قیمت برنج | آخرین اخبار قیمت برنج

افزایش برگ ریزون قیمت برنج در بازار | قیمت برنج امروز 25 بهمن اعلام شد

قیمت برنج ایرانی و خارجی در دو ماه گذشته با افزایش همراه بوده است. قیمت انواع برنج؛ برنج شیرودی و فجر کیلویی چند؟ به رغم ثابت ماندن قیمت برنج‌های کیفی، انواع پرمحصول برنج در میادین، درصدی از افزایش قیمت را در ۲‌ماه گذشته تجربه کردند. رشد قیمت تنها شامل برنج ایرانی نبوده و وارداتی‌ها هم تحت‌تأثیر توقف ثبت سفارش واردات افزایش قیمت داشته‌اند. قیمت برنج هندی دانه‌بلند در میادین میوه وتره‌بار در ۵ ماه گذشته ۱۳.۵۰۰تومان و قیمت برنج پاکستانی ۷ هزار تومان بالا رفته است. قیمت برنج تابستان و پاییز امسال کاهشی بود.

افزایش برگ ریزون قیمت برنج در بازار | قیمت برنج امروز 25 بهمن اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت برنج طی چندماه گذشته با نوسان مواجه شده است. قیمت برنج به دلیل کاهش واردات برنج افزایشی شده است. قیمت برنج امسال در کانال صعودی قرار گرفت. قیمت برنج به دلیل خشکسالی با گرانی مواجه شد. قیمت برنج به دلیل نبود نظارت کافی در توزیع و قیمت گذاری با نوسان همراه شده است.

قیمت برنج

 به رغم ثابت ماندن قیمت برنج‌های کیفی، انواع پرمحصول برنج در میادین، درصدی از افزایش قیمت را در ۲‌ماه گذشته تجربه کردند.

رشد قیمت تنها شامل برنج ایرانی نبوده و وارداتی‌ها هم تحت‌تأثیر توقف ثبت سفارش واردات افزایش قیمت داشته‌اند. قیمت برنج هندی دانه‌بلند در میادین میوه وتره‌بار در ۵ ماه گذشته ۱۳.۵۰۰تومان و قیمت برنج پاکستانی ۷ هزار تومان بالا رفته است. قیمت برنج تابستان و پاییز امسال کاهشی بود.

قیمت برنج

برنج این غله مهم یکی از مواد اصلی برای تامین غذای بشر می‌باشد. می‌توان گفت حدود نیمی از جمعیت امروز جهان از این ماده تغذیه می‌کنند. در کشور ما ایران هم قوت غالب اکثر مردم و بسیار پرطرفدار است.

یک پلوی خوشمزه در کنار انواع خورشت‌های رنگارنگ از دیرباز زینت بخش سفره‌های ایرانی بوده است و به گذشت زمان هم چنان با ذائقه ما عجین و همراه است. برنج فواید مختلفی برای بدن دارد: انرژی روزانه مورد نیاز را تامین می‌کند، حرکات روده را بهبود می‌بخشد، ویتامین ب ضروری بدن را تامین می‌کند و میزان قند خون را تنظیم می‌کند.

قیمت برنج ایرانی فجر ممتاز و معطر ستایش در کیسه ۵ کیلوگرمی ۴۷۵ هزارتومان فروخته می‌شود. برای خرید برنج هندی خوشبخت در کیسه ۱۰ کیلوگرمی باید ۴۲۰ هزارتومان هزینه کنید.

۱۰ کیلو برنج پاکستانی دایانا هم ۴۲۰ هزارتومان قیمت گذاری شده است.

نوع محصول وزن  قیمت(تومان)
برنج طارم ممتاز گلستان ۱۰ کیلوگرم ۱,۴۰۰,۰۰۰
برنج ایرانی فجر ممتاز و معطر ستایش ۵ کیلوگرم ۴۷۵,۰۰۰
برنج پاکستانی دایانا ۱۰ کیلوگرم ۴۲۰,۰۰۰
برنج هاشمی معطر گیلان سرازارع ۱۰ کیلوگرم ۱,۲۳۰,۰۰۰
برنج ایرانی هایلی ۵کیلوگرم ۴۸۸,۰۰
برنج هندی خوشبخت ۱۰ کیلوگرم ۴۲۰,۰۰۰
برنج طارم استخوانی آقاجانیان ۵ کیلوگرم ۶۵۰,۰۰۰

دیدگاه خود را ارسال کنید