کریستین رونالدو | حواشی زندگی کریستین رونالدو

استایل میلیون دلاری و خفن کریستین رونالدو و همسرش | کریستین رونالدو با جورجیانا غوغا کردن!

استایل میلیون دلاری و خفن کریستین رونالدو و همسرش | کریستین رونالدو با جورجیانا غوغا کردن!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

کریستین رونالدو متولد 1985 (38 ساله) است. کریستین رونالدو بهترین بازیکن قرن، در کودکی در خانواده فقیر به دنیا آمده است. مادر کریستین رونالدو در خانه های دیگران آشپزی می کرده است. کریستین رونالدو فقط تا ابتدایی درس خوانده است. کریستین رونالدو الان در حال حاضر با خانواده اش در عربستان زندگی می کند.

کریستین رونالدو

کریستین رونالدو

امضای قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر کل خانواده را مجبور کرد که به عربستان سعودی نقل مکان کنند و به سختی تلاش کنند تا با یک فرهنگ بسیار متفاوت سازگار شوند.

این مورد ممکن است برای جورجینا رودریگس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، سخت‌تر باشد، چراکه نوع لباس پوشیدن او و سبکی که برای ظاهر شدن در ملاءعام و شبکه‌های اجتماعی انتخاب کرده بسیار متفاوت با قوانین عربستان سعودی است. اما این مدل و اینفلوئنسر مجبور است خود را با آداب و رسوم سختگیرانه عربستان سعودی که کشوری مسلمان با قوانین بسیار سفت و سخت به ویژه برای زنان است، وفق دهد و در نوع لباس پوشیدنش تجدید نظر کند.

جورجینا با پوشیدن لباس معمولی ساده و گشاد که به عبا مشهور است در بین جمعیت دیده شده است. اما او جورجینا است و دلش خواست استایل شخصی خود را هم حفظ کند و آنطور که دلش می‌خواهد لباس بپوشد. اما نوع پوشش او ممکن است با قانون عفت عمومی کشور عربستان مغایرت داشته باشد.

ویزیت عربستان توضیح می‌دهد: «توصیه می‌شود که در ملاءعام، لباس‌های گشاد بپوشید که تا آرنج و زیر مچ پا را بپوشاند.»

اگرچه فهرست کاملی از لباس‌های ممنوعه وجود ندارد، اما مشخص است که زنان در عربستان نمی‌توانند دامن کوتاه، شلوارک، تاپ‌های نیم‌تنه، یا لباس‌های نه چندان پوشیده دیگری بپوشند. طبق گزارش نشریه «مارکا»، با توجه به اینکه جورجینا رودریگس در معرض خطر زیر پا گذاشتن این قانون‌های سختگیرانه قرار دارد، احتمالا با جریمه نقدی روبه‌رو خواهد شد.

اولین بار که یک توریست در عربستان مرتکب چنین تخلفی می‌شود، باید ۱۰۰ ریال جریمه معادل حدود ۲۵ یورو بپردازد. دومین بار که چنین تخلفی صورت بگیرد جریمه ۲۰۰ ریال، کمی کمتر از ۵۰ یورو می‌شود.

اما این پول‌ها برای کریستیانو رونالدو با آن دستمزدهای نجومی که از تیم النصر می‌گیرد رقمی به حساب نمی‌آید و ماننده قطره‌ای در اقیانوس است، اما او و جورجینا رودریگس مطمئنا می‌خواهند از دردسر دور باشند و اجازه ندهند حواشی کام آنها را تلخ کند.

کریستین رونالدو

بیوگرافی کامل کریستین رونالدو

نام کامل :کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو

تاریخ تولد:5 فوریهٔ 1985

محل تولد :فونشال، مادیرا، پرتغال

والدین :خوزه دینیس آویرو و ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو

قد:1٫85 متر

پست:مهاجم

تیم کنونی :تیم ملی پرتغال و یوونتوس

تعداد فرزندان :2 پسر و 3 دختر

تعداد خواهران و برادران:دو خواهر( آلما و لیلیانا کاتیا) - یک برادر بزرگتر(هوگو)

کریستین رونالدو

زندگی شخصی و تاریخ تولد کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیکنان فوتبال در جهان است که متولد 5 فوریهٔ 1985 (16 بهمن 1363) در محلهٔ سائو پدرو در فونشال، پایتخت مادیرا می باشد که در محلهٔ نزدیک سانتو آنتونیو بزرگ شد.

خانواده رونالدو نام او را به دلیل علاقه شان به رونالد ریگان رئیس جمهور وقت برای پسر خود انتخاب کردند.

