قیمت طلا و سکه | قیمت طلا و سکه در بازار

تداوم افزایش فاجعه آمیز قیمت طلا و سکه | قیمت طلا و سکه به چند رسید؟ + جدول

قیمت انواع سکه و طلا امروز نسبت به روز قبل با تغییرات کمی همراه شد.

تداوم افزایش فاجعه آمیز قیمت طلا و سکه  | قیمت طلا و سکه به چند رسید؟ + جدول
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت طلا و سکه در بازار تغییر کرد. قیمت طلا و سکه در آخرین روز هفته تحت تاثیر عوامل مختلف افزایش یافت. قیمت طلا و سکه با توجه به نرخ جهانی طلا تعیین می شود. قیمت طلا و سکه در اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد. جزئیات قیمت طلا و سکه امروز را در ادامه بخوانید.

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه قیمت (ریال)
هر انس طلا ۱,۷۹۸.۴۵
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۸,۷۹۰,۰۰۰
سکه طرح قدیم ۱۹۲,۰۰۰,۰۰۰
سکه طرح جدید ۱۹۸,۰۰۰,۰۰۰
نیم سکه ۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ربع سکه ۹۳,۵۰۰,۰۰۰
یک گرمی ۴۹,۰۰۰,۰۰۰
قیمت ارز قیمت (ریال)
دلار ۳۶۴,۳۰۰
دلار (نیما) ۲۹۳,۰۶۵
یورو ۳۸۶,۸۰۰
پوند انگلیس ۳۶۸,۴۰۹
درهم ۸۳,۲۲۴
یوآن چین ۴۳,۷۴۷
لیر ترکیه ۱۶,۲۷۵

افزایش قیمت طلا و سکه

قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 842 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 19 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 19 میلیون و 800 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 12 میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 9 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 7 میلیون و 980 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1798دلار است.

علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت فروش دلار توافقی 36 هزار و 800 تومان و قیمت خرید دلار توافقی 36 هزار و 431 تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل 38 هزار و 730 تومان اعلام شده است./ تسنیم

بروز رسانی: دوشنبه 5 دی 10:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (توافقی)

36  هزار و 800

قیمت یورو (توافقی)

38  هزار و 730

بروز رسانی: دوشنبه 5 دی 10:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  19  میلیون و 200 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

19  میلیون و 800  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

12 میلیون و 600 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

9  میلیون و 300 هزار

قیمت سکه گرمی

4 میلیون و 800 هزار

بروز رسانی: دوشنبه 5 دی 10:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 842  هزار

مثقال طلا

7 میلیون و 980 هزار

انس طلا(دلار)

1798

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ دی ۱۴۰۱ 

در بازار آزاد امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۸۴۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۹ میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز به ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید .

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد و به فروش رسید.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۷ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۷۹۸ دلار است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا

به نظر می‌رسد افزایش پلکانی قیمت سکه به روندی فراموش شده در بازار تبدیل شده و قیمت در روز‌های گذشته به صورت پرشی در حال افزایش است.

تحلیلگران بازار در روز‌های گذشته معتقد بودند این افزایش قیمت طلا و سکه با توجه به تورم و بازار احتیاطی دلار طبیعی است. به باور آن‌ها این روند رشد تقاضا و ترس مردم برای از دست رفتن سرمایه‌هایشان است که بازار این فلز خوش رنگ را تکان داده است.

برخی معامله‌گران نیز معتقد بودند اگر دخالت بازارساز نبود، قیمت ارز از بازار طلا جا نمی‌ماند و این روند افزایشی حباب سکه سیگنال افزایش قیمت برای دلار است.

در روز‌های اخیر قیمت دلار سقف‌شکنی زیادی داشت. به نظر می‌رسد سیگنال حباب سکه که کارشناسان نسبت به آن هشدار داده بودند در قیمت دلار اکنون خود را نشان داده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید