پسر رونالدو نیومده به اینستا جنجال به پا کرد | پسر رونالدو آبروی باباشو برد! + عکس

پسر کریستین رونالدو در نخستین پست اینستاگرامی خود به تقدیر از لیونل مسی ستاره بارسا و رقیب اصلی پدرش پرداخت!

پسر رونالدو نیومده به اینستا جنجال به پا کرد | پسر رونالدو آبروی باباشو برد! + عکس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رونالدو جونیور، پسر کریستین رونالدو که یکی از طرفداران پر و پا قرص لیونل مسی ستاره دنیای فوتبال به حساب می آید، اکنون به سن قانونی برای باز کردن اکانت اینستاگرام رسیده است چرا که او اکنون بزرگ شده و 7 سال دارد. او حضور خود در شبکه اینستاگرام را با پستی در رابطه با لیونل مسی ستاره فوتبال جهان اعلام کرد،و با انتشار تصویری از لیونل مسی در صفحه اینستاگرامش او را الگوی خود خوانده است.

رونالدو

پسر کریستین رونالدو ( ستاره پرتغالی) بازیکن تیم ملی فوتبال پرتقال و یکی از برترین فوتبالیست های حال حاضر دنیا، با وجود آنکه پدرش اسطوره نوجوانان و جوانان فراوانی در سراسر دنیا است، در کمال تعجب و ناباوری با انتشار تصویری از لیونل مسی او را اسطوره و الگو خود خوانده است. پسر کریستین رونالدو در اینستاگرام خود برای مسی نوشت:" ممنون الگوی من "

اینستاگرام او ( پسر کریستین رونالدو ) ساعاتی بعد با پوشش رسانه ای از دسترس خارج شد.

فرزند 7 ساله کریستین رونالدو در سال های اخیر و در همه مراسم هایی که لیونل مسی و پدرش رونالدو در آن دعوت بوده اند علاقه خود را به ستاره 30 ساله تیم فوتبال بارسلونا را نشان داده است و معمولا برای احوال پرسی به سمت لیونل مسی ستاره دنیای فوتبال رفته است.

جونیور به صورت رسمی اکانت خود را در شبکه اینستاگرام افتتاح کرد که نخستین پست او، تصویری از خودش، پدرش و لیونل مسی در مراسم فیفا سال 2017 بود.

جونیور در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:“ممنون اسطوره من لیونل مسی.”

اگرچه کریستین رونالدو در آن شب با فتح جایزه راهی خانه خود شد، منتها انگار خاطره ملاقات با لیونل مسی در ذهن فرزند او باقی مانده است و ممکن است این اتفاق روز پنج شنبه و در خلال مراسم توپ طلا باز هم تکرار شود. 

در ادامه تصاویری از کریستین رونالدو و خانواده اش را مشاهده می نمایید.

دیدگاه خود را ارسال کنید