خانواده کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو چهارمین و کوچک‌ترین فرزند خانواده بود، مادرش ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو (آشپز) و پدر او خوزه دینیس آویرو (باغبان شهرداری و مدیر تدارکات پاره‌وقت) بود که در 19 سالگی رونالدو درگذشت.

کریستیانو رونالدو فقر را در زندگی خانوادگیش لمس کرده، او و دو خواهرش آلما و لیلیانا کاتیا و برادر بزرگترش هوگو همگی یک اتاق مشترک داشتند و مادرش در خانه های دیگران آشپزی می کرد.

کریستین رونالدو

تحصیلات کریستیانو رونالدو

رونالدو با توجه به اینکه در خانواده ای کم درآمد زندگی می کرد، تحصیلاتش را ادامه نداده و تا مقطع ابتدایی (دبستان) درس خوانده است.

ادعا می شود که رونالدو در 14 سالگی به سمت یکی از مربیان مدرسه خود صندلی پرتاب کرده و به همین دلیل از مدرسه اخراج شده است اما علت اصلی ترک تحصیل رونالدو به عشقش به فوتبال و تمرکز بر روی آن باز می گردد، به همین خاطر او با موافقت مادرش تصمیم گرفت که تحصیلات خود را متوقف کند و کاملاً روی فوتبال تمرکز کند، رونالدو اکنون به دلیل حمایت مادرش یک فوتبالیست فوق العاده است.

استقامت، سرعت، مهارت و تخصص رونالدو باعث قدردانی جهانی از او شده است. او می تواند از مقابل حریفان عبور کند و گل های مختلفی بزند، از ضربه های بالای سر گرفته تا ضربات آزاد و پنالتی. در طول سال ها، او روی بهبود آمادگی عضلانی و توانایی تاکتیکی خود تمرکز کرده است.

استعداد و محبوبیت رونالدو در نهایت او را به یک حریف قوی تبدیل می کند.

ستاره جهانی فوتبال پرتغال با اعتماد به نفس بسیار زیاد بازی می کند و به طور مداوم از تمام مهارت های خود استفاده می کند.

کریستین رونالدو

ازدواج و همسر کریستین رونالدو

پس از پایان رابطه ایرنا شایک و کریستین رونالدو، جورجینا رودریگز، نامزد بهترین فوتبالیست جهان شد.

ماجرای آشنایی و عاشقی رونالدو و جورجینا رودریگز

کریستیاو رونالدو ستاره جهانی و جذاب فوتبال، در یک نگاه عاشق جورجینا رودریگز شده است.

او در یکی از مصاحبه های خود درباره آشنایی با جورجینا گفته است:

زمانی که وارد فروشگاه گوچی شدم، متوجه خانمِ جوانی شدم که در آن جا کار می کرد. از همان لحظه ای که او را دیدم، فکرش به سرم افتاد و انگار جرقه ای در ذهنم روشن شد."

جورجینا نامزد و مادر فرزندان رونالدو نیز درباره اولین دیدارشان تعریف می کند:

"روزی که برای کار به فروشگاه آمده بودم، با رونالدو آشنا شدم. من به فروشگاه گوچی رسیدم و زمانی که کارم تمام شد و داشتم آنجا را ترک می کردم، متوجه حضور یک مرد خیلی جذاب شدم، توقف کردم و احساس کردم که چیزی در درونم در حال تغییر است و انگار حالم خوب نیست و سیستم گوارشی ام به هم خورده است.

قد و هیکل و زیبایی او توجه من را به خود جلب کرد. جلوی او ایستاده بودم و خشکم زده بود. من خیلی خجالتی هستم و این که بتوانم مقابل کسی بایستم و او را نگاه کنم. برایم خیلی حس عجیبی داشت، در حقیقت کریستیانو با وارد شدن به زندگی ام من را تغییر داد و به من عشق ورزید."

فرزندان کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در سال 2010 برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت، اوهیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه ای کند.

رونالدو در مورد وضعیت پسر بزرگ خود «کریستیانو جونیور» گفت:

او یک پسر بسیار سرحال و محکم است. برای من تربیت او همیشه در اولویت بوده است و معتقدم اگر فرزندتان را خوب تربیت کنید، در مسیر پیشرفت قرار خواهد گرفت.

هرچند او سختی های دوران کودکی مرا نداشته؛ ولی می بیند که من در منزل، چقدر سختی می کشم تا خودم را در اوج نگاه دارم.

پس از هر تمرین رئال، در خانه با فیزیوتراپ مخصوص خودم نیز تمرین می کنم و پسرم همه اینها را می بیند. او در بهترین خانه زندگی می کند و بهترین غذاها در دسترس او هستند ولی می داند که اگر من به این درجه از موفقیت رسیده ام، نتیجه سختی هایی بوده که به خودم تحمیل کرده ام.

برخی مردم به او کنایه می زنند که یک بازیکن دیگر (مسی) از پدرت بهتر است ولی پسرم برای شنیدن این کنایه ها و کنترلشان آمادگی کافی را دارد و می داند که چگونه آنها را مدیریت کند. او پسری آماده است درست مثل پدرش.

رونالدو بارها اعلام کرده بخاطر علاقه خود به شماره هفت به فکر هفت فرزند می باشد، او پس از سال 2015 و آشنایی با جورجینا رودریگز در سال 2017 از طریق رحم اجاره ای صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد.

کریستین رونالدو

فرزند چهارم هم دختری بنام آلانا مارتینا توسط جورجینا رودریگز اواخر سال 2017 بدنیا آمد. رونالدو در 18 آوریل 2022 باز هم بچه دار شد و پسر و دختر دوقلوی او و جورجینا به دنیا آمدند، اما پسر در هنگام زایمان فوت کرد و در حال حاضر رونالدو 5 فرزند دارد.

بیماری و عمل جراحی رونالدو

رونالدو در 15 سالگی به بیماری تاکی کاردی مبتلا بود، تاکی کاردی به ضربان قلب سریع در حال استراحت (ضربان قلب بالای 100 در دقیقه) گفته می شود. این بیماری ممکن بود به آینده فوتبالی رونالدو لطمه وارد کند اما باشگاه از او و خانواده اش حمایت کرد و تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.

منحصر به فردترین ویژگی بدنی رونالدو

یکی از مهم ترین شاخصه ها برای تعیین سطح آمادگی ورزشکاران اندازه گیری درصد چربی است. ورزشکارانی که سطح چربی بدنشان کم باشد، از چابکی بالا، قدرت عضلانی بالا، توانایی سوخت و ساز بالا و... برخوردار خواهند بود.

ایده آل ترین محدوده درصد چربی برای ورزشکاران حرفه ای در بازه 7 الی 10 می باشد و کریستیانو رونالدو درصد چربی در حدود 7 دارد، یعنی درصد چربی که کمتر ورزشکاری می‌تواند، داشته باشد.

در بین ورزشکاران تنها یوساین بولت (دوندهٔ جامائیکایی دو سرعت) درصد چربی برابر با رونالدو دارد و در دنیای فوتبال کسی این مزیت بدنی رونالدو را ندارد. علت شوت های قوی این بازیکن را می توان داشتن پاهای قدرتمند و عضلات درگیر در آن، عضلات شکمی قوی برای تثبیت تنه، بالا تنه ای قدرتمند برای حفظ تعادل عنوان کرد.

کریستین رونالدو

رونالدو ثروتمندترین بازیکن فوتبال جهان

رونالدو که در خانواده ای فقیر به دنیا آمده بود، هم اکنون یکی از پردرآمدترین و ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان است. او اولین بازیکن فوتبال و سومین ورزشکار در طول تاریخ است که به درآمد بیش از 1 میلیارد دلار می‌رسد.

رونالدو از سوی مجله فوربز در سال‌های 2016 و 2017 به عنوان پردرآمدترین ورزشکار دنیا انتخاب شد و مجله تایم در سال 2014 نام او را در فهرست صد فرد تأثیرگذار در دنیا قرار داد.

کریستیانو رونالدو در بازی الکلاسیکو

ثروت رونالدو تنها مربوط به بازی در فوتبال نیست بلکه او از طریق تبلیغات اینستاگرام و قراردادهای تبلیغی به رقمی معادل 1 میلیارد دلار رسیده است. او گفته است در سال 2003 برای حضور در منچستر یونایتد نخستین بار سوار هواپیما شده اما امروز شرکت های مختلف با رونالدو قرارداد تبلیغاتی می بندند و یکی از فوتبالیست های میلیونر و ثروتمند دنیا است.

رونالدو بخشی از ثروت خود را به درمان کودکان سرطانی اختصاص داده است و تاکنون به دلیل نیکوکاری و بخشش هایش یکی از خیرترین بازیکنان فوتبال جهان است. او کفش طلای سال 2011 خود را برای احداث مدرسه ای در غزه فلسطین فروخت و تاکنون به ساخت بیمارستانها در مناطق محروم کمک فراوانی نموده است.

نحوه ورود رونالدو به دنیای فوتبال

رونالدو از 8 سالگی و در سال 1993 فوتبال را با تیم محلی آندورینها که پدرش مسئول تدارک تیم بود شروع کرد، دو سال بعد به باشگاه ناسیونال مادیرا رفت و قهرمان لیگ نوجوانان شد. او سال 1997 با عقد قرارداد پنج ساله به آکادمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون پیوست.

دیدگاه خود را ارسال کنید