نکات آشپزی | نکات آشپزی حرفه ای

با این نکات آشپزی بهترین املت اسفناج رو درست کن | همه با این املت عاشقت میشن

املت قارچ و اسفناج بسیار لذیذ است و بخاطر استفاده از اسفناج این غذا دارای آهن بسیاری است و برای کسانی که کم خونی دارند بسیار مفید است.

با این نکات آشپزی بهترین املت اسفناج رو درست کن | همه با این املت عاشقت میشن
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رعایت کردن نکات آشپزی و مراحل آن برای پختن یک غذای خوشمزه، از مهمترین، ویژگی های یک آشپز است. نکات آشپزی غذا های ایرانی کاملا متفاوت از غذا های خارجی است. نکات آشپزی در اکثر خورشت های ایرانی همسان و نزدیک به یکدیگر هستند. آشپز های حرفه ای در جهان همیشه نکات آشپزی را رعایت کرده و به نکات کلی آشپزی غذا ها از خود نکته های جدید به وجود می آورند. برای یادگیری نکات آشپزی با ما در سایت بازار بورس همراه باشید.

نکات آشپزی

املت قارچ و اسفناج یک غذای فوق العاده مغذی و خوشمزه است که برای صبحانه مفید می‌باشد.

به نقل از وقت صبح، املت قارچ و اسفناج بسیار لذیذ است و بخاطر استفاده از اسفناج این غذا دارای آهن بسیاری است و برای کسیانی که کم خونی دارند بسیار مفید است.

مواد لازم:

اسفناج نیم کیلو

تخم مرغ ۳ عدد

نمک فلفل زردچوبه مقدار کافی

پنیر پیتزا مقدار کافی

قارچ ۱۰۰ گرم

روغن مایع مقدار کافی

طرز تهیه:

۳ عدد تخم مرغ را شکسته و ان‌ها را در صورت سالم بودن همراه با نمک و فلفل و زردچوبه داخل یک ظرف می‌ریزیم و هم می‌زنیم.

تابه را روی گاز گذاشته و وقتی روغن داغ شد تخم مرغ‌های همزده مرحله قبل را داخل تابه می‌ریزیم و منتظر می‌شویم تا با حرارت ملایم گاز تخم مرغ‌ها نیم بند شوند.

اسفناج‌ها را شسته و ابکش می‌کنیم و سپس ان‌ها را با چاقو به صورت درشت خرد می‌کنیم. سپس ان‌ها را داخل یک تابه بدون روغن می‌ریزیم و تابه را روی گاز می‌گذاریم و اسفناج‌ها را در تابه تفت می‌دهیم تا آب ان کشیده شود.

سپس داخل تابه روغن مایع می‌ریزیم و اسفناج‌ها را در تابه تفت می‌دهیم و به ان نمک و فلفل می‌زنیم.

قارچ‌ها را شسته و ان‌ها را به صورت ورقه‌ای و یا نگینی خرد می‌کنیم و داخل یک تابه با روغن و یا کره تفت می‌دهیم تا اب ان کاملا کشیده شود.

وقتی تخم مرغ نیم بند شد مخلوط اسفناج و قارچ را یک سمت تخم مرغ می‌ریزیم. روی ان کمی پنیر پیتزا رنده شده می‌ریزیم. سپس تخم مرغ را از قسمت بودن مواد و خالی تا می‌کنیم تا روی قسمت مواد دار را بپوشاند.

سپس در تابه را می‌بنیدیم و منتظر می‌شویم با حرارت ملایم تخم مرغ ما بپزد و آماده شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید