شوهر جذاب شبنم مقدمی را دیده اید؟ | آقای سیبیلو چه اوباهتی داره!

شوهر جذاب شبنم مقدمی را دیده اید؟ | آقای سیبیلو چه اوباهتی داره!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

شبنم مقدمی

ازدواج و همسر شبنم مقدمی

شبنم مقدمی درسال 1383 با علیرضا آرا بازیگر و کارگردان معروف ازدواج کرده اسـت.

شبنم مقدمی متولد سوم اسفند سال 51 در تهران اسـت. پدر او مهندس برق و مادرش مهندس کشاورزی بوده‌اند و یک برادر کوچک‌تر بنام بهنام هم دارد. شبنم مقدمی درسال 83 با علیرضا آرا ازدواج می کند کـه او هم در حرفه بازیگری اسـت.خانواده مقدمی توجه خاصی بـه هنر و ادبیات داشته‌اند و وی را از همان سال‌های کودکی بـه کلاس‌های بازیگری می‌فرستند.

اما آن‌ها بازیگری رابه‌عنوان حرفه اصلی نمی‌پسندیدند کـه همین مسئله موجب می شود کـه شبنم مقدمی دوره دبیرستان را در رشته علوم تجربی بگذراند: «خانواده‌ام میخواستند کـه مـن هر رشته‌ای کـه میخواهم بخوانم بـه‌جز رشته‌ای کـه مربوط بـه سینما و بازیگری باشد، درحالی‌کـه خود آن‌ها مـن را در کودکی در کلاس‌های بازیگری ثبت‌نام کرده بودند.

پدر و مادرم افراد تحصیل‌کرده‌ای بودند و هردو می خواستند کـه مـن دکتر شوم» بهمین دلایل شبنم مقدمی دیپلم رشته علوم تجربی را میگیرد و پس ازآن در رشته پرستاری مشغول بـه تحصیل می شود؛ اما بـه این دلیل کـه شبنم مقدمی بـه این رشته بی‌علاقه بوده اسـت، پس از دو ترم تحصیل دراین رشته، پرستاری را رها می کند. شبنم مقدمی همچنین فارغ التحصیل دوره دوم کلاس‌های بازیگری امین تارخ اسـت.

شبنم مقدمی

استارت فعالیت‌ شبنم مقدمی با رادیو

شبنم مقدمی خیلی زود ودر سال‌های دبیرستان با گروه کودک رادیو آشنا میشود و کارهای پراکنده و نه‌چندان جدی‌ای را هم تجربه می کند. اما از سال 77 اسـت کـه مقدمی بـه‌ صورت حرفه‌ای فعالیت‌های هنری‌اش را آغاز میکند. اولین برنامه رادیویی‌ای کـه در آن صدای شبنم مقدمی شنیده میشود، برنامه «خانه کاغذی» بود کـه درسال 77 پخش شد.

شبنم مقدمی بدلیل تحصیل در رشته ادبیات پارسی و همین‌طور علاقه شدیدش بـه ادبیات، استعداد زیادی در اجرای برنامه‌ های ادبی بروز میدهد. او در برنامه‌های رادیویی معروف و متعددی فعالیت داشته اسـت، ازجمله این برنامه‌ها می توان بـه «هفت شنبه»، «خط خطیم»، «کبوتری ناگهان» و «هفت ترانه» اشاره کرد کـه برنامه‌های نام‌ آشنایی برای مخاطبان رادیو هستند.

اولین تجربه‌ های بازیگری شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگری را در تئاتر آغاز می کند. او بـه تئاتر عرق زیادی دارد و باوجود موفقیت‌های زیادش در سینما، خودرا بازیگر تئاتر می داند. مقدمی هم‌زمان با فعالیت در رادیو بازیگری تئاتر را آغاز می کند، کاری کـه تا امروز آن رابا ذوق و علاقه ادامه داده اسـت:

مصاحبه با شبنم مقدمی

«مـن سال‌های سال پرکارترین بازیگر زن تئاتر ایران بودم، هیچ اجرایی تمام نمی‌شد کـه اجرای دیگری را شروع نکنم. در طول سال سه تا چهار تئاتر خوب بازی می کردم، در آن سالها از سینما هم کارگردان‌هایی مـن را انتخاب می کردند کـه تئاتر میدیدند. نقطه‌ضعف بعضی از کارگردانان سینمای مـا این اسـت کـه تئاتر نمی بینند. در تئاتر بازیگران درخشانی کار می کنند.»

فیلم های شبنم مقدمی

اما مقدمی در عرصه تصویر، اولین بار درسال 76 با ایفای نقشی فرعی در سریال «گل‌های آفتابگردان» بـه کارگردانی مسعود شاه‌محمدی ظاهر میشود. اولین تجربه سینمایی او هم در نقشی فرعی اسـت، او اولین بازی سینمایی خودرا درسال 79 و با فیلم «از صمیم قلب» ساخته بهرام کاظمی تجربه میکند. پس از این تجربه‌ها، شبنم مقدمی روی تئاتر متمرکز میشود.

شروع شهرت خانم شبنم مقدمی

شبنم مقدمی توسط آزیتا حاجیان برای بازی در فیلم «بنام پدر»_تولید سال 84_ بـه حاتمی کیا معرفی می شود. بازی شبنم مقدمی در فیلم «بنام پدر» بـه‌خوبی دیده شد؛ فیلمی کـه علاوه بر کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم دوره بیست و چهارم جشنواره فیلم فجر، در تمام رشته‌های اصلی کاندید شد و جوایز زیادی هم کسب کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید