پسر بی رحم مادر خود را کشته و به مشهد فرار کرد!

پسر جوانی که مادرش را در تهرانپارس به قتل رسانده و به مشهد متواری شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

پسر بی رحم مادر خود را کشته و به مشهد فرار کرد!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ساعت یک بامداد روز دوشنبه ۲۱ آذرماه، پسر جوان هنگامی که از محل کار خود به خانه‌اش بازگشت، با جسد خون‌آلود مادر میانسالش رو‌به‌رو شد و با فریاد‌های “کمک کمک” همسایه‌های ساختمان را از این اتفاق خبر‌دار کرد. خیلی زود این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض حضور در خانه مورد نظر با جسد زن حدودا ۴۴ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه گردن و کتف هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ همچنین در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسر ۱۹ ساله مقتوله پس از قتل به طرز مشکوکی ناپدید شده است.

تحقیقات بیشتر حکایت از آن داشت، پسر مقتوله که افسردگی داشته و متادون مصرف می‌کرده با انگیزه نامشخصی مادر خود را هدف ضربات چاقو قرار داده و از صحنه جنایت از مهلکه گریخته است؛ کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان موردنظر را هدف بازبینی قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی گسترده را برای ردیابی محل اختفای قاتل را آغاز کردند.

دستگیری قاتل در مشهد

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی تیم جنایی نشان داد، متهم پس از ارتکاب جنایت با خودرو‌های عبوری راهی شهر مشهد شده و در مکانی نامشخص در حال زندگی است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که سایه به سایه در تعقیب قاتل بودند متوجه شدند متهم به دلیل خودزنی به یکی از بیمارستان‌های مشهد مراجعه کرده و اکنون در این مرکز درمانی در حال مداوا است که پس از کسب مجوز‌های لازم قضایی پسر جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم به‌زودی برای تحقیقات ابتدایی به اداره دهم پلیس آگاهی و سپس جهت سیر مراحل قانونی به شعبه اول دادسرای امور جنایی منتقل خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید