فال روزانه | فال روزانه امروز

فال روزلنه تاروت از آینده شما خبر می دهد | ببینید در آینده چه چیزی منتظر شماست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

فال روزلنه تاروت از آینده شما خبر می دهد | ببینید در آینده چه چیزی منتظر شماست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت بازار بورس همراه شوید.

فال روزانه

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت اعتدال : احساس می کنید که این روز ها به اندازه کافی نمی خوابید، ولی همچنان مشتاق به ادامه مسیرتان هستید. شاید مغزتان به اندازه کافی سریع باشد و درست کار کند، ولی متاسفانه بدنتان نمی تواند ذهنتان را یاری کند. شما دارید زیادی به خودتان فشار می آورید، بهتر است قبل از آن که برنامه تان را حتی از اینی که هست فشرده تر کنید نگاهی به سطح انرژی بدنتان بیندازید. اگر اینطور پیش بروید خیلی زود از ادامه مسیر باز خواهید ماند. هر چیزی به حد تعادل خوب است و این شامل کار نیز می شود.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت مرد دار آویز : شما همچنان منتظر بهترین زمان ممکن برای به زبان آوردن چیزی هستید که مدتی است ذهن شما را به خود مشغول کرده است. این احساس بلاتکلیفی ممکن است باعث شود ناگهان مکالمه ای را آغاز کنید که برایتان بسیار دشوار خواهد بود. اگر حرف هایتان بی هدف و بی سر و ته باشند طرف مقابلتان علاقه خود را به شنیدن حرف هایتان از دست خواهد داد. دست از آسمان و ریسمان بافتن برداشته و حرفتان را بیان کنید. یادتان باشد او را مجبور نکنید بلافاصله جوابتان را بدهد، مهم این است که از آنچه در دلتان سنگینی می کند رها شوید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت پاپ : شروع کردن یک پروژه جدید پیش از هر چیزی مستلزم فراهم کردن زمینه لازم است، ولی شما هنوز نتوانسته اید مرحله آماده سازی را پشت سر بگذارید. گزینه های پیش رویتان آنقدر زیاد هستند که انتخاب را برای شما بسیار دشوار کرده اند. مسئله اصلی این است که شما فکر می کرده اید که نقشه تان هیچ نقصی ندارد، ولی حالا که دست به کار شده اید می بینید که خیلی چیزها را در نظر نگرفته بودید. چند هفته ای به خودتان فرصت بدهید و همه چیز را با دقت بررسی کرده و اهداف بلند مدت خود را بار دیگر از نظر بگذرانید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت عدالت : امروز افکار این چند وقت اخیرتان را یک بار دیگر از نظر می گذرانید و این کار باعث احساس تردید شما به انتخاب هایی خواهد شد که این اواخر کرده اید. الان از آن وقت هایی است که در خودتان فرو رفته اید و حتی نزدیک ترین افراد زندگیتان هم نمی توانند به عمق احساسات و احوال متغیرتان پی ببرند. در هر صورت سرکوب کردن احساساتتان اصلا کار عاقلانه ای نیست و سلامت روحی روانی شما را به خطر خواهد انداخت. حتی اگر می خواهید احساس خود را از دیگران مخفی کنید هم باید حداقل با خودتان صادق باشید.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت قضاوت : یک نفر در محل کارتان ممکن است به طور غیر مستقیم خواسته ها و انتظاراتی از شما داشته باشد و شما هم نمی دانید چطور باید واکنش نشان دهید. شما آنقدر باهوش هستید که بتوانید تشخیص دهید چکار باید بکنید، ولی امروز منطقتان برای در دست گرفتن کنترل اوضاع با شما یاری نمی کند. سعی نکنید حرف های ناگفته دیگران را تفسیر کنید و سرتان به کارتان باشد، اگر طرف مقابلتان به طور مستقیم از شما کمک خواست آن وقت شاید بتواند فکری به حالش بکنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت امپراطور : در محل کارتان به طور همزمان دارید به دو جهت متفاوت کشیده می شوید و نمی توانید از این که چکار باید بکنید و کدام راه را باید در پیش بگیرید اطمینان حاصل کنید. از طرفی تشخیص منطق و احساستان از یکدیگر برایتان امکان پذیر نیست و مطمئن نیستید توجیهاتی که برای