قیمت مرغ | افزایش قیمت مرغ

افزایش وحشتناک قیمت مرغ امروز 30 بهمن | ببینید قیمت مرغ چقدر افزایش یافت!

جزئیات جدید از قیمت مرغ را در این صفحه بخوانید .

افزایش وحشتناک قیمت مرغ امروز 30 بهمن | ببینید قیمت مرغ چقدر افزایش یافت!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 قیمت مرغ طی چند ماه گذشته افزایشی بود. قیمت مرغ در بازار با نوسان همراه است. قیمت مرغ پس از بین بردن جوجه های یک روزه روند صعودی به خود گرفت. قیمت مرغ به دلیل نبود نظارت موثر گران شد. قیمت مرغ امروز را در ادامه می خوانیم.

قیمت مرغ

به گزارش رصدورزشی : قیمت مرغ در روزهای گذشته نوسانات زیادی تجربه کرده است در ادامه جزئیاتی کامل از قیمت مرغ را می خوانید .

قیمت مرغ طی روزهای اخیر مجددا افزایشی شده است؛ به نحوی که قیمت مرغ گرم در خرده‌فروشی‌ها امروز ۶۳ هزار تومان بوده است.

 مهدی یوسف‌خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت کنونی مرغ زنده درب مرغداری ۴۳ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم و مرغ گرم در خرده فروشی‌ها ۶۳ هزارتومان است.

به گفته او، طی روز‌های گذشته قیمت هر کیلو مرغ زنده به دلیل کاهش عرضه از سوی مرغداران پنج هزارتومان و مرغ گرم هفت تا هشت هزارتومان افزایش یافته است.

یوسف‌خانی قیمت کنونی هر کیلو ران مرغ ۶۳ هزارتومان، سینه ۱۰۰ هزار و فیله مرغ ۱۱۰ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه کمبودی در عرضه مرغ شب عید نداریم، گفت: با توجه به شرایط جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری و ذخایر مناسب پشتیبانی امور دام پیش‌بینی می‌شود که قیمت تا پایان سال تغییری نداشته باشد.

وی افزود: همچنین قیمت تا شب عید حداکثر با نرخ مصوب به دست مصرف کننده برسد.

یوسف‌خانی از توزیع روزانه یک هزار تن مرغ گرم در تهران خبر داد و گفت: علی‌رغم شرایط مناسب جوجه ریزی و مازاد تولید، تقاضای چندانی در بازار وجود ندارد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید