مریم مومن | مریم مومن بیوگرافی | مریم مومن اینستاگرام

رونمایی مریم مومن از چهره جدیدش

در ادامه عکسی از مریم مومن را مشاهده می کنید

رونمایی مریم مومن از چهره جدیدش
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مریم مومن از بازیگران تازه وارد و جوان تلوزیون (متولد 1377) است. مریم مومن فرزند طلاقی است و مدعی است که زندگی برای کودکان طلاقی مشکلات متفاوتی ایجاد می کند. مریم مومن با بازی در سریال بانوی عمارت بسیار معروف شد. مریم مومن می گوید که از افراد خانواده، تنها خاله ی او از او در این زمینه حمایت و پشتیبانی کرده است. اصالت مریم مومن، ترک اردبیل است.

مریم مومن

مریم مومنمریم مومن درسال 1377 در مشگین شهر متولد شده اسـت. این بازیگر جوان در حال حاضر دانشجوی رشته بازیگری اسـت. وی فعالیتش را از تئاتر شروع کرد و سریال بانوی عمارت نخستین کار تلویزیونی اوست. او در حال حاضر مجرد اسـت. یکی از بازیگرانی کـه در سریال بانوی عمارت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت بازیگر نقش فخرالزمان بود.

بازی مریم مومن از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت و پیگیریها برای شناخت بازیگر این نقش زیاد شد.مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت اسـت کـه برای نخستین بار دراین نقش جلوی دوربین رفت ودر نخستین تجربه بازیگری توانست نگاه های زیادی رابه سمت خود جلب کند

بیوگرافی کامل مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در مشکین شهر اردبیل بازیگر ایران است.

تک فرزند خانواده است و دوران کودکی اش را در مشکین شهر اردبیل سپری کرده است.

گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند.

تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورود مریم به بازیگری شد.

دانشجوی رشته بازیگری است ، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و حالا بعنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است ، وی از جمله چهره های جدید الورود به عرصه بازیگریست.

مریم مومنیک تورک شیطون!

همه جا از اصالتم گفته ام و تا 8 سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از 5 سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم ، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگش و زرنگ بود.پدرش به ترکی او را اوغلوم (پسرم) صدا می زند!

مهندسی پزشکی و بازیگری

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری میرفتم تا اینکه از طریق مریم خدارحمی که با هم کار کوتاه بازیگری داشتیم مطلع شدم که برای بانوی عمارت بازیگر میگیرند و من عکسم را هم فرستادم و در کمال ناباوری با من قرار گذاشتند اما من نرفتم و بعدا پیگیری کردند و من ناخودآگاه قبول کردم و رفتم و همیشه قبل از بازی ذوق زده بودم و اینطور نبود که من کل فیلمنامه را داشته باشم و سکانس به سکانس با عوامل فیلم پیش رفتم.

شروع مریم مومنی با تئاتری دانشجویی

مریم خانوم مومنی فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر دانشجویی شروع کرد ، اما هنوز حضور جدی در تئاترهای مشهور نداشت.

مریم مومن در بانوی عمارت

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت است و در اولین تجربه بازیگری توانست نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند.

مریم مومن در اولین تجربه بازیگری در نقشی محوری در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت و از تجربه چهره های باسابقه این عرصه استفاده کرد.

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت و خواهر میرزا اسد شالچی با بازی رامتین خداپناهی است.

وی درباره ساخت فصل دوم سریال گفت : کارگردان بانوی عمارت در یک مصاحبه از عدم ساخت فصل دوم سریال صحبت کرد و از نامشخص بودن ساخت دومین فصل این سریال گفت.

مریم مومنفوت پسر خاله

مریم مومن درباره عکسی که در صفحه اینستاگرامش دارد و درباره فوت غم انگیز او صحبت کرده است ، گفت : آن عکس متعلق به پسرخاله عزیزم امیررضا بود که همه به اشتباه فکر کردند برادر من است ، پسرخاله من بر اثر مشکل کبدی سه ماه پیش فوت کرد.

بازیگران مورد علاقه مریم مومن

خانم ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ، لیلا حاتمی ، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

دیدگاه خود را ارسال کنید