خودتان ردیف کرده اید را مغزتان به شما دیکته می کند یا قلبتان. خوشبختانه شما برای این انتخاب زمانی بیش از آنچه خودتان فکر می کنید دارید و لزومی ندارد بلافاصله تصمیمی با آثار دراز مدت بگیرید. سر فرصت همه جوانب را در نظر گرفته و تصمیم گیری کنید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت ارابه : شما دوست دارید که سرعت پیشرفتتان را بالاتر ببرید، ولی در واقع مسیری که شما در آن دارید یک جاده مسابقه نیست و پر از موانع و پستی و بلندی هایی است که باید با آرامش و احتیاط آنها را پشت سرگذاشت. اگر با سرعت پیش بروید ممکن است ناگهان در چاله ای بیفتید که بیرون آمدن از آن کاری بسیار دشوارتر و وقتگیر تر از پیش روی با سرعت منطقی است. چراغ قرمزها را پشت سر نگذارید و کمی صبوری به خرج دهید تا راه برایتان باز شود.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ابله : امروز انتظارات دیگران ممکن است در تضاد با نیازهای خود شما باشند. متاسفانه اگر نتوانید این نیازهای اساسی خود را به دست بیاورید احساس سردرگمی و گمراهی خواهید کرد. به احساسات خود توجه کنید و نیازها و خواسته های خود را نفی نکنید. با نگاهی منطقی به آنچه در اعماقتان دارد می گذرد خواهید توانست نتایج مثبت بسیاری به دست بیاورید. از نگرانی خود درباره افکار و قضاوت های دیگران کم کرده و کمی به خودتان بپردازید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت شیطان : امروز جدی ماندن در تمام طول روز، حتی اگر وظایف مهمی داشته باشید که باید به انجام برسانید، برای شما کاری دشوار و چالش برانگیز خواهد بود. هرچقدر هم که تلاش کنید از مسیر اصلیتان منحرف نشوید و راه راست را طی کنید، در حال حاضر ذات لذت طلب شما فعال شده است و نیازی که به خوشگذرانی احساس می کنید را نخواهید توانست سرکوب کنید. پس از مبارزه با آنچه اجتناب ناپذیر است دست بردارید و بجای محدود کردن فعالیت هایتان به مسئولیت ها و کارهای روزمره به روح سرکشتان اجازه بدهید کمی ماجراجویی کند.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت عشاق : امروز انگار همه به شما و کمک هایتان نیاز دارند و این موضوع باعث نگرانیتان شده و حس می کنید باید خودتان را از درگیری های احساسی غیر ضروری دور نگه دارید. امروز عکس العمل های شما در رابطه عاطفیتان با همیشه فرق دارند و اگر سعی کنید رهبری رابطه را در دست بگیرید همه چیز حتی از آنچه در ابتدا بوده است هم پیچیده تر خواهد شد. اگر سعی کنید کمی خودتان را کنار کشیده و به طرف مقابتان اجازه دهید رابطه تان را پیش ببرد و شما تنها نقش حامی او را ایفا کنید مطمئن باشید رابطه تان خیلی جذاب تر خواهد شد.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت ملکه : امروز حتی اگر مسئولیت های بسیاری در دنیای بیرون در انتظارتان باشند هم، شاید دوست داشته باشید در خانه بمانید و کمی تنها باشید. دوستان و همکاران شما این تمایلی که به تنهایی حس می کنید را نشانه ای از این که مشکلی در میان است خواهند دانست ولی آنها کاملا در اشتباه هستند. وقت گذاشتن برای خودتان و مسائل شخصیتان در حال حاضر برای شما بسیار ضروری است، پس نگان آنچه آنها فکر می کنند نباشید و با خیال راحت کاری را انجام دهید که خودتان درست می دانید.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت خورشید : امروز انجام تعهدات و مسئولیت هایتان برای شما کاری دشوار خواهد بود. با وجود جاه طلبی و تمایل شدیدی که نسبت به رشد و پیشرفت در وجود خود احساس می کنید، فرصت هایی که برای تفریح و خوشگذرانی به ویژه در بعداز ظهر برایتان به وجود می آیند برایتان خیلی جذاب تر از سخت کوشی و کار کردن به نظر می رسند. عاقلانه تر این است که امروز برنامه های قبلیتان را کنار گذاشته و بر اساس موقعیت هایی که پیش می آیند مسیرتان را انتخاب کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید