قیمت دلار | قیمت امروز دلار

قیمت دلار امروز 24 دی به چند رسید؟ | قیمت دلار افزایش یافت؟

امروز دلار در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار آزاد که ۲ روز پیش تا ۴۰,۵۲۴ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۸۲ درصدی به ۴۰,۱۹۳ تومان رسید.

قیمت دلار امروز 24 دی به چند رسید؟ | قیمت دلار افزایش یافت؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت دلار طی چند ماه گذشته با نوسان همراه است. قیمت دلار در اقتصاد کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت دلار در صرافی ملی متفاوت است. قیمت دلار پس از ارز دولتی افزایشی شد. قیمت دلار امروز را در ادامه می خوانیم.

قیمت دلار

در بازار متشکل ارزی امروز شنبه ۲۴ دی ماه، قیمت فروش دلار توافقی ۳۸ هزار و ۹۱۴ تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل ۴۲ هزار و ۱۰۷ تومان اعلام شده است.

پیش بینی قیمت دلار فردا

برخی فعلان بازار، این هفته را آرامش قبل از طوفان می‌دانند و معتقدند «وقتی تلاطم طلایی خوابید، بازارساز باید برگ برنده دیگری رو کند.»

این در حالی است که کارشناسان بازار‌های مالی می‌گویند عرضه ربع‌سکه‌های امروز به جز به لحاظ اقتصاد رفتاری، تاثیر چندانی بر قیمت دلار ندارد.

در همین راستا مجتبی دیبا کارشناس بازار‌های مالی درباره آینده قیمت دلار می‌گوید: فعلا با اخبار و اطلاعاتی که شاهد آن هستیم نمی‌توانیم بلندمدت را در بازار ارز پیش بینی کنیم و باید قدم به قدم حوادث را تحلیل کنیم که از این زاویه کار سخت می‌شود.

این کارشناس بازار‌های مالی بیان کرد: حجم نقدینگی و چشم‌انداز دولت برای فروش نفت، قیمت دلار در بلندمدت را تعیین می‌کند؛ این در حالی است که بازارساز در هفته‌های گذشته سعی زیادی کرد تا با سیگنال‌های مختلف فضا را آرام کند. اما چشم‌انداز تورمی خریداران به اندازه‌ای قوی بود که بازارساز به هدف کاهش قیمت نرسید. هر چند دلار نزولی نشد، اما در روندی باثبات به کار خود ادامه داد.

باید دید با توجه به اخبار متفاوت در فضای سیاسی این روز‌های کشور و اخبار بی‌شمار ایران در فضای بین المللی روند قیمت دلار در بازار ایران با توجه به ارزپاشی و تلاش دولت برای مهار قیمت دلار چگونه رقم می‌خورد.

افزایش قیمت دلار اقدامی جنایتکارانه است

به نقل از المسیره، احمد العلبی هماهنگ کننده جبهه ملی مقاومت علیه اشغالگران و متجاوزان در یمن گفت: تحرکاتی از سوی کشورهای ائتلاف سعودی و اشغالگران برای کشاندن نبرد به داخل حضرموت وجود دارد.

وی افزود: جنگ منافع میان امارات و عربستان علت اصلی درگیری در داخل حضرموت است.

العلبی تاکید کرد: طمع آمریکا و متحدانش در ساحل جنوبی یکی از دلایل درگیری در مناطق اشغالی است.

وی افزایش قیمت دلار گمرکی را اقدامی جنایتکارانه دانست که نیازهای مردم یمن را نشانه گرفته و هدفش گرسنه نگه داشتن ملت یمن است.

العلبی خواستار مخالفت مردمی برای به شکست کشاندن توطئه افزایش قمیت دلار گمرکی شد و آنرا یکی از اشکال جنگ اقتصادی دانست.

وی افزود: مردم به ویژه در استانهای اشغالی یمن باید علیه اشغالگران به پا خیزند و آنها را مجبور به خروج از سرزمین ما کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید