الهام چرخنده | حواشی الهام چرخنده

پسر های الهام چرخنده را دیده اید؟ | الهام چرخنده از پسر هایش رونمایی کرد

از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی در دسترس نیست اما عرشیا، پسر اول خانم چرخنده ماحصل ازدواج اول او است.

پسر های الهام چرخنده را دیده اید؟ | الهام چرخنده از پسر هایش رونمایی کرد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1357 در کاشان می باشد. بازیگری الهام چرخنده را به سمت موسیقی و خوانندگی سوق پیدا کرد.  الهام چرخنده اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم عروسی مهتاب بدست آورد. الهام چرخنده بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد. الهام چرخنده با بازگشت رفتاری بعد از چادری شدن و خداحافظی از دنیای بازیگری با طلبه ای جوان ازدواج کردو الان در کربلا زندگی می کند و 2 پسر نوجوان دارد.

الهام چرخنده

فیلمی که همه چیز را درباره الهام چرخنده لو داد 

بیوگرافی الهام چرخنده

این هنرمند تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشته و از ادامه تحصیل انصراف داد و فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.

الهام چرخنده از علاقه مندان به رشته بازیگری بوده و بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه در 18 سالگی و سال 1375، برای اولین بار مقابل دوربین حضور داشت. این هنرمند پیش تر به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

زندگی شخصی الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است که در 4 تیر 1357 در کاشان و در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ متولد شد.

ازدواج الهام چرخنده و فرزندان او

از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی در دسترس نیست اما ارشیا، پسر اول خانم چرخنده ماحصل ازدواج اول او است.

الهام چرخنده

الهام چرخنده و پسرش ارشیا

الهام چرخنده برای دومین بار در سال 1375 با فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد که پسر دوم خود به نام ارسطو را به دنیا آورد.

الهام چرخنده و پسر دومش ارسطو

الهام چرخنده در سال 1392 اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. این دو بازیگر در همان سال، در سریال پروانه که فروردین سال 92 از شبکه 3 پخش می شد، همبازی بودند.

ازدواج الهام چرخنده با یک روحانی

الهام چرخنده در شهریور ماه 1396 ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

الهام چرخنده

الهام چرخنده از قرائت قرآن تا والیبال

الهام چرخنده در مهدیه تهران، قاری قرآن بود و به مدت چند سال رشته والیبال را در عرصه ملی ادامه داده است. او سالها در بسیج مساجد نقاشی را تدریس می کرد.

الهام چرخنده

ماجرای تغییر حجاب الهام چرخنده

الهام چرخنده در نوروز سال 1393 با انتشار یک ویدیو و در پوشش چادر به رهبر انقلاب فرا رسیدن عید را تبریک گفت و تغییر حجاب خود را علنی کرد. همین اقدام او باعث حمایت و مخالفت های بسیاری شد. بسیاری از طرفداران، او را سمبل تبلیغات چادر دانسته و از او حمایت کردند.

الهام چرخنده از آن پس شروع به فعالیت های اجتماعی برای تبلیغات حجاب و چادر کرد و به گفته خود، مشکلات بسیاری را در این راه متحمل شد.

تقدیر از الهام چرخنده در مجلس

در سال 1393، کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با دعوت از الهام چرخنده، به خاطر فعالیت در زمینه دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی تقدیر کردند.

الهام چرخنده

بازیگری الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگری خود را برای اولین بار با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسر ملکان در سال 1375 آغاز کرد. سریال داروخانه پرماجرا به کارگردانی رسول نجفیان اولین کار تلویزیونی الهام چرخنده است که در سال 1379 پخش شد.

الهام چرخنده

مروری بر نقش های الهام چرخنده

الهام چرخنده در سریال من یک مستاجرم

من یک مستاجرم عنوان سریالی به کارگردانی پریسا بخت آور و نویسندگی شادمهر راستین است که در سال 1383 از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال در مورد ساختمانی 5 واحدی بود که که صاحبخانه پس از بازگشت از خارج تصمیم به اجاره دادن آن گرفت و هر مستاجر داستان متفاوتی را در سریال بازگو می کرد.

الهام چرخنده در نقش نگار به همراه هنرمندانی همچون کتیون امیر ابراهیمی، امیر جعفری ، ریما رامین فر ، سعید آقاخانی ، سپند امیرسلیمانی ، نگار فروزنده ، فرشید نوابی، جواد عزتی و ... حضور داشت.

فعالیت های هنری الهام چرخنده

الهام چرخنده در دایره تردید

دایره تردید مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی امیر قویدل و به قلم فرهاد توحیدی و خشایار الوند است که در سال 1385 از شبکه جام جم پخش شد. هر قسمت از سریال دایره تردید یک ماجرای پلیسی، جنایی را روایت می کرد.

فرامرز صدیقی، علی اوسیوند ، رضارضوی، محمد فیلی از بازیگران ثابت این مجموعه و داوود رشیدی ، فخری خوروش، الهام چرخنده، فرشید نوابی، جعفر بزرگی، مهدی میامی، بهزاد خداویسی ، صالح میرزاآقایی، الهام بوشهری در قسمت های مختلف حضور داشتند.

الهام چرخنده در سریال پروانه

پروانه نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جلیل سامان است که در فروردین 1392 از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال داستانی را در اواخر دهه پنجاه روایت می کند که جوانی با گروهی مبارز همراه شده و زندگی پرحادثه ای را تجربه می کند.

الهام چرخنده در نقش نیلوفر به همراه حامد کمیلی ، نیما رئیسی، مهدی سلوکی ، قطب الدین صادقی، هدایت هاشمی ، شهرام عبدلی، فرشید نوابی، سپیده خداوردی و سارا بهرامی در سریال پروانه حضور داشت.

الهام چرخنده در آوای باران

آوای باران یکی از سریال های موفق دهه نود است که حسین سهیلی زاده کارگردان و سید مهحمد هاشمی تهیه کننده آن می باشد. الهام چرخنده در نقش زیور همسر نادرتوتونچی با بازی سام درخشانی ، بازی کرده است.

این سریال در مورد دختر نوجوانی است که پدر او به جرم قاچاق دارو در ترکیه زندانی شده و نادر و زیور سرپرستی او را بر عهده می گیرند اما بعد از مدتی به دلیل آزار و اذیت آن ها فرار کرده و میان گروه های تکدی گری زندگی می کند.

الهام چرخنده در آسمان من

سریال آسمان من مجموعه ای به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا آهنج است که در سال 94 از شبکه افق و سپس در سال 94 از شبکه سوم پخش شد. این سریال داستان زندگی اشخاصی بی ادعا را روایت می کند که سفری خوش را برای مسافران هواپیما آرزو می کنند.

آسمان من سریالی پر بازیگر است و الهام چرخنده به همراه افشین زی نوری ، حمیدرضا عطایی، عمار تفتی ، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، امیررضا دلاوری ، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری ، سیروس کهوری نژاد، امیر کاوه آهنین جان، امیرمحمد زند ، رحمان باقریان، فرهاد جم و آتش تقی پور و هنرمندان بسیار دیگر نقش آفرینی کرده است.

الهام چرخنده در سریال حانیه

سریال حانیه به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری که در سال 1393 از شبکه یک سیما پخش شد داستانی بر اساس روایت های واقعی و مکتوب از شخصیت های فعال انقلابی است که در زمان انقلاب رخ می دهد.

الهام چرخنده در کنار بازیگران دیگر همچون جعفر دهقان ، میر طاهر مظلومی ، محمد کاسبی ، عباس غزالی ،  زهرا سعیدی، هستی مهدوی فر ، سیما خضرآبادی و رزیتا غفوری در سریال حانیه حضور داشت

الهام چرخنده در بزم آخر

بزم آخر نام سریالی کوتاه به کارگردانی سجاد شهریاری است که به مناسبت ایام فاطمیه از شبکه دو تلویزیون پخش شد. الهام چرخنده در نقش رضوان دختر سید احمد و دانشجوی تئاتر در حال تحقیق در مورد تعزیه است که با اتفاقات عجیب و غریبی روبه رو شده و پی به حقایقی درباره گذشته پدرش می برد.

الهام چرخنده در کنار بازیگران مطرحی چون آتیلا پسیانی ، امید روحانی، انوشیروان ارجمند ، امیرحسین رستمی ، کامران تفتی ، علیرام نورایی ، مهدی ماهانی، مهدی فقیه و زهره حمیدی در سریال بزم آخر حضور دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید