با این دلبری ها دل شوهرتو تسخیر کن | لوندی های خانومانه رو یاد بگیر!

احتمالا شماهم مردانی را دیده اید که عاشق و شیفته همسرشان هستند، اگر شماهم دوست دارید قلب همسرتان را تسخیر کنید باید ترفند هایی را در رفتارتان به کار ببرید.

با این دلبری ها دل شوهرتو تسخیر کن | لوندی های خانومانه رو یاد بگیر!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

احتمالا شما هم مردانی را دیده اید که عاشق و شیفته همسرشان هستند، اگر شماهم دوست دارید قلب همسرتان را تسخیر کنید باید ترفند هایی را در رفتارتان به کار ببرید.

مهمترین راز همسرداری به تسخیر قلب همسر ختم می شود. حتما شما هم در آقایانی را در دیده اید که عاشق و شیفته همسر خود هستند و به قول معروف حاضرند جان خودرا فدای عشق زندگی شان کنند.

احترام به همسر

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، همیشه به همسر خود احترام می گذارند. مردانی که حس کنند مورد احترام، بزرگ و ارزشمند و مفید هستند، بیشتر در خدمت خانواده هستند.

سرزنش نکردن همسر

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، دائم غر نمی زنند، شکایت نمی کنند و از همه مهم تر سرزنش نمی کنند. آنها می‌دانند که اگر یکی از اعضای خانواده یا دوستان همسرشان حرفی زده یا رفتاری از خود نشان داده که مورد پسند نبوده است، ربطی به همسرتان ندارد و مقصر شخص دیگری است. آنها می‌دانند اگر در ترافیک مانده اند و به قرار شان نرسیدند، اگر بیمار شده اند، اگر با همکاران بحث کرده اند و... مقصرهمسرنیست.

انتقاد نکردن از همسر

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، در نزد دیگران از همسر خود انتقاد نمی کنند. آنها هیچ‌گاه در نزد فرزندشان گله و شکایتی از همسر نکرده و همیشه اقتدار همسرشان را حفظ می کنند.

قهر نکردن

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، روش قهر کردنشان نیز متفاوت است. این خانم ها هنگامی که با همسرشان مشکلی دارند و مشاجره می کنند، خانواده هارا در جریان قرار نمی دهند، قهر نکرده و منزل را ترک نمی کنند، جای خوابشان را تغییر نمی دهند، بلکه مشکل را با منطق و برخورد صحیح حل می کنند.

ابراز احساسات

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند،تنها منتظر ابراز احساسات از طرف همسرشان نمی مانند بلکه می‌دانند مردان برخلاف ظاهرشان علاقمند به شنیدن ابراز احساسات هستند و جملاتی نظیر:دوستت دارم، دلم برایت تنگ شده، احساس خوبی به من میدهی و... را به همسرشان می گویند.

تمجید و تحسین همسر

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، هرگز اجازه نمی دهند که افکار منفی به سراغشان آید. گرچه همسر این خانم ها نیز اخلاق هایی دارند که مورد پسند آنها نیست اما این خانم ها بیشتر خوبی های همسر را می بینند و از تحسین او غافل نمی شوند.

چند وقت است که از ظاهر همسرتان تعریف و تمجید نکردید؟ اندامش، قدرتش، تلاشش، پوشش او و.... کافیست یک جمله فقط یک جمله تحسین برانگیز که به او قدرت دهد را به زبان آورید و این قدرت را به همسرتان هدیه کنید.

انتقاد نکردن از خود

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، اعتماد به نفس خوبی دارند و هرگز در مقابل همسر از خود عیب جویی و انتقاد نمی کنند زیرا می‌دانند در صورت بدگویی از خود هم ذهن خود و هم همسرشان منفی شده و همسرشان ممکن است چیزی به آنها بگوید که از خودشان گرفته است.

مچ گیری و رفتار پلیسی ممنوع

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، هرگز موبایل و کیف همسر خود را جستجو نمی کنند زیرا می‌دانند این کار سبب مخفی کاری بیشتر همسرشده و او را تبدیل به یک دروغگوی حرفه‌ای می کند. علاوه بر اینکه کسی که حس کند زیر ذره‌بین است، دچار لجبازی شده و برای اصلاح رفتارش اقدام نخواهد کرد.

مقایسه نکردن

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، همسرشان را با هیچ مردی مقایسه نمی کنند. مردان از زنانی که دائما آنها را با دیگران مقایسه کرده و تنها عیب و کاستی هایشان را می بینند، متنفرند.

سختگیری بیش از حد ممنوع

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، همیشه به فکر خودشان نیز هستند و به شوهرشان نمی چسبند بلکه اجازه می دهند همسرشان گاهی با دوستان مورد تایید رفت و آمد کند و تفریحات و ورزش و علاقمندی های خود را داشته باشد.

رسیدگی به ظاهر

خانم های با سیاستی که زندگی مشترک موفقی دارند، همیشه مرتب، تمیز و خوشبو هستند. مردان به زیبایی اهمیت زیادی می دهند و دوست دارند همسرشان به خود برسد. مردان از زنانی که ظاهر شلخته ای دارند، خوششان نمی آید. دلفریبی، طنازی، لوندی روش خانم های با سیاست است.

دیدگاه خود را ارسال کنید