قیمت دلار | قیمت امروز دلار

قیمت دلار امروز 21 دی به چند رسید؟ | قیمت دلار امروز به چند رسید؟ + جدول

امروز دلار در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۴۰,۱۷۱ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۰۷ درصدی به ۴۰,۱۴۲ تومان رسید.

قیمت دلار امروز 21 دی به چند رسید؟ | قیمت دلار امروز به چند رسید؟ + جدول
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت دلار طی چند ماه گذشته با نوسان همراه است. قیمت دلار در اقتصاد کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت دلار در صرافی ملی متفاوت است. قیمت دلار پس از ارز دولتی افزایشی شد. قیمت دلار امروز را در ادامه می خوانیم.

قیمت دلار

در بازار متشکل ارزی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱، قیمت فروش دلار توافقی ۳۹ هزار و ۹۵ تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل ۴۳ هزار و ۶۵ تومان اعلام شده است.

پیش بینی قیمت دلار فردا

برزو حق‌شناس کارشناس بازار‌های مالی با این اعتقاد که دولت نمی‌خواهد در شرایط موجود کشور قیمت دلار بالا برود گفت: دولت در حال تثبیت وضعیت موجود است و فنر دلار فعلا در دستان دولت است و باید دید توانایی بانک مرکزی برای ادامه این سیاست چقدر است.

حق‌شناس توضیح داد: فعلا این سیاست دولت است و تا جایی که منابع در اختیار داشته باشد بازار ارز را کنترل خواهدکرد. کنترل دستوری قیمت دلار، کاهش درآمد‌های ارزی و کاهش درآمد مالیات عامل اصلی روند افزایشی قیمت این اسکناس آمریکایی در نیمه دوم سال جاری است.

این کارشناس بازار‌های مالی تاکید کرد: شاید دولت در مقطعی بتواند با ارزپاشی قیمت دلار را کنترل کند، اماچشم‌انداز کلی تا پایان سال افزایشی است و احتمالا ثبت رکورد جدید وجود دارد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

بروز رسانی: چهار‌شنبه 21 دی 11:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (توافقی)

39 هزار و 95

قیمت یورو (توافقی)

43 هزار و 65

بروز رسانی: چهار‌شنبه 21 دی 11:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  20 میلیون

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

21 میلیون

قیمت نیم سکه بهارآزادی

11 میلیون و 800 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

8  میلیون

قیمت سکه گرمی

4 میلیون و 500 هزار

بروز رسانی: چهار‌شنبه 21 دی 11:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 882 هزار

مثقال طلا

8 میلیون و 155 هزار

انس طلا(دلار)

1882

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۸۸۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۰ میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۱ میلیون تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۸ میلیون تومان و سکه یک‌گرمی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۸ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۸۸۲ دلار است.

علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت فروش دلار توافقی ۳۹ هزار و ۹۵ تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل ۴۳ هزار و ۶۵ تومان اعلام شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید