاب کرامتی را با حجاب و چادر مشکی دیده اید؟ | مهتاب کرامتی توبه کرد + عکس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهتاب کرامتی بازیگر مشهور ایرانی است. مهتاب کرامتی قبلا ازدواج کرده و جدا شده است. مهتاب کرامتی اصالتا اهل ملایر است. مهتاب کرامتی از ازدواجش فرزندی ندارد. امروز تولد مهتاب کرامتی است.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

 

 

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر ، بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تحربه تهیه کنندگی هم دارد.

مهتاب کرامتی در شهر ملایر استان همدان به دنیا آمد ، پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه  و خواهر بزرگش داروساز است.

علاقه به بازیگری

مهتاب کرامتی

سال دوم دانشگاه فیلم «هامون» را با دوستان دیدم و تا مدت ها گیج بودم ، با تماشای این فیلم به سینما علاقمند شدم و دوست داشتم زودتر وارد آن شوم.

در خیابان و دانشگاه خیلی مواقع به من پیشنهاد بازیگری می شد ولی جلوی خودم را می گرفتم تا از طریق درستی این اتفاق بیفتد.

شروع با کلاس هنرپیشگی

مهتاب کرامتی

او سال 1375 وقتی 26 ساله بود بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی به کلاس های بازیگری امین تارخ رفت و تا یکسال اتود و تمرین بازیگری تئاتر انجام می داد.

از طریق تمرینات و آرشیو ضبط شده در موسسه بازیگری سال 1376 به سریال «مردان آنجلس» معرفی شد و بعد از تست با این سریال اولین بار جلوی دوربین رفت. چند ماه بعد توانست با فیلم «مردی از جنس بلور» تجربه بازی در سینما را هم بدست آورد.

شهرت با خاک سرخ

مهتاب کرامتی

خانم بازیگر سال 1378 در 29 سالگی با فیلم «فیروزه» در جشنواره فجر بیست و هفت موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را از آن خود کند. ایشان سپس در سریال «خاک سرخ» سال 1380 در کنار پرویز پرستویی چهره اش شناخته تر شد.

ازدواج مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند دختر نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

من سال‌ ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت‌ آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم.

من هر شب سعی می کنم خیلی زود بخوام ، مادرم متخصص تغذیه است برا همین در خانواده ای بزرگ شدم که به نوع خورد و خوراک توجه می شود. آب خوردن جزو جدایی‌ ناپذیر زندگی من است و آب را با درجه حرارت اتاق یکنواخت می‌ کنم، صبحانه را حتما کامل می‌ خورم زیرا این موضوع می‌ تواند کمک کند که اندامم ثابت بماند.

مهتاب کرامتی سفیر یونیسف

مهتاب کرامتی

خانم بازیگر شهریور سال 1385 بدلیل فعالیت های خود در حمایت از حقوق کودکان و دغدغه های اجتماعی در کنار علی دایی بعنوان سفیر صلح یونیسف انتخاب شد. هدف او در یونیسف آگاه سازی جامعه از آسی های اجتماعی بخصوص ایدز و آموزش کودکان و نوجوانان در این رابطه است.

مخالفت خانواده

مهتاب کرامتی

آن زمان که ما می‌ خواستیم به کلاس بازیگری برویم باید با خانواده‌ هایمان می‌ جنگیدیم تا به ما اجازه رفتن به این دوره‌ ها را بدهند. خانواده خود من به هیچ عنوان راضی نبودند من بازیگر شوم ، نگاه خانواده‌ ها آن زمان به سینما طور دیگری بود.

یادگاری های کودکی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

به خاطر ماموریت پدرم چند سالی را در محله گلسار رشت زندگی می کردیم برای همین حس خیلی خوبی نسبت به گیلان دارم. آن زمان همه جای من و خواهرم زخم بود ولی خوشحال بودیم.

دوست داریم همیشه در حال کتاب خواندن باشم اما الان متاسفانه این قدر دغدغه و کار دارم که نمی شود ولی موقعی که سرم شلوغ نیست کتاب زیاد می خوانم برای همین هم تنهایی ام را دوست دارم. لباس‌ هایی را میخرم که بتوانم طولانی مدت از آن استفاده کنم کیفیت خوب ، جنس مرغوب و ترکیبی که کمی کلاسیک باشد را می پسندم تا بشود همیشه از آن استفاده کرد.

درآمد از 15 سالگی

مهتاب کرامتی

همیشه تدریس خصوص و شاگرد خصوصی خصوصی داشتم اولین درآمد زندگی ام در 15 سالگی بود که مراقب کنکور بودم به همین دلیل فکر اینکه روزی کار نکنم هم برایم محال است.

از داروسازی تا میکروبیولوژی

مهتاب کرامتی

زمان کنکور می خواستم داروسازی بخوانم ، خواهرم هم داروسازی خوانده بود ولی متاسفانه با فاصله چند رتبه این امکان فراهم نشد البته امروز پشیمان نیستم.

تمرکز بر خواندن

بنظر من ادبیات در زمینه رویا سازی قوی تر از سینماست ، کتاب تخیل را قوی می کند و باعث می شود کار در سینما آسان تر شود. هنوز هم زمانی که مطالعه می کنم کاملا ارتباطم با اطرافم قطع می شود.

بزرگترین حسرت

مهتاب کرامتی

حسرت بزرگ زندگی من اینست که نمی توانم بنویسم ، من آدم حسودی نیستم اما به کسانی که می توانند بنویسند و ساز بزنند و بخوانند حسادت می کنم.

پرورشگاه مهتاب کرامتی

یک پرورشگاه کوچک داریم بنام کودکان سرزمین من که آنجا از 12 بچه نگهداری می کنیم ، سعی می کنیم که این کودکان تا جایی که امکان دارد در محیط خانوادگی بزرگ شود یعنی فضای پرورشگاه مانند یک خانه است.

لقب بانوی سینمای ایران

شنیدن لقب بانوی سینمای ایران برای من لذتبخش است و وظیفه من را دشوارتر می کند ، باید در قدم های بعدی که بر میدارم کمترین اشتباه را داشته باشم.

سعی می کنم کارم را به نحو بهتری انجام دهم چه در مقوله سینما و چه زمینه های دیگر ، در نهایت فکر می کنم گرفتم این لقب مسیر مرا مشکل تر می کند.

نسبت با مهسا کرامتی

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی اهل شهرستان ملایر استان همدان می باشد و با مهسا کرامتی (بازیگر) اهل تهران نسبت فامیلی ندارد.

حامی رفسنجانی تا روحانی

مهتاب کرامتی در انتخابایت ریاست جمهوری 1384 از حامیان هاشمی رفسجانی بود ، در انتخابات 1394 مجلس شورای اسلامی هم به لیست امید رای داد. در انتخابات 1396 هم از شخصیت های رای دهنده به حسن روحانی بود.

فعالیت در عرصه موسیقی

مهتاب کرامتی

خانم کرامتی پیشینه عضویت در ارکستر سمفونیک تهران را دارد ، ایشان در 16 دی 1385 دکلمه سمفونی «پیامبر اعظم» ساخاته شاهین فرهت را اجرا نمود. در سال 1394 هم بعنون راوی در کنسر شهرداد روحانی حضور داشت و همین سال در موزیک ویدیو قطعه «خمش باش» با صدای همایون شجریان نقش آفرینی کرد

فیلم شناسی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

● مردی از جنس بلور – 1377

● مومیایی 3 – 1378

● مرد بارانی – 1378

● بهشت از آن تو – 1379

● ملاقات با طوطی – 1382

● شاه خاموش – 1382

● هشت‌ پا – 1383

● رستگاری در 8/20 دقیقه – 1383

● حس پنهان – 1385

● آدم – 1385

● زن ‌ها فرشته ‌اند – 1386

● آتش سبز – 1386

● دوزخ، برزخ، بهشت – 1387

مهتاب کرامتی

● بیست – 1387

● تردید – 1387

● شبانه روز – 1387

● آدمکش – 1388

● اسب حیوان نجیبی است – 1389 

● آلزایمر – 1389

● زندگی خصوصی آقا و خانم میم – 1390

● فرزند چهارم – 1391

● ناخواسته – 1392

● اشباح – 1392

● مزار شریف – 1393

مهتاب کرامتی

● عصر یخبندان – 1393

● ارغوان – 1393

● جامه دران – 1393

● مرداد – 1396

● ماجان – 1395

● بهت – 1396

● شاید عشق نبود – 1396

مهتاب کرامتی

● جاده قدیم – 1396

● اورکا – 1398 

● صحنه زنی – 1399

شبکه خانگی

● رقص روی شیشه – 1397

● میدان سرخ – 1400 

تجربه تلویزیونی

● مردان آنجلس – 1376

● خاک سرخ – 1379

● مریم مقدس – 1379

● روزهای به ‌یادماندنی – 1381 

مهتاب کرامتی

تهیه کنندگی

● صفر تا سکو – 1396

● اورکا – 1398

سرمایه گذاری

● تیک آف – 1394

مهتاب کرامتی

● رقص روی شیشه – 1397

دیدگاه خود را ارسال کنید