جزئیات حادثه هولناک در اسلامشهر | قتل بی‌رحمانه برای سرقت خودروی کوئیک

مردی که متهم است با همدستی یکی از دوستانش راننده کوئیک را در شهرستان اسلامشهر به قتل رسانده و خودروی وی را سرقت کرده‌بود، در تهران بازداشت شد.

جزئیات حادثه هولناک در اسلامشهر | قتل بی‌رحمانه برای سرقت خودروی کوئیک
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مردی که متهم است با همدستی یکی از دوستانش راننده کوئیک را در شهرستان اسلامشهر به قتل رسانده و خودروی وی را سرقت کرده‌بود، در تهران بازداشت شد.

سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ظهر روز دوشنبه ۱۴ فروردین‌ماه مأموران پلیس هنگام‌گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های جنوب غرب تهران به یک خودروی کوئیک سفید رنگ مظنون شدند و بعد از بررسی شماره پلاک متوجه سرقتی بودن آن شدند. بعد از آن بود که مأموران به راننده که مردی جوان بود، فرمان ایست دادند، اما او با فشار روی پدال گاز به سرعت از محل دور شد، بنابراین عملیات تعقیب و گریز خیلی زود به جریان افتاد. با حضور تیم‌های دیگری از خودرو‌های کمکی گشت پلیس سرانجام خودروی کوئیک متوقف و راننده آن بازداشت شد.

بررسی‌های بعدی پلیس نشان داد خودروی کوئیک در شهرستان اسلامشهر سرقت و راننده آن در جریان زورگیری به قتل رسیده و جسدش حوالی شهر رها شده‌است. در شاخه دیگری از تحقیقات متهم به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد. بررسی سوابق متهم ۳۵‌ساله نشان داد چند سابقه سرقت در پرونده وی ثبت شده‌است. متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل با همدستی دوستش حمید اعتراف کرد. او گفت: در تعطیلات عید همراه دوستم حمید تصمیم به سرقت یک خودرو گرفتیم. ما در شهرستان اسلامشهر خودروی کوئیک را برای رفتن به تهران به صورت دربست کرایه و به سمت تهران حرکت کردیم. در بیابان‌های اسلامشهر و در محلی خلوت تصمیم به اجرای نقشه‌مان گرفتیم برای همین برای راننده چاقو کشیدیم و او را با چند ضربه هدف قرار دادیم و او را مجبور کردیم کنار مسیر توقف کند. وقتی توقف کرد، او را از پشت فرمان بیرون انداختیم و به سمت تهران فرار کردیم تا اینکه من بازداشت شدم.

متهم گفت من فکر نمی‌کردم که راننده به علت شدت جراحت فوت شده ‌باشد و زمانی که پلیس من را دستگیر کرد فهمیدم که او به قتل رسیده‌ است.

سرهنگ کارآگاه نثاری معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف متهم وی به دستور قاضی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت. تحقیقات پلیس برای بازداشت همدست متهم جریان دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید