محصولات سایپا | محصولات سایپا 1401| محصولات سایپا جدید

فروش فوق العاده محصولات سایپا بدون پیش پرداخت | حراج زمستانه محصولات سایپا از امروز

زمان مرحله جدید پیش فروش سایپا اعلام شد.

فروش فوق العاده محصولات سایپا بدون پیش پرداخت | حراج زمستانه محصولات سایپا از امروز
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت محصولات سایپا با نوسان همراه است. محصولات سایپا به دلیل قیمت گذاری دستوری گران شد. محصولات سایپا پس از افزایش تقاضا رو به گرانی رفت. قیمت خودرو و محصولات سایپا طی ماه های گذشته افزایش یافت. جدید ترین اخبار مربوط محصولات سایپا را در ادامه بخوانید.

زمان مرحله جدید پیش فروش سایپا اعلام شد.

پیرو بخشنامه شماره 448650 با توجه به درخواست برخی از متقاضیان محترم خرید خودرو مبنی بر مشارکت در طرح پیش فروش محصولات به استحضار می رساند، امکان افتتاح حساب وکالتی و واریز موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه مذکور تا ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/19 برای متقاضیان تمدید میگردد.

متقاضیان محترم از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1401/11/20 در صورتی که مطابق فرآیند اعلام شده دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، میتوانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

شرایط ثبت‌نام طرح پیش فروش سایپا

براساس بخشنامه جدید سایپا، متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 13 بهمن 140، در این طرح ثبت‌نام کنند. کسانی شرایط ثبت‌نام در طرح پیش فروش سایپا را دارند که دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان 120 میلیون تومان جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند.

در این مرحله از طرح پیش فروش سایپا؛ ساینا s، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدلGX عرضه می‌شود. بر اساس جدول بالا، قیمت خودرو در این طرح مطابق با قیمت روز خودرو حساب حساب می‌شود.

متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش سایپا می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

متقاضیانی امکان ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر را دارند که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 تمام فرایندهای اعلام‌شده را تکمیل کنند.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد دو شاسی بلند جدید چینی وی جی وی U75 پلاس و زوتی T300 را به شکل وارداتی به بازار ایران عرضه کند.

 

خبرها حاکی از آن است گروه خودروسازی سایپا علاوه بر واردات محصولات چانگان از جمله چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس قصد دارد دو شاسی بلند جدید از برندهای چینی وی جی وی و زوتی را نیز به بازار ایران بیاورد.

وی جی وی U75 پلاس یکی از شاسی بلندهای جدید سایپا محسوب می‌شود که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. این خودرو که در واقع نسخه اسپرت‌تر و قدرتمندتر U70 بوده از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 224 اسب بخار و گشتاور 385 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا خواهد کرد.

زوتی T300 همانند وی جی وی U75 پلاس برای مشتریان ایرانی ناشناخته نیست؛ چراکه این خودرو در سال 1398 نیز توسط شرکت خودروسازی راین روانه بازار ایران شد، اما اکنون شرکت سایپا قصد دارد آن را در ابتدا به شکل وارداتی و در ادامه به شکل مونتاژی به بازار ایران عرضه کند. زوتی T300 از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که مدل تنفس طبیعی آن می‌تواند قدرتی برابر با 112 اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی و یا CVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. البته پیشرانه توربو این خودرو قدرتی برابر با 144 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را به همراه دارد که توسط گیربکس CVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. به احتمال زیاد سایپا نسخه توربو آن را با گیربکس CVT به ایران خواهد آورد.

پیش فروش محصولات سایپا۱۵- ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ میﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺟﻬﺖ ﺭﻭﻳﺖ ﻭﻳﮋگیﻫﺎ ﻭ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺑﻪ ﺳﺎﻳﺖ گروه سایپا ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

۱۶- ﺩﺭ ﺭﻭﺵ ﭘﻴﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻳﻜﺴﺎﻟﻪ محصولات سایپا، ﻗﻴﻤﺖ ﻏﻴﺮ قطعی ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻗﻴﻤﺖ ﻧﻬﺎیی ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺩﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﺑﻪ ﻗﻴﻤﺖ ﺭﻭﺯ ﺷﺮﻛﺖ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﻴﻤﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﻣﻨﺪﺭﺝ ﺩﺭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ، ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻭ ﺍﺧﺬ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

ﺗﺒﺼﺮﻩ : ﻣﺒﻠﻎ ﻭﺍﺭﻳﺰی ﺍﺯ ﺳﻮی ﻣﺼﺮﻑ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ بخشی ﺍﺯ ﺛﻤﻦ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ علی ﺍﻟﺤﺴﺎﺏ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﮔﺮﺩﻳﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﻗﻴﻤﺖ ﻧﻬﺎیی ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺻﺪﻭﺭ ﺩﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﻭ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻭﺟﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺼﺮﻑ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻭ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﻗﻴﻤﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﻣﻨﺪﺭﺝ ﺩﺭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﻣﺸﺨﺺ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

۱۷- ﺩﺭ ﺭﻭﺵ ﭘﻴﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻳﻜﺴﺎﻟﻪ، ﺭﻧﮓ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘﺮی ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺻﺪﻭﺭ ﺩﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻭﺟﻪ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺭﻧﮓﻫﺎی ﻗﺎﺑﻞ ﻋﺮﺿﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ. ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺭﻧﮓ ﺍﻧﺘﺨﺎبی ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ، ﻣﻼﻙ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.

دیدگاه خود را ارسال کنید