قیمت دلار | قیمت امروز دلار

قیمت دلار اولین روز هفته بالا کشید؟ | قیمت دلار امروز کولاک کرد! + جدول

قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز شنبه ۲۹بهمن ۱۴۰۱ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این نرخ‌ها قیمت بازار آزاد است و با نرخ ارز سهمیه‌ای متفاوت است.

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت دلار طی چند ماه گذشته با نوسان همراه است. قیمت دلار در اقتصاد کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت دلار در صرافی ملی متفاوت است. قیمت دلار پس از ارز دولتی افزایشی شد. قیمت دلار امروز را در ادامه می خوانیم.

قیمت دلار

قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت روبل شنبه ۲۹بهمن ۱۴۰۱ + جدول.قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز شنبه۲۹بهمن ۱۴۰۱ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این نرخ‌ها قیمت بازار آزاد است و با نرخ ارز سهمیه‌ای متفاوت است.

بروزرسانی قیمت ارزها: شنبه ۲۹بهمن – ۰۰:۰۸

ارز

قیمت (ریال)

دلار ۴۵۱,۱۲۰
یورو ۵۱۰,۰۱۰
درهم امارات ۱۲۹,۷۷۰
پوند انگلیس ۵۷۳,۵۹۰
لیر ترکیه ۲۵,۳۰۰
فرانک سوئیس ۵۱۶,۳۰۰
یوان چین ۶۹,۵۰۰
ین ژاپن (۱۰۰ ین) ۳۵۵,۹۳۰
وون کره جنوبی ۳۷۰
دلار کانادا ۳۶۲,۷۰۰
دلار استرالیا ۳۲۸,۷۰۰
دلار نیوزیلند ۲۹۹,۱۰۰
دلار سنگاپور ۳۵۶,۹۰۰
روپیه هند ۵,۷۷۰
روپیه پاکستان ۱,۸۰۴
دینار عراق ۳۲۶
پوند سوریه ۱۸۹
افغانی ۵,۳۰۰
کرون دانمارک ۶۸,۴۰۰
کرون سوئد ۴۵,۸۰۰
کرون نروژ ۴۶,۶۰۰
ریال عربستان ۱۲۷,۲۴۰
ریال قطر ۱۳۰,۹۰۰
ریال عمان ۱,۲۴۰,۹۰۰
دینار کویت ۱,۵۵۶,۵۰۰
دینار بحرین ۱,۲۶۴,۵۰۰
رینگیت مالزی ۱۰۸,۲۰۰
بات تایلند ۱۳,۸۷۰
دلار هنگ کنگ ۶۰,۷۰۰
روبل روسیه ۶,۳۸۰
منات آذربایجان ۲۸۱,۱۰۰
درام ارمنستان ۱,۲۲۰
لاری گرجستان ۱۸۲,۹۰۰
سوم قرقیزستان ۵,۴۵۰
سامانی تاجیکستان ۴۵,۴۰۰
منات ترکمنستان ۱۳۶۵۰۰

بی‌تفاوتی دلار به گفتار درمانی

فلاحیان به راهکار‌های دولت نظیر افزایش نرخ بهره، گواهی‌های سپرده با درصد بالا و انتشار اوراق اشاره کرد و گفت: «تمام کالا‌های اساسی و انتظارات تورمی بر اساس دلار آزاد تعیین می‌شود، نه دلار نیمایی. ما کسری تراز پرداخت‌های نسبتا زیادی داریم و همین موضوع باعث می‌شود که تقاضا در بازار دلار افزایش داشته باشد.»

او از منظر تکنیکال به بررسی قیمت دلار پرداخت و توضیح داد: «واگرایی نسبتا شدیدی در نمودار دلار نمایان شده و انتظار اصلاح نرخ وجود دارد؛ بازار در حال نقض قوانین تکنیکالی است.»

این کارشناس بازار‌های مالی بیان کرد: «قدرت پول و فشار روانی که برای تبدیل ریال به یک دارایی دیگر در کشور وجود دارد، باعث شده قیمت دلار در کمتر از ۶ ماه گذشته رشد نسبتا تندی داشته باشد.»

فلاحیان در پاسخ به اینکه چرا سیگنال فرزین معکوس عمل کرد گفت: «در مباحث رفتار مالی، گفتاردرمانی تا زمانی در ابتدای ایجاد هر موضوعی تاثیرگذار است. اگر آن موضوع خاص تکراری شود بازار نیز واکنش نشان نمی‌دهد.»

وی افزود: «در ۱۰ سال اخیر، تمام رئیس کل‌ها اظهاراتی مانند صحبت‌های فرزین بیان کرده‌اند و بازار مسیر خود را رفته است. بازار متوجه شده که تمام این صحبت‌ها جنبه گفتاردرمانی دارد بنابراین واکنش نشان نمی‌دهد و مسیر اصلی خود را می‌رود.»

دیدگاه خود را ارسال کنید