جزئیات قتل هولناک در تهران | مرگ دردناک پسر 20 ساله

همزمان با کشف جسد نگهبان ساختمان نیمه ساز در تهران عامل قتل وی در افغانستان به جنایت اعتراف کرد.

جزئیات قتل هولناک در تهران | مرگ دردناک پسر 20 ساله
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

همزمان با کشف جسد نگهبان ساختمان نیمه ساز در تهران عامل قتل وی در افغانستان به جنایت اعتراف کرد.

کارگر جوان با دیدن دست، بلافاصله به پلیس خبر داد و دقایقی بعد بازپرس محمد وهابی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. با کندن زمین آنها جسد مرد جوانی را بیرون کشیدند که از مرگش چند ماهی می‌گذشت. مرد جوان با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده بود و دستمالی که دور گردنش بود حکایت از آن داشت که خفه شده است.

نخستین تحقیقات نشان می‌داد جسد متعلق به نگهبان 20 ساله ساختمان به نام بصیر است. طبق گفته کارگران بصیر چند ماه قبل به طرز مرموزی ناپدید شده بود و رد و نشانی از او بدست نیامده بود.

در ادامه تحقیقات سرکارگر بصیر به مأموران گفت: بصیر بعد از اینکه از افغانستان آمد در ساختمان ما مشغول به کار شد او پسر خوبی بود اما نمی‌دانم چرا تصمیم گرفت که کارش را رها کند. از او خواستم چند روزی صبر کند تا نگهبان جدیدی پیدا کنیم و بعد آنجا را ترک کند. وقتی یکی از هم‌ولایتی هایش به نام نظیر را استخدام کردم یک روز بصیر به شکل ناگهانی ناپدید شد. یک هفته بعد از ناپدید شدن بصیر نگهبان جدید هم خداحافظی کرد و بدون هیچ دلیلی رفت.

بنابراین تیم جنایی به سراغ خانواده بصیر رفتند و یکی از اعضای خانواده او در تحقیقات گفت: زمانی که بصیر ناپدید شد؛ این موضوع را هم به پلیس ایران و هم به پلیس افغانستان گزارش کردیم. بعد از مدتی وقتی متوجه شدیم که نگهبان جدید ساختمان هم ناپدید شده احتمال دادیم که او در ناپدید شدن بصیر نقش داشته باشد به همین دلیل این موضوع را با پلیس افغانستان مطرح کردیم. چون نظیر به افغانستان برگشته بود پلیس افغانستان او را به عنوان مظنون بازداشت کرد.

بدین ترتیب با کشف جسد و اعلام موضوع به پلیس افغانستان تحقیقات از نظیر شدت گرفت و سرانجام وی روز گذشته به قتل اعتراف کرد و گفت: سر موضوعی با بصیر درگیر شدم و با ضربات چاقو مجروحش کرده و با دستمالی او را خفه کردم.

با اعتراف متهم به قتل بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور مکاتبات اداری برای استرداد متهم به ایران و تحقیقات از او را صادر کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید