گلنار گیلدخت را در بیرون از تلوزیون نمی شناسید! | این خانوم زیبا کاملا بیرون از سریال گیلدخت فرق دارد!

سریال تاریخی گیلدخت مدتی است با داستان عاشقانه ی خود مهمان خانه های مخاطبان تلویزیون شده و بازی در نقش شخصیت گلنار در سریال گیلدخت برعهده ی میترا رفیع، بازیگر جوانی قرار گرفته که در ادامه با او آشنا خواهیم شد.

گلنار گیلدخت را در بیرون از تلوزیون نمی شناسید! | این خانوم زیبا کاملا بیرون از سریال گیلدخت فرق دارد!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 سریال تاریخی گیلدخت مدتی است با داستان عاشقانه ی خود مهمان خانه های مخاطبان تلویزیون شده و بازی در نقش شخصیت گلنار در سریال گیلدخت برعهده ی میترا رفیع، بازیگر جوانی قرار گرفته که در ادامه با او آشنا خواهیم شد.میترا رفیع متولد سال ۱۳۷۳ در تهران و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته تئاتر از دانشگاه هنر تهران است.به گفته ی خودش، از ۶ سالگی با تشویق خانواده برای انجام فعالیت های هنری به عضویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآمد و از همانجا یادگیری بازیگری را آغاز کرد.

سریال گیلدخت

زندگی شخصی میترا رفیع بازیگر سریال گیلدخت

میترا رفیع متولد دوازدهم آذرماه سال یک هزار و سیصد و هفتاد و سه در تهران است. پدر ایشان سال هاست که فوت کرده و دارای یک خواهر و خواهرزاده است.

تحصیلات میترا رفیع بازیگر سریال گیلدخت

میترا رفیع بازیگر در رشته تحصیلی بازیگری و نمایش تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده هنر تهران می باشد.

سریال گیلدخت

ورود میترا رفیع  بازیگر سریال گیلدخت به عرصه هنر

میترا رفیع برای اولین بار در سن شش سالگی پا به عرصه هنر گذاشت و بعد از ورود به کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان با تشویق خانواده توانست خیلی زود و پس از 6 سال یعنی در سن دوازده سالگی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر تک نفر نیاوران گردد.

تنها ۱۲ سال داشت که موفق به کسب جایزه ی بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران شد.

در سال ۸۷ زمانی که ۱۴ سال داشت با بازی در نمایش «نقطه چین ها» به کارگردانی امیرحسین شفیعی برای نخستین بار در جشنواره تئاتر فجر شرکت کرد.

در سال ۹۱ جایزه ی بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی و در سال ۹۲ جایزه ی بهترین بازیگر و کارگردان زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر را دریافت کرد.

او کارگردانی تئاتر را هم با نمایش هایی به نام «یه جوری مثل …» و «از این تاریکی» تجربه کرد.

در سال ۹۶ با بازی در فیلم «کلمبوس» به کارگردانی هاتف علیمردانی، برای نخستین بار جلوی دوربین رفت، فیلمی که در آن با بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، هانیه توسلی و مجید صالحی همبازی بود.

پس از آن در چند فیلم کوتاه حضور یافت.

همان سال در مینی سریالی مناسبتی به نام «آخرین پناه» ساخته ی شاهین باباپور حضور یافت که همزمان با ایام اربعین روی آنتن رفت.

سپس از سال ۹۸ تا سال ۱۴۰۰ در سریال تاریخی «گیلدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی مشغول بازی شد که در سال ۱۴۰۱ روی آنتن رفت. او در این اثر با بازیگرانی همچون سعید چنگیزیان، ثریا قاسمی، شقایق فراهانی، سعید راد، پریوش نظریه، نفیسه روشن و فریبا متخصص همبازی بود.

در تجربه ی تلویزیونی بعدی خود در سال ۱۴۰۱ با سریال «بی همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با چهره هایی همچون مهدی سلطانی همبازی شد.

میترا رفیع ازدواج نکرده و مجرد است.

دیدگاه خود را ارسال کنید