مازیار لرستانی | مازیار لرستانی بیوگرافی | مازیار لرستانی اینستاگرام

اولین ویدئوی مازیار لرستانی با ریش و سیبیل اینستاگرام را ترکاند | ماجرای چله نشینی مازیار لرستانی چیست؟

در این ویدئو مازیار لرستانی از چله‌گیری و انتخاب اسم خود بین دو عید قربان و غدیر می‌گوید

اولین ویدئوی مازیار لرستانی با ریش و سیبیل اینستاگرام را ترکاند | ماجرای چله نشینی مازیار لرستانی چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مازیار لرستانی سال ۱۳۴۵ در تهران با نام شهره صالحی لرستانی متولد شد. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ است. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته فیلمنامه‌نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال ۱۳۷۳ بوده‌است. بیوگرافی مازیار لرستانی را بخوانید. عکس جنجالی از مازیار لرستانی در کنار خانواده اش را ببینید.

مازیار لرستانی

آثار «شهره لرستانی» توقیف نیست و اجازه پخش دارند

گمانه‌زنی‌ها درباره بایگانی شدن آثار شهره لرستانی با پخش مجموعه «سه در چهار» منتفی شد.

بعد از اعلام رسمی تغییر جنسیت شهره لرستانی توسط خودش، خبری در رسانه‌ها مبنی بر بایگانی شدن آثار او منتشر شد. البته در همان ایام سریال «مختارنامه» با بازی این بازیگر روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفت، اما از آنجاییکه حضور لرستانی در این سریال مختص به یک سکانس بود، بحث بایگانی شدن آثار او همچنان مورد بحث بود. عدم پاسخگویی مسولان تلویزیون هم موجب شد تا این شایعه بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود.

اما شبکه آی فیلم از هفته گذشته با شروع پخش سریال «سه در چهار» به این شایعه پایان داد تا مشخص شود تلویزیون مشکلی با پخش آثار مازیار لرستانی در دوره‌ای که به عنوان «شهره لرستانی» مشغول به کار بود ندارد.

سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی محصول سال 1386 است که نخستین بار از شبکه یک پخش شد. شبکه آی فیلم از هفته گذشته باز پخش این سریال را شروع کرده و آن را در باکس ساعت 19 روانه آنتن می‌کنند

مازیار لرستانی​

مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت: «تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.»

مازیار لرستانی

شهره لرستانی عکس زیر را با اسم ودود لرستانی از خود منتشر کرده است. و عده ای زیر پستش به تغییر جنسیت او اشاره کرده اند.

نام :شهره

نام خانوادگی :صالحی لرستانی

تاریخ تولد :31 خرداد 1345

تحصیلات :فوق لیسانس فیلمنامه نویسی

سالهای فعالیت :از 1364 تاکنون

وضعیت تاهل :مجرد

 

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

علاقه شهره لرستانی به بازیگری از کودکی

شهره لرستانی از دوران کودکی هم به بازیگری علاقه مند بود و از زمانی که تنها 5 سال داشت نمایش هایی را برای اهالی خانه اجرا و کارگردانی میکرد.

مازیار لرستانیازدواج شهره لرستانی

شهره لرستانی جزو آن دسته از هنرمندان است که زندگی مجردی را به متاهلی ترجیح داده و ازدواج نکرده است.

ازدواج میان هنرمندان به دلیل شرایط شغلی که آنها دارند و دغدغه هایی که زندگی هنری ایجاد میکند تا حدودی دشوار است و شهره لرستانی با توجه به این موضوع تابه حال نتوانسته تصمیمی برای ازدواج بگیرد و به نظرش درک شرایط زندگی با یک هنرمند دشوار است و به همین دلیل ترجیح داده است که مجرد بماند.

مازیار لرستانیماجرای شکست عشقی شهره لرستانی

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی عاشق شد اما به دلایل مختلفی این عشق نافرجام ماند و زندگی او را کاملاً تحت تاثیر قرار داد. این بازیگر کشورمان پس از شکست عشقی به مدت 8 سال از بازیگری جدا شد و به انزوا و افسردگی روی آورد و تنهایی و بیماری او سبب شد دچار 40 کیلو اضافه وزن شود.

 

کاهش وزن شهره لرستانی

شهره لرستانی کم‌کاری تیروئید، مشکلات هورمونی و افسردگی را عامل اضافه‌وزن و چاقی‌ خود می‌داند. او یک بار موفق شد چهل کیلو از وزنش را با تغذیه کم کند و انگیزه کاهش وزن خود را عاشق شدن دوباره اش می‌داند اما دوباره اضافه وزن یافت.

این هنرمند سال گذشته (1400)عمل اسلیو معده انجام داده و کاهش وزن بسیاری داشته است، او در مراسم ختم پدر خود با ظاهری متفاوت و شوکه کننده حاضر شده و تغییرات ظاهری او بسیار محسوس بود.

 

علاقه شهره لرستانی به گربه هایش

شهره لرستانی یکی از هنرمندانی است که علاقه زیادی به گربه دارد و اگر سری به خانه او بزنید گربه های زیادی را مشاهده خواهید کرد.

ورود شهره لرستانی به عرصه بازیگری

شهره لرستانی فعالیت خود را از سال 1364 با بازیگری در تئاتر شروع کرد و در همان دوران دانشجویی 17 نمایش را کارگردانی نمود. او با هنرمندان سرشناسی چون محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور، علی دهکردی و... هم دوره بود

دیدگاه خود را ارسال کنید