سپیده خداوردی | سپیده خداوردی موسیقی | سپیده خداوردی ازدواج

سپیده خداوردی ایرا را ترک کرد ؟

عکسی کریسمسی از سپیده خداوردی را در ادامه خواهید دید

سپیده خداوردی ایرا را ترک کرد ؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون است. سپیده خداوردی یک پسر به نام سانیار دارد. سپیده خداوردی در نوازندگی نیز تجربه دارد. سپیده خداوردی اخیرا در برنامه کلبه عمو پورنگ بازی کرده است. در ادامه عکس‌های سپیده خداوردی با استایل کریسمسی در کنار پسرش و بابانوئل را ببینید. چیزی که بیش از همه در این عکس‌ها جلب توجه می‌کند نبودن شوهر سپیده خداوردی در عکس‌های اوست؛ در ادامه در این باره بیشتر بخوانید.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

نام :سپیده

نام خانوادگی :خداوردی

تاریخ تولد :اردیبهشت 1360

محل تولد :اراک

تحصیلات : کارشناسی مهندسی معدن

همسر:امین نظری

فرزندان:یک پسر به نام سانیار

زندگینامه سپیده خداوردی

سپیده خداوردیسپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. او یک برادر کوچکتر از خود دارد که متولد 63 است و مهندسی معدن خوانده ولی شغلش نقاشی و مجسمه سازی است. همسرش امین نظری است و یک پسر به نام سانیار دارد.

نوازندگی سپیده خداوردی

سپیده خداوردیسپیده خداوردی در مدرسه موسیقی زیرنظر وزارت ارشاد درس خوانده و در ضمن خداوردی 11 سال سابقه فعالیت در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است.

سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند:“ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است. او با بازی خوبش در سریال گلرخ طرفداران زیادی پیدا کرد. داستان دختری به نام گلرخ است که دوست دارد با مرتضی ازدواج کند ولی پدر و مادر او به ازدواج رضایت نمی دهند، گلرخ با پافشاری بسیار بالاخره آن دو را راضی می کند. مرتضی به پیشنهاد گلرخ ادامه تحصیل میدهد. 

سپیده خداوردیهم اکنون شاهد بازی او در سریال آوای باران هستیم که هر شب بجز روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سوم سیما پخش میشود. داستان این فیلم درباره مردی به نام طاهاست که همسرش را از دست داده و یک دختر به نام باران دارد. طاها از مرضیه(سپیده خداوردی) خواستگاری میکند ولی در جریان داستان طاها راهی زندان میشود و پس از بیست سال دوباره باز میگردد و عشقش به مرضیه وارد جریان تازه ای میشود.

فیلم شناسی سپیده خداوردی

سپیده خداوردیسپیده خداوردی در سینما

    پیمان                (1390)

    قهوه اسپرسو     (1387)

    ایستگاه بهشت   (1385)

سریال های تلویزیونی سپیده خداوردی

سپیده خداوردیآوای باران          (1392)

    عصر پاییزی        (1392)

    پروانه               (1392)

    به خاطر مونا      (1391)

    از یاد رفته         (1390)

    گیلعاد              (1388)

    بچه های خیابان (1382)

تله فیلم سپیده خداوردی

سپیده خداوردییک گوشه پا و پر نور (1387)

سپیده خداوردی بازیگر تلویزیون که با امین نظری نوازنده گیتار الکتریک ازدواج کرده، چند ماهی است که صاحب پسری به نام سانیار شده است.

خداوردی که سابقه بازی در سریالهایی چون “عصر پاییزی” و “آوای باران” را داشته است درباره آشنایی با همسرش به نگار حسینی در”خانواده سبز” گفته است:با همسرم در پشت صحنه سریال “عصر پاییزی” آشنا شدم و بعد از مدتی حس کردم که زبان مشترک زیادی با هم داریم و برای اینکه نظراتمان را به یکدیگر نزدیک کنیم احتیاجی به صرف زمان طولانی نداریم و وقتی موضوع ازدواج پیش آمد حس کردم می تواند شریک خوبی برایم باشد.

 سپیده خداوردی و همسرش

سپیده خداوردیاین بازیگر با اشاره به دوران بارداریش بیان می دارد:پیش از دوران بارداری به شکل منظمی ورزش میکردم اما با شروع بارداری، شرایط جسمانی ام امکان ورزش کردن را به من نمیداد و هر وقت روی تردمیل می رفتم سرم گیج می رفت و باعث می شد نتوانم ورزش کنم.

سپیده خداوردیسپیده خداوردی که در مدرسه موسیقی درس خوانده و نوازنده ارکستر ملی است در جایی از گفتگویش به این اشاره میکند که حتی در ماههای آخر بارداری هم به تدریس موسیقی می پرداخته. وی می گوید:با وجود اینکه در ماه نهم بارداری به سر می برم اما کارهای مربوط به تدریس موسیقی ام را انجام می دهم و از آن غافل نشدم.

سپیده خداوردیاین بازیگر درباره فرزندش که یک پسر است می گوید:من سالها به موازات کار بازیگری در عرصه موسیقی فعال بودم و دلبستگی زیادی به این حرفه دارم و از آنجا که همسرم هم در این حیطه فعالیت میکند دوست دارم پسرم وقتی بزرگ میشود نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد، در این حوزه کار کند. البته دوست دارم فعالیتش در این حرفه دلی باشد. و حالا چند ماه است که فرزند وی به دنیا آمده و خودش در کنار همسرش مشغول بچه داری هستند.

دیدگاه خود را ارسال کنید