فریبا نادری | فریبا نادری بیوگرافی | فریبا نادری ازدواج

عکس جدید از فریبا نادری

در ادامه عکسی جدید از فریبا نادری را مشاهده می کنید که حواشی زیادی بدنبال داشته است

عکس جدید از فریبا نادری
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

فریبا نادری بازیگر جذاب و شناخته شده ایرانی می باشد فریبا نادری سال هاست در سریال های تلویزیونی ایفای نقش می کند فریبا نادری کمتر در سینما دیده می شود که خب یا به دلایل شخصی و سلیقشه و یا به دلیل نداشتن پیشنهاد از سوی کارگردانان سینما! فریبا نادری البته در فیلمی جدید بازی کرده به نام "خائن کشی" که البته در آن بازیگران تلویزیونی دیگری مثل نرگس محمدی هم هستند و انگاری این فیلم خواسته تا هنرمندانی که بیشتر در تلویزیون کار کرده اند رو بیاره و بازی بده. البته در این که فریبا نادری استعداد خوبی داره و نقش آفرینی اش در سریال ستایش هم بسیار تاثیر گذار بوده شکی نیست اما انگاری برخی از هنرمندان برای سینما ساخته شده اند و برخی دیگر تنها برای تلویزیون!

فریبا نادری

فریبا نادریحالا از اینها که بگذریم فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و همسری پولدار و زندگی مرفهی نیز دارد. وی در صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره اما اینجوری نیست که حتما عکساش تو غالب خاصی باشه و بیشتر با سلفی گوشی و ژست هایی معمولی و آرایش هایی ملایم است اما خب علاقه زیادی به فیلتر های پلنگی اینستا داره. در ادامه پست خانم بازیگر را مشاهده می کنید که با همین آیتم ها اما از روبرو گرفته شده است.

تیپ و قاب خرسی خانم بازیگر!

اما فریبا خانم نادری که سن و سال کمی هم ندارد ظاهرا علاقه مند به استایل های عروسکی و شال و روسری های اینچنینی دارد. وی در کل روحیه ای شاد دارد و از هنرمندان تو قیافه ای نیست که تنها خودشونو می بینن و یا با دو بازی مغرور میشن!

فریبا نادری دو سه روز پیش هم عکسی از خود منتشر کرد که در آینه آسانسور گرفته شده بود و با شالی خرسی و استیکر روی قابش موجب نظراتی جالب از سوی کاربران شد که چه علاقه ای به خرس داره! حالا جدا از اینکه فریبا نادری عشقِ آینه آسانسوره و گوشیشم حسابی به رخ میکشه!

البته که فریبا نادری در کپشن عکسی بالا جمله ای هم در خصوص زنان شاغل نوشت و کامنت رو بست. این جمله کمی برای خانم های خانه داری که شاغل نیستند بعدی منفی داشت. وی در این متن نوشت: 

من عاشق کارم هستم. حتی در تعطیلات، زنی که شاغل است و مادر است، با فاصله از باقی زنان برای من قابل احترامِ

فریبا نادریالبته تصاویر خانم فریبا نادری تنها به این موارد خلاصه نمیشه و برای چندمین بار زیر پتو و در تخت خواب نیز عکس خود را منتشر کرده است. اما سوال اینجاست که خانم سلبریتی آیا واقعا هیییچ حای دیگه ای برای سلفی نیود که حتما باید زیر پتو اعلام حضور کنید!

ظاهرا فریبا نادری قصد دارد تا با این موارد و البته انتشار تصاویر خود با ژست های نه چندان جالب که همیشه هم لبهایی غنچه دارد با هشتگ هایی عجیب ایجاد حاشیه ای زیرپوستی کند و به نوعی شاخ اینستایی شود!!

با توجه به اینکه گفته بودیم فریبا نادری تصاویر یهویی و سلفی طور زیادی از خودش میگیره تصاویری از خانم بازیگر مشاهده می کنید که بدون شال و روسری و با کلاه لباس گرفته شده. حالا جدا از اینکه تو تخت هم گرفته بود اینه که چنین عکس هایی رو هم پست میکنه و به استوری قانع نیست. فریبا نادری از هنرمندان دوست داشتنی کشور است و قطعا پیج هر شخص مربوط به خودشه که چی بزاره یا نزاره اما این انتقادات به دلیل سلبریتی بودن فریبا نادری از سوی کاربران بود.

بیوگرافی جالب فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم.

کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

ازدواج های عجیب فریبا نادری

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاظر این زوج دختری به نام یارا نیز دارند.

همسر فعلی فریبا نادری مردی ثروتمند است به گونه ای که فریبا نادری بعد از شرکت در برنامه شام ایرانی و رونمایی از خانه لوکسش کلی معروف تر شد. 

فریبا نادریفریبا نادری: التماس شوهرم کردم تا منو گرفت!

اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود. خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید