وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 200 میلیونی بانک تجارت | وام فوری بدون ضامن با شرایط آسان

مشتریان بانک تجارت که به دریافت وام 200 میلیون تومانی «طرح پویا برتر این مجموعه مایل هستند، باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده باشند.

وام فوری 200 میلیونی بانک تجارت | وام فوری بدون ضامن با شرایط آسان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

مشتریان بانک تجارت که به دریافت وام 200 میلیون تومانی «طرح پویا برتر این مجموعه مایل هستند، باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده باشند.

مشتریان بانک تجارت در صورتی امکان درخواست وام 200 میلیون تومانی این مجموعه را دارند که حداقل دو ماه از مدت زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد. طی این مدت نیز دو درصد سود به اصل سپرده تعلق می‌گیرد. سود خود وام 7 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. واجدان شرایط درخصوص ضامن رسمی، امکان معرفی یک کاسب با جواز کسب به اضافه یک سفته یا چک معتبر را دارند.

با توجه به نرخ  وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 175 هزار و 419 تومان است. کل سود تسهیلات، 22 میلیون و 315 هزار و 97 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 222 میلیون و 415 هزار و 97 تومان خواهد بود.

وام فوریمدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه نیروگاه‌های خورشیدی بسته به توان تولید و تعداد پنل‌ها دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و کمیته امداد استان مرکزی همواره حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، به منظور توانمندسازی و حفظ کرامت آنها راه اندازی شده است

بانک‌های مختلف شرایط متفاوتی را برای پرداخت وام مسکن در نظر گرفته‌اند. در این گزارش شرایط وام مسکن در دو بانک بررسی و مقایسه شده است.

رشد قیمت مسکن در سال‌های اخیر باعث شده که تقاضا برای وام مسکن در میان اقشار مختلف جامعه افزایش یابد. بانک‌های مختلف شرایط متفاوتی را برای پرداخت تسهیلات مسکن در نظر گرفته‌اند.

در این گزارش شرایط پرداخت وام مسکن در دو بانک بررسی می‌شود تا متقاضیان با در نظر گرفتن شرایط خود، از این بانک‌ها تسهیلات دریافت کنند.

بانک سامان در طرح وام مسکن خود، تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد.

البته وام مسکن بانک سامان تا 50 درصد ارزش ملک معرفی شده از سوی متقاضی را پوشش می‌دهد که این مبلغ برای شهرهای بزرگ 750 میلیون تومان و برای باقی شهرها، 500 میلیون تومان است.

سود اسمی این وام 18 درصد است. با این حال بانک سامان سه درصد بیمه نظارت و یه درصد سود ریسک اعتباری نیز برای پرداخت این وام دریافت می‌کند. به این ترتیب نرخ سود واقعی این تسهیلات 24 درصد است.

از سوی دیگر هزینه‌های جانبی وام شامل بیمه، تشکیل پرونده و حق کارشناسی به حدود 50 میلیون تومان می‌رسد. به علاوه وام‌گیرنده باید بین سه تا ۶ ماه در بانک سامان میانگین حساب داشته باشد و 25 درصد از مبلغ وام نیز نزد بانک مسدود می‌شود.

با این تفاسیر هر قسط وام یک میلیارد و 500 میلیون تومانی بانک سامان به حدود 38 میلیون تومان می‌رسد. در نتیجه در پایان سرسید پنج ساله این وام، وام‌گیرنده بیش از دو میلیارد و 235 میلیون تومان به بانک پرداخت می‌کند.

متقاضی دریافت این وام نباید هیچ‌گونه چک برگشتی و  بدهی به سیستم بانکی کشور داشته باشد. همچنین سن ملک موردنظر باید زیر 25 سال و سند آن به نام متقاضی یا همسر وی باشد.

طرح‌های سه‌گانه بانک ملی برای متقاضیان دریافت وام فوری

متقاضیان دریافت وام مسکن از بانک ملی ایران، باید در ابتدا یک حساب سپرده سرمایه‌گذاری خاص گواهی مسکن افتتاح کند. این حساب علاوه بر اینکه برای سپرده‌گذاران سود کوتاه مدت را به همراه دارد، دربرگیرنده سه طرح است که متقاضیان باید حساب خود را در قالب یکی از این سه طرح افتتاح کنند.

در طرح اول وام مسکن بانک ملی، متقاضی باید حداقل 16 میلیون تومان در این بانک سپرده‌گذاری کند و این سپرده را حداقل یک ماه نزد بانک نگه دارد.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح درباره آخرین وضعیت اعطای وام اشتغال به سربازان ماهر اظهار کرد: در راستای خوشایند‌سازی خدمت سربازی و با پیگیری‌های انجام شده از سوی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان تصمیم بر آن شد تا وام‌های اشتغال ۱۵۰میلیون تومانی و چهار میلیارد تومانی به سربازان ماهر دارای شرایط پرداخت شود.

سردار موسی کمالی با بیان اینکه شرط لازم برای تمامی سربازان متقاضی وام این است که حتما کارت پایان خدمت خود را در سال ۹۷ یا سال‌های پس از آن تا چند ماه آینده دریافت کرده باشند، گفت: افراد دارای کارت پایان خدمت با شرایط مذکور اگر چنانچه یکی از سه شرطی که در ادامه گفته می‌شود را نیز دارا باشند می‌توانند برای درخواست این وام اقدام کنند.

کمالی درباره این سه شرط نیز گفت: یکی از شروط داشتن گواهینامه مهارتی است و تفاوتی ندارد که سرباز این گواهی را قبل از خدمت، حین خدمت یا پس از خدمت دریافت کرده باشد. شرط دیگر داشتن مدرک کارشناسی یا بالاتر از آن بوده و شرط سوم نیز فارغ‌التحصیلی از هنرستان، دانشسرا یا آموزشگاه‌های علمی و کاربردی است.

وی بار دیگر تاکید کرد که اگر فردی کارت پایان خدمت به تاریخ سال ۹۷ یا پس از آن تا چند ماه آینده را داشته باشد و یکی از سه شرط مذکور را نیز دارا باشد می‌تواند برای دریافت وام اقدام کند.

افرادی که خواهان دریافت وام قرض الحسنه هستند می‌توانند به وب سایت بانک رسالت مراجعه کرده و از تسهیلات جدید آن بهره مند شوند. مبلغ این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان است.

وام بانک رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲ درصدی آن دریافت می‌شود. این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است. افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیونی بانک رسالت هستند باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند باید سه ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. افراد برای دریافت این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارند حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز با توجه به معدل حساب تعیین می‌شود اما حداکثر به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۳ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۶۴ تومان است. کل سود تسهیلات ۲۴ میلیون تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۲۴ میلیون تومان خواهد بود.

شرایط دریافت وام فوری طرح طراوت بانک آینده

 شرط اصلی دریافت این تسهیلات نداشتن چک برگشتی و قسط معوق وام‌گیرنده و ضامن اوست.

برای دریافت این وام هم حتما لازم نیست حضوری به شعبه بانک آینده مراجعه کنید. راه ساده‌تر ثبت‌نام غیرحضوری است؛ متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» یا مراجعه به سامانه «ساتا، ویژه عموم» تشکیل پرونده بدهند، وام بگیرند و با روش حضوری یا خرید اینترنتی کالای موردنظرشان را بخرند.

طبق آخرین اخبار پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی از ابتدای مهر سال جاری شروع شده است اما آیا واقعا این وام قرار هست پرداخت شود؟

بهتر است بدانید در حال حاضر امکان ثبت نام وام یارانه ۱۰ میلیونی در هیچ سایتی وجود ندارد و برخی از این اخبار شایعه می‌باشد. طبق مصوبه بانک مرکزی یارانه نقدی جزء مواردی است که بانک‌ها می‌توانند به عنوان ضامن وام از متقاضیان درخواست نمایند اما معمولا بیشتر بانک‌ها وام با ضمانت یارانه پرداخت نمی‌کنند. در ادامه بانک‌هایی که پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی را در دستور کار خود قرارداده اند بررسی می‌کنیم.

وام فوریدر طرح سنا بانک صادرات می‌توانید با ایجاد میانگین حساب حداقل ۲ ماهه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۰ درصد دریافت کنید.

این وام ۲۰۰ میلیونی به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک صادرات سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مدت زمان مناسب خواب سپرده برای دریافت تسهیلات مذکور دو ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات ۱۰ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۶۰ ماه می‌رسد. در این طرح می‌توانید تا ۱۰۰٪ میانگین حساب خود تسهیلات دریافت کنید. این وام به ضامن رسمی احتیاج دارد. متقاضیان تسهیلات مذکور نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۹۳ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۴۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۳۴۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۹۰ تومان خواهد بود.

درباره بانک کارآفرین و خدمات متنوع آن بیشتر بخوانید

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که انواع خدمات در قالب بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. کسب نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی ۳۴ هزار سال ۱۴۰۰، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری بین ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران، رتبه سوم پاسخگویی به شهروندان در بین بانک‌های دولتی و خصوصی، کسب تندیس سیمین دوازدهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران ۱۴۰۰ و … از جمله دستاوردهای این مجموعه محسوب می‌شود.

براساس آخرین گزارش‌ها این بانک در نیمه نخست سال جاری ۴۸۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مشتریان واجد شرایط پرداخت کرده است.

وام فوریجزئیات پرداخت وام فوری به فرهنگیان

سعید مقدم‌زاده مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات دولت مردمی قابل‌ ارائه به جامعه بزرگ فرهنگیان با محوریت معیشت و رفاه، اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز آموزش‌های حضوری و بازگشایی مدارس در راستای برنامه‌های رفاهی و معیشتی وزارت آموزش‌ و پرورش، تفاهم‌نامه اعتباری جهت اعطای تسهیلات کم‌بهره مرابحه به فرهنگیان در سرفصل وام مرابحه منعقد شد.

وی افزود: وجه تمایز تفاهم‌نامه اعتباری جدید با تفاهم‌نامه‌های سال‌های قبل، افزایش ۷ برابری منابع و تسهیلات است که از مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش‌ یافته است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بدون تردید از محل افزایش این منابع، درصد بیشتری از فرهنگیان از تسهیلات بهره‌مند خواهند شد که قابل‌توجه و در نوع خود بی‌نظیر است.

مقدم‌زاده با اشاره به اولویت‌های اخذ تسهیلات، تأکید کرد: اولویت با فرهنگیانی است که تاکنون از تسهیلات بانک ملی بهره‌مند نشده‌اند و یا فاقد مسکن هستند که تلاش دارند با تسهیلات حمایتی وزارتخانه صاحب مسکن و سرپناه شوند.

وی تصریح کرد: سقف ارائه تسهیلات از مبلغ ۶۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است

دیدگاه خود را ارسال کنید